• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2014 рік
  • № 1–2 (82–83)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2014 рік
  • № 1–2 (82–83)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Управління відносинами зі споживачами

Thumbnail
View/ Open
42 - 47.pdf (731.2Kb)
Date
2014-01
Author
Язвінська, Надія
Єлісова, Ірина
Metadata
Show full item record
Abstract
В статті розглянуто сучасний підхід в побудові стосунків зі споживачами та просуванні компанії в мережі Internet - інбаунд маркетинг. Розкрито передумови його виникнення, розглянуто загальний інструментарій. Розкрито мету та зміст процесу управління лідами, запропоновано процедуру генерації лідів та трансформації їх у лояльних споживачів компанії.
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5604
Collections
  • № 1–2 (82–83) [13]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV