Дескриптори навчальних досягнень студентів у компетентнісно орієнтованій освіті
Abstract
Розглядається компетентнісна модель освіти, заснована на стандартизації результатів
навчання. Проведений аналіз підходів міжнародних організацій щодо розуміння понять «компетенція» та «компетентність». Розкриті параметри опису результатів навчання. Запропоновані визначення понять: «компетенція», «компетентність», «знання»,
«розуміння», «уявлення», «судження», «вміння», «навички» в контексті євростандартів освіти та дескриптори навчальних досягнень студентів щодо оволодіння компетенціями. The article considers the competence model of education, based on the standardization of learning outcomes. The work analyzes the approaches of international organizations regarding the understanding of the concepts "competence" and "competent". The paper describes the parameters of the description of learning outcomes. The publication proposes definitions of concepts: "competence", "competent", "knowledge", "understanding", "representation", "judgment", "skills", "ability" in the context of European standards of education and descriptors of students' academic achievements in mastering competencies. Рассматривается компетентностная модель образования, основанная на стандартизации результатов обучения. Проведенный анализ подходов международных организаций относительно понимание понятий «компетенция» и «компетентность». Раскрыты параметры описания результатов обучения. Предложены определения понятий: «компетенция», «компетентность», «знание», «понимание», «представление», «суждение»,«умения», «навыки» в контексте евростандартов образования и дескрипторы учебных достижений студентов по овладению компетенциями.