Корпоративні стратегії глобального інвестиційного бізнесу
Date
2012-01-19Author
Фролова, Тетяна Олександрівна
Frolova, Tetiana
Фролова, Татьяна Александровна
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті розглянуто актуальні проблеми розробки корпоративних стратегій компаній. Запропоновано класифікацію стратегій корпорацій з визначенням способів реалізації корпоративної стратегії. Проаналізовано сучасні світові тенденції розробки глобальних корпоративних стратегій, які реалізуються переважно шляхом злиттів і поглинань. The article deals with topical issues of the development of corporate
strategies for businesses. We proposed the classification and defined the ways to
implement corporate strategies. We also analysed the current trends in the
development of global corporate strategies mainly implemented through mergers and
acquisitions.
Collections
Related Items
Display of documents with similar title, author, author and topic.
-
Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства в умовах глобалізації
Козлова, А. І.; Козлова, Н. М. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-10-10)Досліджено мaтрицю міжнaродних мaркетингових стрaтегій підприємств і проaнaлізовaно вибір мaркетингової стрaтегії підприємствa в умовaх глобaлізaції світової економіки. Виокремлено основні вимоги до процесу формувaння ... -
Методичні підходи до розробки та впровадження інформаційної стратегії підприємства
Гребешков, Олексій Миколайович; Grebeshkov, Oleksii; Гребешков, Алексей Николаевич (Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, 2010)В статті наведено авторське бачення метотдичного підходу до розробки та впровадження в практику стратегічного менеджменту інформаційної стратегії пдприємства. Запропоновано використання стратегічного інформаційного аудиту ... -
Фактори конкурентного середовища регіону як підґрунтя формування стратегії регіонального розвитку
Шпильова, В. О. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010)У даній статті проаналізовано різні підходи до визначення і формування конкурентоспроможного регіонального середовища, досліджено фактори формування конкуренції на регіональному рівні. Представлено авторську систему факторів, ...