• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ)
  • Кафедра міжнародних фiнансiв
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ)
  • Кафедра міжнародних фiнансiв
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Корпоративні стратегії глобального інвестиційного бізнесу

Thumbnail
View/ Open
2012_5_TETYANA_FROLOVA.pdf (680.7Kb)
itrep_2012_1-2_7.pdf (1.041Mb)
Date
2012-01-19
Author
Фролова, Тетяна Олександрівна
Frolova, Tetiana
Фролова, Татьяна Александровна
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті розглянуто актуальні проблеми розробки корпоративних стратегій компаній. Запропоновано класифікацію стратегій корпорацій з визначенням способів реалізації корпоративної стратегії. Проаналізовано сучасні світові тенденції розробки глобальних корпоративних стратегій, які реалізуються переважно шляхом злиттів і поглинань.
 
The article deals with topical issues of the development of corporate strategies for businesses. We proposed the classification and defined the ways to implement corporate strategies. We also analysed the current trends in the development of global corporate strategies mainly implemented through mergers and acquisitions.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5668
Collections
  • Випуск № 1-2 (16-17) [9]
  • Кафедра міжнародних фiнансiв [302]

Related Items

Display of documents with similar title, author, author and topic.

  • Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства в умовах глобалізації 

    Козлова, А. І.; Козлова, Н. М. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-10-10)
    Досліджено мaтрицю міжнaродних мaркетингових стрaтегій підприємств і проaнaлізовaно вибір мaркетингової стрaтегії підприємствa в умовaх глобaлізaції світової економіки. Виокремлено основні вимоги до процесу формувaння ...
  • Методичні підходи до розробки та впровадження інформаційної стратегії підприємства 

    Гребешков, Олексій Миколайович; Grebeshkov, Oleksii; Гребешков, Алексей Николаевич (Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, 2010)
    В статті наведено авторське бачення метотдичного підходу до розробки та впровадження в практику стратегічного менеджменту інформаційної стратегії пдприємства. Запропоновано використання стратегічного інформаційного аудиту ...
  • Фактори конкурентного середовища регіону як підґрунтя формування стратегії регіонального розвитку 

    Шпильова, В. О. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010)
    У даній статті проаналізовано різні підходи до визначення і формування конкурентоспроможного регіонального середовища, досліджено фактори формування конкуренції на регіональному рівні. Представлено авторську систему факторів, ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV