Становлення ринку маркетингових досліджень в Україні: історична ретроспектива

Loading...
Thumbnail Image
Date
2007-11-28
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В даній статті розглянуто основні фактори, які впливали на формування ринку маркетингових досліджень в Україні та визначили основні тенденції його сучасного розвитку.
Description
Keywords
маркетингові дослідження, дослідницькі агенції
Citation
Лилик І. В. Становлення ринку маркетингових досліджень в Україні: історична ретроспектива / І. В. Лилик // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 10. – С. 55-62.