Show simple item record

dc.contributor.authorГребешкова, Олена Миколаївнаuk
dc.contributor.authorСтельмах, О. Ю.
dc.date.accessioned2011-10-11T07:58:04Z
dc.date.available2011-10-11T07:58:04Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationГребешкова О. М. Інформаційні засади конкурентних переваг підприємств у «новій економіці» / О. М. Гребешкова, О. Ю. Стельмах // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. І. В. Луняк. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 125–132.uk
dc.identifier.urihttp://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/585
dc.description.abstractУ статті узагальнено теоретичні засади визначення інформації як джерела конкурентних переваг підприємства, що діє в умовах «нової економіки». Систематизовано передумови інформатизації конкурентних переваг та визначено ознаки інформації як стратегічного активу сучасних підприємств.uk
dc.description.abstractThe article summarizes the theoretical fundamentals of information as a source of competitive advantage, which operates in a «new economy». The paper deals with the preconditions of competitive advantages of informatisation, identifies and the features of information as a strategic asset of modern businesses.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subject«нова економіка»uk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectконкурентна перевагаuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectстратегічний активuk
dc.subjectінформаційні потребиuk
dc.subjectbusinessen
dc.subjectnew economyen
dc.subjectinformationen
dc.subjectcompetitive advantageen
dc.subjectstrategyen
dc.subjectstrategic asseten
dc.subjectinformation needsuk
dc.titleІнформаційні засади конкурентних переваг підприємств у «новій економіці»uk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc338.24(477)uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record