Show simple item record

dc.contributor.authorШумейко, Володимир Михайлович
dc.date.accessioned2015-02-16T12:48:04Z
dc.date.available2015-02-16T12:48:04Z
dc.date.issued2009-02-03
dc.identifier.citationШумейко В. М. Маркетинг недиференційованих товарів / В. М. Шумейко // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 11. – С. 160–166.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5913
dc.description.abstractУ статті досліджено можливості та розроблено напрями диференціювання експортної продукції АПК України, а саме продукції олійно-жирових підприємств, для піднесення її конкурентоспроможності на світовому ринку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectнедиференційовані товариuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectбіржіuk
dc.subjectолійно-жирова продукціяuk
dc.titleМаркетинг недиференційованих товарівuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record