• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра вищої математики
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра вищої математики
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Оптимізація маркетингових витрат фірми

Thumbnail
View/ Open
167 - 174.pdf (360.9Kb)
Date
2009-01-26
Author
Блудова, Тетяна Володимирівна
Магда, В. В.
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті розглянуто диференціальне рівняння, що описує економічний процес планування рекламних витрат, розв’язок якого має вигляд логістичної кривої. Аналітично знайдено інтервал еластичності функції попиту. Розглянуто задачу оптимізації функції, пов’язана з оптимальним значенням прибутку залежно від маркетингових витрат функції попиту. Знайдено оптимальні маркетингові витрати і відповідний оптимальний попит, що визначають рентабельність маркетингових витрат.
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5914
Collections
  • Випуск № 11 [42]
  • Кафедра вищої математики [153]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV