Стратегічні напрями маркетингового ціноутворення підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013-06-06
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
На мікроекономічному рівні наслідки кризи залишаються важливим чинником, який стримує розвиток ринку нерухомості та будівельної галузі, зокрема. Це проявляється у зниженні рентабельності виконаних будівельних робіт/послуг, виникнення нових цінових диспропорцій, низькому рівні конкурентоспроможності, дефіциті коштів, незбалансованості відтворювальних процесів тощо. Маркетинг, як методологічна основа стратегічного управління будівельним бізнесом,є відносно новою і недостатньо вивченою концепцією управління. Акцентуючи увагу на проблемах збалансованості попиту і пропозиції на вітчизняному ринку нерухомості і будівельної галузі, автори, пропонують маркетинговий підхід до формування стратегії розвитку в діяльності будівельних підприємств, який відкриває нові можливості пошуку і реалізації резервів управління.
An author develops the row of practical recommendations in relation to the use of marketing instruments in activity of domestic enterprises. The consequences of crisis remain an important factor which restrains market development of the real estate and building industry, in particular. It is reflected in the decline of profitability of the executed building works/services, origin of new price disproportions, low level of competitiveness, deficit of facilities, unbalanced of reproductive processes and others like that. Marketing as methodological strategic government base by construction business is relatively a new and not enough studied conception of management. Accenting attention on the problems of balanced demand and supply at the domestic market of the real estate, and construction industry, the authors propose marketing approach to forming the strategy of development in activity of construction enterprises, that opens new possibilities in search and realization of backlogs of management.
На микроэкономическом уровне последствия кризиса остаются важным фактором, который сдерживает развитие рынка недвижимости и строительной отрасли, в частности. Это проявляется в снижении рентабельности выполненных строительных работ/услуг, возникновения новых ценовых диспропорций, низком уровне конкурентоспособности, дефиците средств, несбалансированности воспроизводительных процессов и тому подобное. Маркетинг как методологическая основа стратегического управления строительным бизнесом является относительно новой и недостаточно изученной концепцией управления. Акцентируя внимание на проблемах сбалансированности спроса и предложения на отечественном рынке недвижимости, и строительной отрасли, авторы, предлагают маркетинговый подход к формированию стратегии развития в деятельности строительных предприятий, который открывает новые возможности поиска и реализации резервов управления.
Description
Keywords
цінова політика підприємства, методи ціноутворення, маркетинг, управління продажем, система продажу, учасники маркетингового каналу, комерційні інтереси, збутова політика, інтелектуальний капітал, діловий портфель фірми, price policy of enterprise, methods pricing, marketing, management by the sales, system of sales, participants of marketing channel, commercial interests, sale policy, intellectual capital, business brief-case of firm, ценовая политика предприятия, методы ценообразования, маркетинг, управление продажами, система продаж, участники маркетингового канала, коммерческие интересы, сбытовая политика, интеллектуальный капитал, деловой портфель фирмы
Citation
Пилипчук В. П. Стратегічні напрями маркетингового ціноутворення підприємства / В. П. Пилипчук, О. В. Данніков // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 29. – С. 145-161.