• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Свобода і зумовленість вибору споживачів, особливості моделювання взаємодій у маркетингових системах

Thumbnail
View/ Open
205 - 213.pdf (439.6Kb)
Date
2013-05-15
Author
Демидова, Олена Віталіївна
Metadata
Show full item record
Abstract
В статті представлено результати систематизації нових досягнень науки у моделюванні і маркетинговій оптимізації параметрів соціально-економічних взаємодій.
 
The article presents the results of the systematization of new scientific achievements in modeling and marketing optimization of the parameters of social and economic interactions.
 
В статье представлены результаты систематизации новых достижений науки в моделировании и маркетинговой оптимизации параметров социально-экономических взаимодействий.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6028
Collections
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [673]
  • № 29 [48]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV