• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Узагальнення теоретичних джерел щодо сутності суб’єктів рекламного бізнесу

Thumbnail
View/ Open
Arkhypova.pdf (481.0Kb)
Date
2010-02-19
Author
Архипова, Тетяна Василівна
Metadata
Show full item record
Abstract
Надано характеристику суб’єктам рекламного бізнесу з позиції обгрунтування їх ролі та місця на ринку реклами.
 
The characteristic of the subjects of advertising business from the point of their role and place in advertising market of Ukraine is presented in the article.
 
В статье дана характеристика субъектов рекламного бизнеса с позиции их роли и места на рынке рекламы.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/635
Collections
  • Випуск № 12 [38]
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [673]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV