Show simple item record

dc.contributor.authorАрхипова, Тетяна Василівнаuk
dc.date.accessioned2011-10-17T08:48:32Z
dc.date.available2011-10-17T08:48:32Z
dc.date.issued2010-02-19
dc.identifier.citationАрхипова Т. В. Узагальнення теоретичних джерел щодо сутності суб’єктів рекламного бізнесу / Т. В. Архипова // Вчені записки : зб. наук. пр. / Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 12. – С. 151–159.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/635
dc.description.abstractНадано характеристику суб’єктам рекламного бізнесу з позиції обгрунтування їх ролі та місця на ринку реклами.uk
dc.description.abstractThe characteristic of the subjects of advertising business from the point of their role and place in advertising market of Ukraine is presented in the article.en
dc.description.abstractВ статье дана характеристика субъектов рекламного бизнеса с позиции их роли и места на рынке рекламы.ru
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectрекламодавецьuk
dc.subjectрекламні агентстваuk
dc.subjectзасоби поширення рекламної інформаціїuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectдослідні, маркетингові і консалтингові організаціїuk
dc.subjectрекламні асоціаціїuk
dc.subjectдержаваuk
dc.subjectadvertiseren
dc.subjectadvertising agencyen
dc.subjectmass mediaen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectresearch, marketing and consulting agenciesen
dc.subjectgovernmenten
dc.subjectрекламодательru
dc.subjectрекламные агенстваru
dc.subjectсредства массовой информацииru
dc.subjectпотребительru
dc.subjectисследовательские, маркетинговые и консалтинговые организацииru
dc.subjectрекламные ассоциацииru
dc.subjectгосударствоru
dc.titleУзагальнення теоретичних джерел щодо сутності суб’єктів рекламного бізнесуuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc659.1.01.181uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record