Комплексна оптимізація сприйняття рекламних матеріалів, образу брендів споживачами

Thumbnail Image
Date
2013-11-16
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті представлено результати систематизації досягнень науки у моделюванні і маркетинговій оптимізації параметрів і елементів комунікації зі споживачами.
The article deals with the results of the systematization of science in marketing modeling and optimization of parameters and elements of communication with consumers.
Description
Keywords
комунікації, реклама, бренд, поведінка, сприйняття, споживач, маркетинг, communications, advertising, brand, behavior, perception behavior, consumers, marketing
Citation
Кравченко К. М. Комплексна оптимізація сприйняття рекламних матеріалів, образу брендів споживачами / К. М. Кравченко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 31. – С. 115-123.