• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Економіка та підприємництво
  • 2013 рік
  • Випуск № 31
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Економіка та підприємництво
  • 2013 рік
  • Випуск № 31
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Технологічна складова в процесі банківського обслуговування фізичних осіб

Thumbnail
View/ Open
145-153.pdf (383.9Kb)
Date
2013-11-27
Author
Гордіца, Т. М.
Horditsa, T.
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті розглянуто значимість технологічної складової сучасного банківського обслуговування фізичних осіб. Автором визначено функціональні особливості розвитку національного ринку банківського обслуговування фізичних осіб через призму впливу світових фінансових інновацій, а також подані класифікаційні ознаки переваг дистанційного банківського обслуговування у порівнянні із традиційним.
 
The article deals with the importance of the technological component in retail banking. The functional features of the development of the national retail banking market in the light of the global financial innovation are identified in the paper. The classification of the remote banking services benefits compared to traditional is presented in the work.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/7257
Collections
  • Випуск № 31 [20]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV