Інтернаціоналізація споживання: історичні передумови, фактори, прояви

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013-04-14
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті досліджено історичні, економічні, соціальні передумови та ключові чинники, що визначили характер і напрям розвитку процесів інтернаціоналізації споживання; охарактеризовано місце в цих процесах культурних і цивілізаційних факторів.
The article examines the historical, economic, social conditions and the key factors that determine the character and direction of development of processes of internationalization of consumption; describes the place in these processes of cultural and civilization factors.
Description
Keywords
споживання, інтернаціоналізація споживання, культурна дифузія, consumption, internationalization of consumption, cultural diffusion
Citation
Кудінова А. В. Інтернаціоналізація споживання: історичні передумови, фактори, прояви/ А. В. Кудінова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. С. І. Дем’яненко]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 17–26.