Інтернаціоналізація споживання: історичні передумови, фактори, прояви
Loading...
Date
2013-04-14
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті досліджено історичні, економічні, соціальні передумови та ключові чинники, що визначили характер і напрям розвитку процесів інтернаціоналізації споживання; охарактеризовано місце в цих процесах культурних і цивілізаційних факторів.
The article examines the historical, economic, social conditions and the key factors that determine the character and direction of development of processes of internationalization of consumption; describes the place in these processes of cultural and civilization factors.
The article examines the historical, economic, social conditions and the key factors that determine the character and direction of development of processes of internationalization of consumption; describes the place in these processes of cultural and civilization factors.
Description
Keywords
споживання, інтернаціоналізація споживання, культурна дифузія, consumption, internationalization of consumption, cultural diffusion
Citation
Кудінова А. В. Інтернаціоналізація споживання: історичні передумови, фактори, прояви/ А. В. Кудінова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. С. І. Дем’яненко]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 17–26.