Організація даних маркетингових досліджень та оцінка ефективності проектів маркетингових комунікацій і брендінгу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті критично опрацьовано підходи до забезпечення і оцінювання ефективності маркетингових комунікацій і брендінгу.
The article critically processes the approaches to evaluating the effectiveness of marketing communications and branding.
Description
Keywords
маркетинг, комунікації, брендінг, ефективність, marketing, communications, branding, efficiency
Citation
Шафалюк О. К. Організація даних маркетингових досліджень та оцінка ефективності проектів маркетингових комунікацій і брендінгу / О. К. Шафалюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 25. – С. 43–52.