Show simple item record

dc.contributor.authorБобрицька, Наталія Дмитрівна
dc.contributor.authorBobritska, Nataliya
dc.date.accessioned2015-06-12T11:31:07Z
dc.date.available2015-06-12T11:31:07Z
dc.date.issued2013-03-13
dc.identifier.citationБобрицька Н. Д. Формування адаптивної маркетингової стратегії розвитку туристичного підприємства / Н. Д. Бобрицька // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. С. І. Дем’яненко]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 144–153.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/7842
dc.description.abstractУ статті розглянуто визначення понять «туристичний продукт» і «туристична послуга», запропоновано алгоритм формування адаптивної маркетингової стратегії та наведено особливості її використання для підприємств туристичної галузі.uk
dc.description.abstractThe article considered definition of «tourism product» and «travel services», an algorithm for adaptive formation of marketing strategy and the features of its use for the tourism industry.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectтуристична послугаuk
dc.subjectтуристичний продуктuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmarketing mixuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectenterprise managementuk
dc.subjecttourismuk
dc.subjecttourism productuk
dc.titleФормування адаптивної маркетингової стратегії розвитку туристичного підприємстваuk
dc.title.alternativeFormation of adaptive marketing strategies of development of tourist enterprisesuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc338.4:658uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record