• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2011 рік
  • Випуск
  • № 25
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2011 рік
  • Випуск
  • № 25
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Маркетинг інтеграційних процесів у автоіндустрії України

Thumbnail
View/ Open
Malich.pdf (380.9Kb)
Date
2011
Author
Маліч, Ю. С.
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті визначено стратегічний маркетинговий потенціал інтеграції та вектори його реалізації для підприємств автомобілебудування України.
 
In the article is determined for the enterprises of motor industry of Ukraine: strategic marketing potential of integration and vectors of his realization.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/791
Collections
  • № 25 [51]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV