• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет економіки та управління (ФЕтаУ)
  • Кафедра менеджменту
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет економіки та управління (ФЕтаУ)
  • Кафедра менеджменту
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Проблеми оцінки ефективності реклами

Thumbnail
View/ Open
Nikiforchyn.pdf (398.0Kb)
Date
2011
Author
Никифорчин, М. Д.
Вакуленко (Осокіна), Алла Вікторівна
Осокіна, Алла Вікторівна
Metadata
Show full item record
Abstract
Розглянуто сучасні підходи до оцінки ефективності реклами:економічний та комунікативний. Визначено критерії, показники, методи оцінки ефективності реклами.
 
The modern approaches to the evaluation of advertising: economic and communicative were considered. The criteria, indicators, methods of evaluating the effectiveness of advertising are defined.
 
URI
ir.kneu.edu.ua/handle/2010/794
Collections
  • Кафедра менеджменту [783]
  • № 25 [51]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV