Кафедра бізнес-лінгвістики
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра бізнес-лінгвістики by Author "Bondаrchuk, Lаrysа"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Особливості формування української термінології на позначення поняття електронної комерції(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05) Бондарчук, Лариса Михайлівна; Bondаrchuk, Lаrysа; Бондарчук, Лариса Михайловна; Подгурська, Тамара Анатоліївна; Podgurskа, Tаmаrа; Подгурская, Тамара АнатольевнаОдним із найпродуктивніших способів утворення термінів на позначення понять електронної комерції є лексико-синтаксичний. Утворення такої термінології відбувається на основі поєднання прикметника електронний та іменників. Таке формування є одним з найбільш продуктивних та функціональних на сучасному етапі розвитку термінологічної системи електронної комерції як галузі економіки. Оne of the most productive ways of forming terms of e-commerce is lexical-syntactic. The formation of this terminology is based on a combination of adjective electronic and nouns. This formation is one of the most productive and functional at the present stage of development of the terminological system of e-commerce as a branch of the economy. Одним из продуктивных способов образования терминов для обозначения понятий электронной коммерции является лексико-синтаксический. Образование такой терминологии происходит на основе сочетания прилагательного электронный и существительных. Такое формирование является одним из самых производительных и функциональных на современном этапе развития терминологической системы электронной коммерции как отрасли экономики.