№ 27
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 27 by Author "Sydorenko, Valeriy"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Моделювання маркетингових стратегій малих і середніх підприємств на міжнародних ринках(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03-22) Сидоренко, Валерій Миколайович; Sydorenko, Valeriy; Сидоренко, Валерий Николаевич; Кравченко, Володимир Георгійович; Сидоренко, Марія ВалеріївнаРозглядаються сучасні підходи до моделювання маркетингових стратегій. Узагальнено існуючи підходи до прогнозування можливих змін в умовах функціонування ринків. Запропоновано підхід до побудови моделі агатокритеріального компромісу в умовах невизначеності ринків і вибору оптимальної маркетингової стратегії для малих і середніх підприємств.