Кафедра іноземних мов і міжкультурної комунікації
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра іноземних мов і міжкультурної комунікації by Author "Beskorovaina, Nina"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Використання освітніх технологій в контексті міжкультурної парадигми(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-04) Мельник, Ганна Миколаївна; Melnyk, Ganna; Мельник, Анна Николаевна; Бескоровайна, Ніна Олександрівна; Beskorovaina, Nina; Бескоровайная, Нина АлександровнаВ статті обґрунтовується необхідність використання освітніх технологій в контексті міжкультурної парадигми. Розкрито роль культури у формуванні мислення і моделей поведінки та її вплив на стилі навчання. Детально описано культурні особливості та специфіку організації навчальної діяльності в різних культурах. Розглянуто можливість ефективного застосування певних методів навчання студентів у полікультурному середовищі. Зроблено відповідні висновки за результатами роботи. The article substantiates the necessity of using educational techniques in the context of the intercultural paradigm. The role of culture in the development of thinking and behavior patterns and its influence on learning styles are revealed. The cultural features and peculiarities of organizing learning activities in different cultures are described in detail. The possibility to effectively apply certain methods of teaching in a multicultural environment is considered. Conclusions based on the research results are drawn.Item Вплив культури на особливості навчальної мотивації студентів(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-04) Мельник, Ганна Миколаївна; Melnyk, Ganna; Мельник, Анна Николаевна; Бескоровайна, Ніна Олександрівна; Beskorovaina, Nina; Бескоровайная, Нина АлександровнаУ статті обґрунтовується необхідність знань культурних особливостей для мотивації студентів. Розкрито зв’язок культури та мотивації до навчання і досягнень. Детально описано культурні фактори, які впливають на мотиваційну складову в різних країнах. Названо умови та розглянуто можливість застосування ефективних стратегій для підвищення мотиваціїї до навчання та досягнень. Зроблено відповідні висновки за результатами роботи. The article substantiates the necessity of knowing cultural peculiarities to motivate students. The link between culture and motivation to learn and achieve is revealed. The cultural factors influencing the motivational construct in different countries are described in detail. The conditions and the possibility to apply effective strategies to enhance motivation for learning and achievement are considered. Conclusions based on the research results are drawn.Item Культурологічний підхід у вивченні іноземних мов як одна з стратегій мовної підготовки національної освіти(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Лещенко, Любов Павлівна; Leshchenko, Liubov; Лещенко, Любовь Павловна; Бескоровайна, Ніна Олександрівна; Beskorovaina, Nina; Бескоровайная, Нина АлександровнаУ статті йдеться про одну з можливих мовних стратегій у вивченні іноземних мов. Акцентується увага на культурологічному підході у процесі вивченні іноземної мови, вживаються терміни «лінгвокультура», «лінгвосоціокультурна компетентність». The article is about one of the possible language strategies in learning foreign languages. Emphasis is placed on the cultural approach in the process of learning a foreign language, the terms «linguistic culture» and «linguistic sociocultural competence» are used.