Кафедра іноземних мов і міжкультурної комунікації
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра іноземних мов і міжкультурної комунікації by Author "Davydenko, Tetiana"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item The Impact of Global English on Students’ Perception of English(2024-04-25) Aleksandrova, Nataliia; Александрова, Наталія Миколаївна; Александрова, Наталия Николаевна; Davydenko, Tetiana; Давиденко, Тетяна Вікторівна; Давиденко, Татьяна ВикторовнаThe article is devoted to the analysis of the modern educational environment, in which the study of the English language is considered as mastering the language for intercultural communication in the conditions of globalization processes. The article analyses the concept of «global English» and how this concept affects the formation of the value attitude of students towards mastering a foreign language (English). The structural components of students' value attitude to mastering global English are also highlighted. Стаття присвячується аналізу сучасного освітнього середовища, в якому вивчення англійської мови розглядається як опанування мови для міжкультурного спілкування в умовах глобалізаційних процесів. В статті аналізується поняття «global English», та яким чином це поняття впливає на формування ціннісного ставлення студентів до опанування іноземною мовою (англійської). Також виокремлюються структурні компоненти ціннісного ставлення студентів до вивчення мови.Item Емоційний інтелект як базова складова професійного успіху(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-04) Давиденко, Тетяна Вікторівна; Davydenko, Tetiana; Давиденко, Татьяна ВикторовнаСтаття присвячена вивченню основних складових поняття «емоційний інтелект», базових відмінностей між емоційним інтелектом та рівнем інтелектуального розвитку людини. Автор визначає типові характерні ознаки тестів на визначення рівня емоційного інтелекту особистості та надає приклади вправ на розвиток емоційного інтелекту, шляхи підвищення його рівня. The study is concentrated on the research of the basic components of the notion «EQ» (emotional intelligence), main differences between emotional intelligence and intelligence quotient of an individual. The author defines typical characteristic features of EQ and draws the readers’ attention to the possible ways to improve and enhance it.Item Пандемія Сovid-19 – нові можливості для розвитку емоційного інтелекту(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2021) Давиденко, Тетяна Вікторівна; Davydenko, Tetiana; Давиденко, Татьяна ВикторовнаСтаття присвячена дослідженню новітніх тенденцій, технологій та «soft skills», що безпосередньо є ключем до успішного професійного життя людей в умовах пандемій, а саме пандемії COVID-19. Автор виокремлює важливі керівні та професійні якості, що підтримують конструктивну складову під час дистанційної форми роботи. The study is concentrated on the research of the up to date tendencies, technologies, techniques and «soft skills», that are a key to efficient professional life of people under pandemics, and COVID-19 in particular. The author defines the essential leading and professional qualities that are sustainable in terms of distance working formats.Item Поєднання емоційного інтелекту (EQ) та адаптивності (AQ) з метою протистояти професійному вигорянню під час пандемії(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2022) Давиденко, Тетяна Вікторівна; Davydenko, Tetiana; Давиденко, Татьяна ВикторовнаСтаття присвячена дослідженню таких психологічних якостей як емоційний інтелект (EQ) та адаптивність (AQ), та яким чином рівень цих якостей впливає на спроможність працівника долати стресові ситуації за умов пандемії. Дослідження спирається на практичні роботи вчених та лікарів-практиків, що безпосередньо в практичних умовах досліджують дану проблему. The article is devoted to the research of such psychological qualities as emotional intelligence (EQ) as well as adaptability (AQ), the way how different levels of these qualities affect the employee’s abilities to manage stress amid pandemic. The paper is based on the up to date practical works of the psychologists and medical practitioners engaged into the research of the highlighted problem.