2008 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2008 рік by Author "Журило, Вікторія"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Каніщенко, Олена; Журило, Вікторія; Доця, ТатянаСпецифіка ситуаційної вправи полягає в дослідженні умов формування ефективних стратегій позиціонування національних брендів на світових товарних ринках на прикладі прагнення українських виробників коньячної продукції завоювати прихильність потенційних сегментів споживачів алкогольної продукції. Об’єктом дослідження ситуаційної вправи є міжнародна маркетингова діяльність ВАТ «АПФ “Таврія”»; предметом – розробка ефективної стратегії позиціонування коньячного бренду агропромислової фірми «Таврія» на російському ринку коньячної продукції. Метою опрацювання господарської ситуації є розробка концепції формування, позиціонування, індивідуалізації іміджу коньячного бренду в нтернаціоналізованому ринковому середовищі та обґрунтуванні його міжнародних конкурентних переваг.