2008 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2008 рік by Title
Now showing 1 - 20 of 55
Results Per Page
Sort Options
Item EFFI 2008. Бенкет під час чуми. Маркетинг у кризі: стратегії та перспективи(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Трусов, ГригорійItem Бренд розкоші та ефект країни-виробника(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Скоробогатих, ІринаItem Брендинг у машинобудуванні: стан і перспективи(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Гевко, ОльгаУ статті представлено результати дослідження стану впровадження концепції брендингу на українських машинобудівних підприємствах. Також відображено зарубіжні тенденції у цій сфері.Item Висвітлення основних проблем і цілей у розрізі секторів (напрямів) статистики, зазначених у проекті розвитку системи державної статистики для моніторингу соціально-економічних перетворень(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Сидоренко, МаринаItem Вплив економічної нестабільності на фінансове поводження споживачів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Спориш, ЮліяItem Дослідження "Оцінка ринкової вартості земель сільськогосподарського призначення" – економічний погляд на ринок землі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Лапа, ВолодимирItem Дослідження очікувань працевлаштованого населення в ситуації економічної кризи(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Житник, Олена; Кепіч, ІринаItem Економіка “ТИТАНІВ” на товарних ринках України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Касьянов, ЯрославItem Ефективність і креативність(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Аллес, МартинItem Житлове питання представників середнього класу в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Коломієць, АнастасіяItem Загальноукраїнське дослідження громадської думки(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Кас'ян, МаринаItem Кар’єра у маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Топчій, ТетянаItem Кваліфікаційний комітет УАМ. Посадові функції (обов'язки) маркетолога, базовий рівень; фахівець відділу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)На посаду фахівця відділу маркетингу рекомендуються особи, які мають фахову освіту бакалавр, спеціаліст, магістр) та/або підтвердження своєї компетенції кваліфікаційним сертифікатом фахової галузевої організації.Item Кваліфікаційний комітет УАМ. Посадові функції (обов'язки) маркетолога, управлінський рівень(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)Item Комплекс інтернет-комунікацій у маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Окландер, Михайло Анатолійович; Литовченко, ІринаItem Маркетингове управління базами даних споживачів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Папоян, АрудСучасний споживчий ринок характеризується стійкою конкурентною боротьбою за клієнта. Інформація про споживача та історія його покупок, зібрана у клієнтській базі даних (БД), надають величезну перевагу власникові такої бази у конкурентній боротьбі.Item Маркетинговий аналіз стану та тенденцій розвитку ринку професійних офісних приміщень м. Києва. Вплив фінансової кризи на зміну ринкових тенденцій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Войчак, Анатолій Володимирович; Лівшиц, ВадимУ статті наведено аналіз ринку професійних офісних приміщень м. Києва до та на початку впливу світової фінансової кризи. Проаналізовані тенденції ринку на різних етапах його розвитку, а особливо упродовж 4 го кварталу 2008р, дають можливість зробити попередні прогнози щодо подальшої розбудови ринку та зрозуміти можливу стратегію поведінки орен дарів у переговорах з власниками бізнес центрів щодо поліпшення (оптимізації) комерційних умов оренди офісних приміщень.Item Маркетингові альянси у стратегіях інноваційного розвитку підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Маліч, ЮрійУ роботі досліджено передумови моделювання інноваційного розвитку за умов глобалізації ринкового середовища. Запропоновано аналітичний інструментарій оптимізації стратегій партнерства в опануванні нових компетенцій. Наведено результати маркетингових досліджень ринку іншомовної навчальної літератури в Україні.Item Мерчендайзинг як інструмент отримання додаткового прибутку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Старицький, Тарас; Старицька, ОльгаItem Моделі поведінки споживачів в умовах кризи(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Ситник, Тетяна
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »