2008 рік
Browse by
Collections in this community
Recent Submissions
-
Формування нової парадигми маркетингу в умовах глобалізації
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Соціально відповідальний маркетинг підприємств: огляд нормативної бази
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Сучасні бізнес-тенденції та розвиток маркетингу вітчизняних компаній
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Формування маркетингових стратегій зросту на ринку лакофарбових матеріалів України
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)Визначення маркетингової стратегії, яку використовує підприємство, на практиці часто відбувається апріорно, що призводить до відповідних похибок і наслідків. Автор статті пропонує найточніший на сьогодні підхід до визначення ... -
Просування на ринку морозива: торговельна марка чи товарна категорія
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)Досліджено особливості споживчих вподобань на ринку морозива Запорізького регіону. Проаналізовано специфіку смаків покупців, їх переваг щодо форми, виду продукції. Визначено ключові фактори, що впливають на вибір продукту. ... -
Ринок послуг з організації виставок та ярмарків в Україні: стан та проблеми розвитку
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)У статті досліджено стан та тенденції розвитку ринку послуг з організації виставок та ярмарків, проаналізовано вплив основних чинників, що визначають вектор розвитку цих процесів. -
Нейромаркетинг. Застосування метаморфної моделі Дж. Залтмана (ZMET) у вивченні споживних реакцій, намірів і очікувань
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Мерчендайзинг як інструмент отримання додаткового прибутку
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)Сучасні маркетингові комунікації все частіше розглядаються як інтерактивний діалог між компанією та її покупцями. Персоналізація комунікацій, так само як і вміння говорити й робити потрібні речі для потрібних людей ... -
Ринок маркетингових досліджень в Україні 2007 року: експертна оцінка та аналіз УАМ
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Середній клас в Україні: погляд дослідників будівельних ринків
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Родинне становище середнього класу в Україні та Росії: сучасне і майбутнє
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва. Застосування проективних методик для виявлення асоціативного поля споживача
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Маркетингові альянси у стратегіях інноваційного розвитку підприємств
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)У роботі досліджено передумови моделювання інноваційного розвитку за умов глобалізації ринкового середовища. Запропоновано аналітичний інструментарій оптимізації стратегій партнерства в опануванні нових компетенцій. Наведено ... -
Формування та тенденції розвитку мережевого маркетингу
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Управління персоналом на іноземних підприємствах в Україні
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)У даній статті розглянуто основні елементи кадрової політики, а також деякі проблеми міжкультурних взаємин на іноземних підприємствах, що працюють в Україні. -
Комплекс інтернет-комунікацій у маркетингу
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Інтернет технології у виставковій діяльності
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)У статті досліджено можливості використання глобальної комп’ютерної мережі Інтернет у виставковій діяльності у формі організації віртуальних виставок, а також проаналізовано стан їхнього розвитку та обґрунтовано доцільність ... -
Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)У статті проаналізовано підходи до визначення обсягів вибіркових сукупностей у маркетингових дослідженнях. Показано недоцільність розрахунку чисельності вибірки виключно на основі широко застосовуваних математичних ... -
Кваліфікаційний комітет УАМ. Посадові функції (обов'язки) маркетолога, управлінський рівень
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)