2008 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2008 рік by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 55
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетинговий аналіз стану та тенденцій розвитку ринку професійних офісних приміщень м. Києва. Вплив фінансової кризи на зміну ринкових тенденцій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Войчак, Анатолій Володимирович; Лівшиц, ВадимУ статті наведено аналіз ринку професійних офісних приміщень м. Києва до та на початку впливу світової фінансової кризи. Проаналізовані тенденції ринку на різних етапах його розвитку, а особливо упродовж 4 го кварталу 2008р, дають можливість зробити попередні прогнози щодо подальшої розбудови ринку та зрозуміти можливу стратегію поведінки орен дарів у переговорах з власниками бізнес центрів щодо поліпшення (оптимізації) комерційних умов оренди офісних приміщень.Item Обсяг рекламно-комунікаційного ринку України у 2008 році та прогноз на 2009 рік. Експертна оцінка всеукраїнської рекламної коаліції(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Лазебник, МаксимItem Дослідження "Оцінка ринкової вартості земель сільськогосподарського призначення" – економічний погляд на ринок землі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Лапа, ВолодимирItem Родинне становище середнього класу в Україні та Росії: сучасне і майбутнє(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)Item Ринок послуг з організації виставок та ярмарків в Україні: стан та проблеми розвитку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Ткаченко, Тетяна; Дупляк, ТетянаУ статті досліджено стан та тенденції розвитку ринку послуг з організації виставок та ярмарків, проаналізовано вплив основних чинників, що визначають вектор розвитку цих процесів.Item Сім принципів зміцнення у період кризи(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Длігач, Андрій Олександрович; Dligach, Andriy; Длигач, Андрей АлександровичItem Реалізація маркетингових стратегій: проблемні зони та шляхи їх подолання(2008) Полонець, Володимир МиколайовичItem Стратегічне планування в мережі Інтернет(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Пилипчук, Володимир Петрович; Литовченко, ІринаItem Середній клас в Україні: погляд дослідників будівельних ринків(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Ходько, Наталія; Пасічник, ВікторіяItem Формування та тенденції розвитку мережевого маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Пилипчук, Володимир Петрович; Данніков, Олег ВолодимировичItem Формування нової парадигми маркетингу в умовах глобалізації(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, OleksandrItem Презентація нових дослідницьких технологій Synovate BRAND VALUE CREATOR(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Тапінц, ХусейнНаш співрозмовник Хусейн Тапінц - Директор по брендингу та комунікаціям дослідницької компанії Synovate в Центральній та Східній Європі та на Середньому Сході. Працює на ринку маркетингових досліджень з 1990 року. В компанії Сіновейт – з 1994. Досвід в дослідженнях брендів та комунікацій – 14 років. Напрямки спеціалізації: дослідження брендингу, дослідження позиціювання брендів, трекінгові дослідження брендів та комунікацій, тестування ефективності реклами, дослідження брендів та мотивацій.Item Фахові громадські організації України – 2008: роль та місце у формуванні громадянського суспільства в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Лилик, СергійItem Ставлення російських споживачів до світової фінансової кризи» на основі досліджень, проведених у серпні – вересні 2008 р.(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Ізмаденова, КатеринаItem Яндекс в Україні. Онлайнова реклама: що відбувається в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Петренко, СергійItem Моделі поведінки споживачів в умовах кризи(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Ситник, ТетянаItem Загальноукраїнське дослідження громадської думки(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Кас'ян, МаринаItem Українці менше економлять. Наскільки це правда?(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Шуляк, МаринаItem Ризики впровадження CRM-системи у банку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Ровінський, ДмитроItem Кваліфікаційний комітет УАМ. Посадові функції (обов'язки) маркетолога, базовий рівень; фахівець відділу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)На посаду фахівця відділу маркетингу рекомендуються особи, які мають фахову освіту бакалавр, спеціаліст, магістр) та/або підтвердження своєї компетенції кваліфікаційним сертифікатом фахової галузевої організації.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »