Випуск № 41
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 41 by Author "Hrebeshkova, Olena"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Трансформація макросередовища бізнесу внаслідок запровадження інституту криптовалют(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Ассонова, Марина Олексіївна; Assonova, Maryna; Ассонова, Марина Алексеевна; Гребешкова, Олена Миколаївна; Hrebeshkova, Olena; Гребешкова, Елена НиколаевнаУ статті розкрито особливості криптовалют як нового платіжного засобу та інструменту розрахунків, який може застосуватися економічними суб’єктами — окремими підприємцями та підприємствами. Метою дослідження є виявлення та описання трансформацій, які зазнає макросередовище бізнесу внаслідок запровадження інституту криптовалют. Для реалізації поставленої мети поставлено та вирішено такі завдання: а) проаналізувати особливості електронних грошей, які викликають зміни чинників, що впливатимуть на діяльність підприємств; б) охарактеризувати можливі зміни у правових, економічних, соціально-культурних макроумовах, за яких функціонуватиме підприємство, що використовуватиме криптовалюту; в) виявити вплив нових макроумов на ефективність функціонування бізнесу. На основі аналізу практик роботи з криптовалютами в Україні та світі та спираючись на висновки, зроблені внаслідок узагальнення виявлених тенденцій, авторами виділені та описані визначальні трансформаційні процеси в макросередовищі сучасного бізнесу, які поєднанні у три групи: економічні — якісно новий механізм формування попиту та пропозиції на електронні гроші; поява нових ефектів в економічній діяльності підприємств, що запровадять операції з криптовалютами; соціальні — нерозуміння сутності криптовалюти з боку потенційних клієнтів і, як наслідок, зростання соціального напруження навколо операцій з криптовалютами; технологічні — необхідність опанування роботи з платформами криптовалют і їх імплементація в економічний механізм підприємства.Item Ціннісний профіль освітньої програми як інструмент формування її конкурентних переваг(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Горбатько, Альона Олексіївна; Horbatko, O.; Горбатько, Алёна Алексеевна; Гребешкова, Олена Миколаївна; Hrebeshkova, Olena; Гребешкова, Елена НиколаевнаСучасна бізнес-освіта розвивається під впливом принципового нових вимог та очікувань з боку її ключових стейкхолдерів — абітурієнтів, студентів, викладачів, роботодавців, представників зацікавлених державних установ та відомств, суспільства в цілому. Відповідно запровадження адекватної викликам сьогодення моделі підготовки фахівця у сфері економіки та управління має спиратися на підходи, що передбачають використання якісно нових принципів і методів роботи з цільовими аудиторіями. У такому контексті залишається невирішеною проблема пошуку результативних в сучасних умовах стратегій набуття освітніми закладами ті уточнено сутність та визначено роль ціннісного профілю освітньої програми у забезпеченні її конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг. Наведено результати дослідницького проекту формування ціннісного профілю магістерської програми та розробки на цій основі її логотипу.