Випуск № 21
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 21 by Author "Баша, Інна Миколаївна"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетингові засади розвитку ринку освітніх послуг(ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана", 2008) Якименко (Баша), Інна Миколаївна; Баша, Інна МиколаївнаВ статті розглянуто питання щодо маркетингу освітніх послуг — одного з напрямків управління навчальним закладом в умовах ринкової економіки, який забезпечує дослідження попиту на освітні послуги та певні знання понад стандарти, які встановлені державою, впливає на розвиток освітніх потреб громадян, формує позитивний імідж навчального закладу, розробляє та впроваджує концепції надання якісних освітніх послуг. Розглянуто чинники, що стимулюють розвиток ринку послуг та зокрема освітніх послуг.