Кафедра комерційної діяльності і логістики
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра комерційної діяльності і логістики by Author "Hmurkovskyi, Hennadii"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item SMART-продукти в логістичній діяльності підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05) Хмурковський, Геннадій Володимирович; Hmurkovskyi, Hennadii; Хмурковский, Геннадий Владимирович; Голобородько, ЄвгенійУточнено основні напрямки цифрових перетворень в логістиці. Проаналізовано ефекти від кожного з напрямків. Наведені приклади успішної цифровий трансформації логістичних компаній. The main directions of digital transformations in logistics are clarified. The effects of each of the directions are analyzed. Examples of successful digital transformation of logistics companies are given. Уточнены основные направления цифровых преобразований в логистике. Проанализированы эффекты от каждого из направлений. Приведены примеры успешной цифровой трансформации логистических компаний.Item Особливості створення та функціонування віртуальних підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05) Зубко, Єлизавета; Хмурковський, Геннадій Володимирович; Hmurkovskyi, Hennadii; Хмурковский, Геннадий ВладимировичРозкрито сутність та причини створення віртуальних підприємств. Досліджено основні переваги та недоліки віртуальних підприємств. Досліджено особливості і специфіку діяльності віртуальних організацій в умовах впливу чинників інформаційної економіки. The essence and reasons of creation of virtual enterprises are revealed. The main advantages and disadvantages of virtual enterprises are investigated. Peculiarities and specifics of activity of virtual organizations in the conditions of influence of factors of information economy are investigated. Раскрыта сущность и причины создания виртуальных предприятий. Исследованы основные преимущества и недостатки виртуальных предприятий. Исследованы особенности и специфику деятельности виртуальных организаций в условиях воздействия факторов информационной экономики.