Recent Submissions

  • Використання підходів сталого розвитку в управлінні підприємствами 

    Кужель, Вячеслав Миколайович; Kuzhel, Vyacheslav; Кужель, Вячеслав Николайович; Kузьменко, Дмитро Євгенійович; Kuzmenko, Dmitrо (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-10)
    Визначення та деталізація підходів використання принципів сталого розвитку підприємствами виступає важливим підґрунтям для проведення досліджень щодо виділення цільових орієнтирів діяльності підприємства. Defining and ...
  • Бюджетування і контролінг як інструменти підвищення вартості підприємства 

    Савицький, Едуард Едуардович; Savytskyi, Eduard; Савицкий, Эдуард Эдуардович (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-11-18)
  • Фінансова-економічна криза 2020 року: загрози та перспективи розвитку національних компаній 

    Чмільова, Олена; Кривещенко, Вікторія Віталіївна; Kryveshchenko, Viktoriia; Кривещенко, Виктория Витальевна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05)
    Ця стаття розкриває сутність проблеми кризису, зв'язаного з карантинними обмеженнями та містить в собі статистичні дані його наслідків. Також у статті є прямі цитати аналітиків та представників українського бізнесу. У ...
  • Як пандемія COVID-19 вплинула на розвиток електронної комерції 

    Хвастунов, Нікіта; Кривещенко, Вікторія Віталіївна; Kryveshchenko, Viktoriia; Кривещенко, Виктория Витальевна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05)
    Розглянуто становище електронної комерції в Україні. Досліджено, які труднощі зустріла галузь комерційної діяльності і загальний вплив COVID-19 на електронну комерцію. Були проаналізовані фактори впливу на розвиток інтернет ...
  • Стратегічне управління комерційною діяльністю підприємств 

    Федоренко, Юлія; Кривещенко, Вікторія Віталіївна; Kryveshchenko, Viktoriia; Кривещенко, Виктория Витальевна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05)
    Розглянуто комерційну діяльність підприємства, її особливості, здібності та принципи гарантування комерційної діяльності. Роль факторів на комерційну діяльність з боку ринку та споживачів. Роль володіння інформацією. The ...
  • Вплив діджиталізації на комерційну діяльність підприємств та розвиток хмарних сервісів та магазинів 

    Дима, Олександр Олексійович; Dyma, Oleksandr; Дыма, Александр Алексеевич; Ткач, Артем (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05)
    Загальна тенденція та розвиток цифрових мереж, а також їх постійний розвиток та розширення можливостей дозволяють купувати та продавати, а також організовувати ведення комерційної діяльності незалежно від місця знаходження, ...
  • Електронна комерція України: стан та перспективи 

    Сотніченко, Еріка; Кривещенко, Вікторія Віталіївна; Kryveshchenko, Viktoriia; Кривещенко, Виктория Витальевна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05)
    У статті встановлюється роль маркетплейсів для просування товарів та послуг в режимі онлайн. Були проаналізовані головні переваги й недоліки онлайн-ритейлу. Визначені важливі проблеми електронної комерції в Україні. ...
  • Проблеми кон’юнктури ринків у забезпеченні ефективності маркетингу і комерції підприємств 

    Кривещенко, Вікторія Віталіївна; Kryveshchenko, Viktoriia; Кривещенко, Виктория Витальевна; Яковенко, Алла Казимировна; Iakovenko, A. К. (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2020)
    У статті критично досліджено основні тенденції еволюції концепцій і підходів у визначенні та дослідженні кон’юнктури ринків, у спеціальному науково-практичному моделюванні та оцінюванні параметрів станів товарних ринків. ...
  • Коронавірус – новітня чума 2020 року. Шляхи виходу з глобальної кризи, спричиненої пандемією, для національних компаній 

    Закревський, Андрій Валерійович; Zakrevskyі, Andrii; Закревский, Андрей Валерьевич; Могиленко, Яна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05)
    Актуальність статті полягає в тому, що світ зіштовхнувся з глобальною кризою, з якої треба шукати шляхи виходу. Головною ідеєю статті є висвітлення проблеми приходи глобальної кризи, а також її вплив на національну економіку. ...
  • SMART-продукти в логістичній діяльності підприємств 

    Хмурковський, Геннадій Володимирович; Hmurkovskyi, Hennadii; Хмурковский, Геннадий Владимирович; Голобородько, Євгеній (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05)
    Уточнено основні напрямки цифрових перетворень в логістиці. Проаналізовано ефекти від кожного з напрямків. Наведені приклади успішної цифровий трансформації логістичних компаній. The main directions of digital transformations ...
  • Керування ланцюгами постачання Е2Е (end-to-end) 

    Машина, Юлія (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05)
    У сучасній економіці дуже важливо вміти не тільки оптимізувати витрати, але і знаходити нові інноваційні рішення для збереження стійкості бізнесу в непростих і погано передбачуваних макроекономічних умовах. У роботі ...
  • Маркетингове управління, як засіб підвищення ефективності роботи гірничо-збагачувальних комбінатів 

    Ляденко, Тетяна Володимирівна; Lyadenko, Tetyana; Ляденко, Татьяна Владимировна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05)
    На основі короткого аналізу визначено основні проблеми української металургійної промисловості, та запропоновано основні напрями оптимізації, які базуються на маркетинговому управлінні ГЗК. Based on a brief analysis, the ...
  • Маркетинг в діяльності кіберспортивної організації на прикладі Natus Vincere 

    Косарева, Тетяна Вікторівна; Kosareva, Tetyana; Косарева, Татьяна Викторовна; Сиромля, Валентин (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05)
    Актуальність роботи полягає в тому, що маркетинг по своїй суті є дуже складним та багатогранним поняттям, яке потребує систематизації та конкретизації. Саме для цього і служить поняття комплексу маркетингу, що дозволяє ...
  • Використання інструментів інтернет-маркетингу як ефективний вид просування товарів та послуг 

    Івановська, Анна-Софія; Закревський, Андрій Валерійович; Zakrevskyі, Andrii; Закревский, Андрей Валерьевич (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05)
    Питання ефективної маркетингової діяльності в інтернет-середовищі в контексті просування продукції є надзвичайно актуальним. Воно проявляється при виборі оптимальних каналів просування в Інтернеті, що дозволять підприємству ...
  • Робота з «лідерами думок» як сучасний інструмент розвитку бренду 

    Бондаренко, Світлана; Закревський, Андрій Валерійович; Zakrevskyі, Andrii; Закревский, Андрей Валерьевич (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05)
    Розкрито фундаментальне значення роботи з «лідерами думок» для розвитку бренду. Описано різні алгоритми та принципи функціонування даного інструменту маркетингу. Проаналізовано вплив роботи з блогерами на підвищення ...
  • Особливості створення та функціонування віртуальних підприємств 

    Зубко, Єлизавета; Хмурковський, Геннадій Володимирович; Hmurkovskyi, Hennadii; Хмурковский, Геннадий Владимирович (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05)
    Розкрито сутність та причини створення віртуальних підприємств. Досліджено основні переваги та недоліки віртуальних підприємств. Досліджено особливості і специфіку діяльності віртуальних організацій в умовах впливу чинників ...
  • Розробка оптимальної інноваційної стратегії підприємства 

    Рогоза, Наталія (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05)
    У дослідженні визначено, що однією з основних умов досягнення покращення економічної ситуації в Україні є розвиток інновацій на підприємствах. При цьому важлива роль належить компаніям що дотримуються наступних економічних ...
  • Перспективи розвитку моделі «підприємницький університет» в Україні 

    Дуріхіна, Олена Володимирівна; Durikhina, Olena; Дурихина, Елена Владимировна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05)
    Перспективи розвитку вищої освіти в Україні згідно світових стандартів, залежать, насамперед, від інноваційної складової при організації навчального процесу. Наукові дослідження впливають на соціальний розвиток університетів. ...
  • Стан, проблеми та перспективи розвитку Інтернет-торгівлі продуктами харчування в Україні 

    Коломієць, Тетяна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05)
    З використанням вторинної інформації встановлено перспективність розвитку Інтернет-торгівлі продуктами харчування України. Визначено сегментацію послуг доставки продовольчих товарів та готових страв. Охарактеризовано та ...
  • Етапи розвитку електронної торгівлі в Україні 

    Дима, Олександр Олексійович; Dуma, Oleksandr; Дыма, Александр Алексеевич (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05)
    У статті розглядається періодизація розвитку електронної комерції в Україні. Виділено чотири ключових етапи де основними критеріями обрано розвиток інтернет-магазинів, супутні сервіси та логістика. Аналіз дозволив виявити ...

View More