Recent Submissions

  • Економіка вражень як джерело конкурентоспроможності 

    Кужель, Вячеслав Миколайович; Kuzhel, V. M.; Кужель, Вячеслав Николаевич; Нікуліна, Софія (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-03)
    Один з найважливіших глобальних трендів в продажах і маркетингу на сьогодні - розповсюдження використання економіки вражень адже виробники, представники сервісних компаній, приділяють увагу не лише вартості і якості продуктів ...
  • Перспективи використання продуктового підходу в управлінні 

    Дима, Олександр Олексійович; Dyma, Oleksandr; Дыма, Александр Алексеевич; Кужель, Юрій (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-03)
    Динамічні та непередбачувані зміни, популяризація цифрових технологій ставлять нові задачі виробникам з одного боку та відкривають нові можливості в області генерації ініціатив, розробки і виведення на ринок інноваційних ...
  • Проблема ідеологізації економічних досліджень: пошук способів усунення ідеологічного з економічних досліджень 

    Савченко, Андрій Ф. (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-03-30)
  • Управління технічним розвитком промислових підприємств (за матеріалами цегельних підприємств України) 

    Кужель, Вячеслав Миколайович; Kuzhel, Vyacheslav; Кужель, Вячеслав Николаевич (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-05)
    Дисертація присвячена дослідженню проблем технічного розвитку підприємств. В роботі виявлено та систематизовано загальні підходи до розуміння технічного розвитку підприємств будівельної галузі, зокрема цегельних заводів, ...
  • Пути повышения эффективности логистической деятельности в Украине 

    Дыма, Александр Алексеевич; Dyma, Oleksandr; Дима, Олександр Олексійович; Кужель, Вячеслав Николаевич; Kuzhel, Vyacheslav; Кужель, Вячеслав Миколайович (Baltic International Academy, 2019-10)
    Effective logistics is an essential strategic tool in ensuring competitive advantages in world markets. Improving the efficiency of logistics activities in Ukraine is a strategic priority and one of the key elements of ...
  • «Безконтактна економіка підприємства» за умов глобальної пандемії 

    Олексюк, Олексій Іванович; Oleksiyk, Oleksiy; Олексюк, Алексей Иванович (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020)
    Представлено аналіз ключових тенденцій і трендів зміни моделей бізнесової діяльності підприємств під впливом обмежень і нових регуляторних правил за умов глобальної COVID-пандемії. Проведено систематизацію факторів ...
  • Використання підходів сталого розвитку в управлінні підприємствами 

    Кужель, Вячеслав Миколайович; Kuzhel, Vyacheslav; Кужель, Вячеслав Николаевич; Kузьменко, Дмитро Євгенійович; Kuzmenko, Dmitrо (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-10)
    Визначення та деталізація підходів використання принципів сталого розвитку підприємствами виступає важливим підґрунтям для проведення досліджень щодо виділення цільових орієнтирів діяльності підприємства. Defining and ...
  • Бюджетування і контролінг як інструменти підвищення вартості підприємства 

    Савицький, Едуард Едуардович; Savytskyi, Eduard; Савицкий, Эдуард Эдуардович (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-11-18)
  • Фінансова-економічна криза 2020 року: загрози та перспективи розвитку національних компаній 

    Чмільова, Олена; Кривещенко, Вікторія Віталіївна; Kryveshchenko, Viktoriia; Кривещенко, Виктория Витальевна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05)
    Ця стаття розкриває сутність проблеми кризису, зв'язаного з карантинними обмеженнями та містить в собі статистичні дані його наслідків. Також у статті є прямі цитати аналітиків та представників українського бізнесу. У ...
  • Як пандемія COVID-19 вплинула на розвиток електронної комерції 

    Хвастунов, Нікіта; Кривещенко, Вікторія Віталіївна; Kryveshchenko, Viktoriia; Кривещенко, Виктория Витальевна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05)
    Розглянуто становище електронної комерції в Україні. Досліджено, які труднощі зустріла галузь комерційної діяльності і загальний вплив COVID-19 на електронну комерцію. Були проаналізовані фактори впливу на розвиток інтернет ...
  • Стратегічне управління комерційною діяльністю підприємств 

    Федоренко, Юлія; Кривещенко, Вікторія Віталіївна; Kryveshchenko, Viktoriia; Кривещенко, Виктория Витальевна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05)
    Розглянуто комерційну діяльність підприємства, її особливості, здібності та принципи гарантування комерційної діяльності. Роль факторів на комерційну діяльність з боку ринку та споживачів. Роль володіння інформацією. The ...
  • Вплив діджиталізації на комерційну діяльність підприємств та розвиток хмарних сервісів та магазинів 

    Дима, Олександр Олексійович; Dyma, Oleksandr; Дыма, Александр Алексеевич; Ткач, Артем (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05)
    Загальна тенденція та розвиток цифрових мереж, а також їх постійний розвиток та розширення можливостей дозволяють купувати та продавати, а також організовувати ведення комерційної діяльності незалежно від місця знаходження, ...
  • Електронна комерція України: стан та перспективи 

    Сотніченко, Еріка; Кривещенко, Вікторія Віталіївна; Kryveshchenko, Viktoriia; Кривещенко, Виктория Витальевна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05)
    У статті встановлюється роль маркетплейсів для просування товарів та послуг в режимі онлайн. Були проаналізовані головні переваги й недоліки онлайн-ритейлу. Визначені важливі проблеми електронної комерції в Україні. ...
  • Проблеми кон’юнктури ринків у забезпеченні ефективності маркетингу і комерції підприємств 

    Кривещенко, Вікторія Віталіївна; Kryveshchenko, Viktoriia; Кривещенко, Виктория Витальевна; Яковенко, Алла Казимировна; Iakovenko, A. К. (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2020)
    У статті критично досліджено основні тенденції еволюції концепцій і підходів у визначенні та дослідженні кон’юнктури ринків, у спеціальному науково-практичному моделюванні та оцінюванні параметрів станів товарних ринків. ...
  • Коронавірус – новітня чума 2020 року. Шляхи виходу з глобальної кризи, спричиненої пандемією, для національних компаній 

    Закревський, Андрій Валерійович; Zakrevskyі, Andrii; Закревский, Андрей Валерьевич; Могиленко, Яна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05)
    Актуальність статті полягає в тому, що світ зіштовхнувся з глобальною кризою, з якої треба шукати шляхи виходу. Головною ідеєю статті є висвітлення проблеми приходи глобальної кризи, а також її вплив на національну економіку. ...
  • SMART-продукти в логістичній діяльності підприємств 

    Хмурковський, Геннадій Володимирович; Hmurkovskyi, Hennadii; Хмурковский, Геннадий Владимирович; Голобородько, Євгеній (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05)
    Уточнено основні напрямки цифрових перетворень в логістиці. Проаналізовано ефекти від кожного з напрямків. Наведені приклади успішної цифровий трансформації логістичних компаній. The main directions of digital transformations ...
  • Керування ланцюгами постачання Е2Е (end-to-end) 

    Машина, Юлія (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05)
    У сучасній економіці дуже важливо вміти не тільки оптимізувати витрати, але і знаходити нові інноваційні рішення для збереження стійкості бізнесу в непростих і погано передбачуваних макроекономічних умовах. У роботі ...
  • Маркетингове управління, як засіб підвищення ефективності роботи гірничо-збагачувальних комбінатів 

    Ляденко, Тетяна Володимирівна; Lyadenko, Tetyana; Ляденко, Татьяна Владимировна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05)
    На основі короткого аналізу визначено основні проблеми української металургійної промисловості, та запропоновано основні напрями оптимізації, які базуються на маркетинговому управлінні ГЗК. Based on a brief analysis, the ...
  • Маркетинг в діяльності кіберспортивної організації на прикладі Natus Vincere 

    Косарева, Тетяна Вікторівна; Kosareva, Tetyana; Косарева, Татьяна Викторовна; Сиромля, Валентин (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05)
    Актуальність роботи полягає в тому, що маркетинг по своїй суті є дуже складним та багатогранним поняттям, яке потребує систематизації та конкретизації. Саме для цього і служить поняття комплексу маркетингу, що дозволяє ...
  • Використання інструментів інтернет-маркетингу як ефективний вид просування товарів та послуг 

    Івановська, Анна-Софія; Закревський, Андрій Валерійович; Zakrevskyі, Andrii; Закревский, Андрей Валерьевич (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05)
    Питання ефективної маркетингової діяльності в інтернет-середовищі в контексті просування продукції є надзвичайно актуальним. Воно проявляється при виборі оптимальних каналів просування в Інтернеті, що дозволять підприємству ...

View More