Кафедра іноземних мов ФЕФ
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра іноземних мов ФЕФ by Author "Kuznietsova, Oksana"
Now showing 1 - 12 of 12
Results Per Page
Sort Options
Item Вплив ідей І. Канта на формування філософської концепції Лоуренса Кольберга(Запорізька державна інженерна академія, 2009) Кузнецова, Оксана Олегівна; Kuznietsova, Oksana; Кузнецова, Оксана ОлеговнаУ статті зосереджено увагу на ідеях Імануїла Канта, що знайшли своє відображення в концепції морального виховання американського філософа-психолога Лоуренса Кольберга (1927–1987). The article focuses on the study of Immanuel Kant’s ideas represented in the conception of moral development by an American psychologist and philosopher Lawrence Kohlberg (1927–1987).Item Етичне вчення Лоуренса Кольберга в контексті американської філософської думки(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2010-11-03) Кузнецова, Оксана Олегівна; Kuznietsova, Oksana; Кузнецова, Оксана Олеговна; Кравченко, Алла ГригорівнаВ дисертації подається наукова концепція американського філософамораліста, психолога, педагога XX століття Лоуренса Кольберга, побудована на відмінних від прийнятих у Європі засадах і канонах систематичності, а саме не на суто раціональних, а на загально-світоглядних підґрунтях. Показано, що формування світоглядних, теоретичних та методологічних принципів етичного вчення мислителя відбувалося під впливом як американської прагматичної філософії, так і західноєвропейської культурної традиції. Суттєво уточнене уявлення про два аспекти етичної концепції американського вченого – розширена теорія розвитку моральних суджень Жана Піаже та презентовані ідеї Джона Дьюї про виховання і формування «справедливого суспільства», що дозволило вперше розглянути вчення Л.Кольберга в контексті еволюційної епістемології. Світоглядна та філософська позиція Л.Кольберга ґрунтується на етичних принципах, що містять онтологічно-метафізичний сенс – динамічний розвиток моральної свідомості та виховання і орієнтацію на універсальний етичний принцип моральності – свободу і добру волю. The thesis provides the integrated scientific concept of the American philosopher-moralist, psychologist, educator of the XX-th century, Lawrence Kohlberg, whose ideological, theoretical and methodological principles were formed under the influence of both American pragmatic philosophy and West-European cultural tradition. Two aspects of the ethical concept have been verified significantly. Jean Piaget’s theory of moral reasoning development has been broadened and John Dewey’s ideas of education and formation of the “just community” have been presented which first make it possible to consider L. Kohlberg’s theory in the context of evolutionary epistemology. Lawrence Kohlberg’s ideological and philosophical position is grounded on the ethical precepts that have the ontological and metaphysical sense – the dynamic development of awareness and education, the orientation towards the universal ethical principle of morality – freedom and good will. В диссертации представлена целостная научная концепция американского философа-моралиста, психолога, педагога XX столетия Лоуренса Кольберга, формирование мировоззренческих, теоретических и методологических принципов которого происходило под влиянием как американской прагматической философии, так и западноевропейской культурной традиции; анализируется содержание этической проблематики в его философии, определяется место научной теории ученого в истории американской философии.Item Моральні судження: аспекти психолого-філософського вчення Лоуренса Кольберга(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2009) Кузнецова, Оксана Олегівна; Kuznietsova, Oksana; Кузнецова, Оксана ОлеговнаThe article interprets principal scientific ideas concerning the moral development and moral reasoning of Lawrence Kohlberg, an American psychologist and philosopher. The main periods of the scientist’s life and activity are recalled. The influence of Jean Piaget’s ideas (concerning cognitive reasoning) on the experimental work is determined. The basic aspects of Kohlberg’s stages of moral development theory are shaped. The ways of further scientific investigation on the given subject are outlined.Item Міжкультурна комунікація в умовах глобалізації вищої освіти в Україні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-04) Кузнецова, Оксана Олегівна; Kuznietsova, Oksana; Кузнецова, Оксана Олеговна; Коломийцева, Аліна ОлегівнаУ даній роботі розглядається сутність, проблеми та шляхи вдосконалення міжкультурної комунікації в процесі здобуття вищої освіти, зокрема мовної, яка останні роки перебуває в умовах глобалізації. This paper considers the essence, problems and ways to improve intercultural communication in the process of obtaining higher education in particular language education, which in recent years is in the context of globalization.Item Навчання реферуванню іноземною мовою у немовному ВНЗ(Київський національний лінгвістичний університет, 2015) Кузнецова, Оксана Олегівна; Kuznietsova, Oksana; Кузнецова, Оксана ОлеговнаУ статті подано практичні рекомендації щодо застосування реферування на старших курсах немовних ВНЗ з метою виявлення його навчального і контролюючого потенціалів. Розроблено методику впровадження реферування в навчальний процес, визначено його параметри та складено перелік завдань до тестів. The article deals with practical recommendations of abstract using to reveal its training and controlling potential. The method of abstract introduction is developed, the list of tasks to tests is compiled. В статье даны практические рекомендации относительно применения реферирования на старших курсах неязыковых вузов с целью выявления его обучающего и контролирующего потенциалов. Разработана методика внедрения реферирования в учебный процесс, определены его параметры и составлен перечень заданий к тестам.Item Особистісно-орієнтований підхід у процесі навчання іноземних мов у ВНЗ нефілологічного профілю(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2013) Кузнецова, Оксана Олегівна; Kuznietsova, Oksana; Кузнецова, Оксана ОлеговнаУ статті розглядається методика використання особистісно-орієнтованого підходу в процесі навчання іноземній мові у ВНЗ нефілологічного профілю та впровадження активних методів навчання. The article deals with the student-centered approach and introduction of active methods in the process of teaching a foreign language in a non-linguistic educational establishment. В статье рассматривается методика использования личностно-ориентированного подхода в процессе изучения иностранного языка в ВУЗе нефилологического профиля и внедрение активных методов обучения.Item Особливості філософських орієнтацій Лоуренса Кольберга у гендерних аспектах моралі і педагогіки(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2011) Кузнецова, Оксана Олегівна; Kuznietsova, Oksana; Кузнецова, Оксана ОлеговнаРозглянуто критичні зауваження щодо теорії морального і освітнього розвитку людини, створеної американським філософом-моралістом Лоуренсом Кольбергом. Зроблено висновок про непринциповість висловлених зауважень. The article focuses on the critical analysis of Lawrence Kohlberg’s cognitive theory of moral development. Drawn conclusion on non-essential criticism of its gender aspects. Рассмотрены критические замечания относительно теории морального и образовательного развития человека, созданного американским философом-моралистом Лоуренсом Кольбергом. Сделан вывод о непринципиальности выраженных замечаний.Item Переосмислення аристотелівської етики Лоуренсом Кольбергом в контексті теорії морального виховання(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2009) Кузнецова, Оксана Олегівна; Kuznietsova, Oksana; Кузнецова, Оксана ОлеговнаПроаналізовано ідеї морального виховання, висловлені Арістотелем та переосмислені американським вченим Лоуренсом Кольбергом в контексті теорії морального розвитку та демократичних принципів. The article analyses the ideas of moral education and the Aristotelian concept of habituation thought anew by the American psychologist and philosopher Lawrence Kohlberg. Проанализированы идеи нравственного воспитания, высказанные Аристотелем и переосмысленные американским ученым Лоуренсом Кольбергом в контексте теории нравственного развития и демократических принципов.Item Професійно орієнтоване навчання з іноземної мови в немовному вищому навчальному закладі(ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», 2012) Кузнецова, Оксана Олегівна; Kuznietsova, Oksana; Кузнецова, Оксана ОлеговнаУ статті розглядається специфіка професійно орієнтованого підходу і введення активних методів навчання іноземних мов у немовних вищих навчальних закладах з урахуванням сучасних потреб і умов. The article deals with the professionally-oriented approach and introduction of active methods in the process of teaching a foreign language in the non linguistic Higher Educational Establishment to meet modern requirements. Статья рассматривает специфику профессионально ориентированного подхода и введение активных методов обучения иностранному языку в неязыковых высших учебных заведениях с учетом современных требований и условий.Item Стратегії професійної успішності сучасного педагога(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Кузнєцова, Оксана Олегівна; Kuznietsova, Oksana; Кузнецова, Оксана Олеговна; Коломійцева, Аліна Олегівна; Kolomiitseva, Alina; Коломойцева, Алина Олеговна; Марищук, Оксана Ювеналіївна; Maryshchuk, Oksana; Марищук, Оксана ЮвеналиевнаПрофесійна успішність сучасного педагога вищого навчального закладу – це комплексне поняття, яке охоплює низку ключових компонентів: фундаментальні знання у відповідній галузі, методичну майстерність, комунікативні навички, особистісні якості, прагнення до постійного професійного зростання, а також уміння застосовувати інноваційні підходи до навчання та оцінювання. The professional success of a modern teacher of a higher education institution is a complex concept that includes a number of key components: fundamental knowledge in the relevant field, methodological skills, communication skills, personal qualities, a desire for continuous professional growth, as well as the ability to apply innovative approaches to learning and assessment.Item Форми організації самостійної роботи студентів під час вивчення іноземної мови в економічному вищому навчальному закладі(ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», 2012) Кузнецова, Оксана Олегівна; Kuznietsova, Oksana; Кузнецова, Оксана ОлеговнаУ статті розглядається специфіка і проблеми організації самостійної роботи студентів (СРС) при вивченні іноземних мов у немовному ВНЗ з урахуванням сучасних вимог і умов. Обґрунтовується необхідність виховування особистості спеціаліста, що володіє як іншомовною, так і інформаційно-комунікаційною компетенцією, здатного до саморозвитку. Досліджуються умови та методи ефективної організації самостійної навчальної діяльності студентів, зокрема метод проектного навчання. The article deals with the specifics and problems of organizing students’ self-study activity in the learning of foreign languages to meet modern requirements. The necessity of upbringing the personality of a modern specialist with linguistic as well as information and communication competences, capable of self-development is substantiated. The conditions and methods for the effective organization of self-study activities of students are investigated. В статье рассматривается специфика и проблемы организации самостоятельной работы студентов (СРС) при изучении иностранных языков с учетом современных требований и условий. Обосновывается необходимость воспитания личности специалиста, обладающего как иноязычной, так и информационно-коммуникативной компетенцией, способного саморазвиваться. Исследуются условия и методы эффективной организации самостоятельной учебной деятельности студентов.Item Філологічно-світоглядні засади моралістичної концепції Л. Кольберга(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2012) Кузнецова, Оксана Олегівна; Kuznietsova, Oksana; Кузнецова, Оксана ОлеговнаСтаття розглядає філософсько-дидактичні та мовні погляди щодо формування моралі впливового в США, але майже невідомого в Україні філософа, психолога і педагога Лоуренса Кольберга. The Paper presents L. Kolberg’s study of sources & conditions of Moral development, Moral Stages & the Idea of Justice. L. Kolberg very interested in the Philosophy of Education for Justice. В статье рассматриваются некоторые воззрения американського філософа, психолога и дидакта Л. Кольберга относительно процессов формирования моральних устоев личности.