Browsing by Author "Riepina, Inna"
Now showing 1 - 20 of 78
Results Per Page
Sort Options
Item Comparative analysis of business conditions in EU countries by doing business rating(Baltic International Academy, 2019-10) Riepina, Inna; Рєпіна, Інна Миколаївна; Репина, Инна Николаевна; Yakusheva, Nataliia; Якушева, Наталія ВалентинівнаThe paper analyzes the level of business development in the European Union using the rating of ease of doing business Doing Business. Make a rating of EU countries that have a favorable business environment. It is concluded that the business environment has improved, as the European Union provides entrepreneurs with a single market, favorable business conditions and a single information base. В роботі проаналізовано рівень розвитку бізнесу в країнах Євросоюзу за допомогою рейтингу легкості ведення бізнесу Doing Business. Складено рейтинг країн ЄС, які мають сприятливе бізнес-середовище. Зроблено висновки про покращення умов ведення бізнесу, оскільки Євросоюз надає підприємцям єдиний ринок, сприятливі умови для бізнесу та єдину інформаційну базу. В работе проанализирован уровень развития бизнеса в странах Евросоюза с помощью рейтинге легкости ведения бизнеса Doing Business. Составлен рейтинг стран ЕС, которые имеют благоприятную бизнес-среду. Сделаны выводы об улучшении условий ведения бизнеса, поскольку Евросоюз предоставляет предпринимателям единый рынок, благоприятные условия для бизнеса и единую информационную базу.Item Development of Ecosystems of Innovative Entrepreneurship in the Global Dimension(SGH Warsaw School of Economics, Collegium of Business Administration, 2021) Riepina, Inna; Рєпіна, Інна Миколаївна; Репина, Инна Николаевна; Yakusheva, Nataliia; Якушева, Наталія Валентинівна; Якушева, Наталия ВалентиновнаEach country seeks rapid economic development and welfare of the population in need of improving its innovation sector, which is a prerequisite for success and sustainable competitive position in the global market.The development of innovative entrepreneurship is a topical issue in every country. Its development depends on the successfully formed ecosystem of innovative entrepreneurship. The article considers the models of innovation, which are the basis for the creation of a country’s economy of innovative type, namely: the model of the triple spiral of innovation, the model of the quadruple spiral of innovation, the model of the fivefold spiral of innovation. The value of the article is the consideration of the successful construction of models of innovation systems in the world, which gives an opportunity to form a model of the ecosystem of innovative entrepreneurship for Ukraine.Item Digitalisation of enterprises business processes from the perspective of digital ecosystems(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-03-31) Riepina, Inna; Рєпіна, Інна Миколаївна; Репина, Инна Николаевна; Honchar, Anastasiia; Гончар, АнастасіяThe theoretical aspects of managing the digital ecosystem of the enterprise with the use of digital technologies and the implementation of DevOps principles and CI/CD software optimization practices for the entire enterprise system are considered. Анотація. Розглянуто теоретичні аспекти управління цифровою екосистемою підприємства з використанням цифрових технологій і впровадженням принципів DevOps та практик оптимізації програмного забезпечення CI/CD для всієї системи підприємства.Item Functional and investment strategies of technical development of enterprises(ДВНЗ «Національний гірничий університет», 2019) Danyliuk, Viacheslav; Данилюк, Вячеслав Олексійович; Данилюк, Вячеслав Алексеевич; Riepina, Inna; Рєпіна, Інна Миколаївна; Репина, Инна Николаевна; Shafaliuk, Oleksandr; Шафалюк, Олександр Казимирович; Шафалюк, Александр Казимирович; Kovylina, M.; Ковилiна, M. O.; Ковылина, М. А.; Nitsenko, Vitalii; Ніценко, Віталій Сергійович; Ниценко, Виталий СергеевичPurpose. To identify the links between the main elements of the strategic set of the company, to determine the problems and the possibilities of their effective implementation by cooperating business units. Methodology. In the research on elements and subsystems, approaches and concepts of strategic enterprise management, as well as the possibilities of their effective integration, methods of system analysis were used, which ensured the effectiveness of generalizations and constructive conclusions. Findings. The study analyzes widespread problems of imbalance between the overall strategy of enterprise development and its investment, production and functional strategies, which leads to a decrease in management effectiveness and business efficiency. The article critically analyzes different views on the concept of technical development strategy and its relationship with investment, production and functional strategies, which are usually included in the strategic set of the company; the possibilities of their complex optimization in achieving the goals of the overall development strategy are also identified. Originality. As a result of generalizing data on the enterprise strategy system, critical points of their intersection were studied, as well as features of effective strategic management were identified. Practical value. Based on the systematization and development of theoretical foundations, as well as the analysis of the effectiveness of strategic management of Ukrainian enterprises, for them there have been ways identified to neutralize the problems in the formation and implementation of functionally interconnected innovation-oriented strategies, improving the efficiency of investments, which are harmonized across different strategic horizons. Мета. Ідентифікація зв’язків між основними елементами стратегічного набору компанії, проблем і можливостей їх ефективної реалізації взаємодіючими підрозділами підприємств. Методика. У дослідженнях елементів і підсистем, підходів і концепцій стратегічного управління підприємствами, а також можливостей їх ефективної інтеграції, використані методи системного аналізу й загальнонаукові, що забезпечило результативність узагальнень і конструктивність висновків. Результати. У дослідженні проаналізовані поширені проблеми дисбалансу між загальною стратегією розвитку підприємства та його інвестиційними, виробничими й функціональними стратегіями, що призводить до зниження результативності управління та ефективності бізнесу. Стаття містить різні погляди стосовно концепції розробки стратегії технічного розвитку та її взаємозв’язку з інвестиційними, виробничими та функціональними стратегіями, що зазвичай включаються до стратегічного набору компанії. У результаті дослідження визначені можливості комплексної оптимізації стратегічної тріади в досягненні цілей загальної стратегії розвитку підприємства. Наукова новизна. У результаті узагальнення даних щодо системи стратегій діяльності підприємства були визначені критичні точки їх перетину, а також виявлені особливості ефективного стратегічного управління. Практична значимість. На основі систематизації й розвитку теоретичних основ, а також аналізу результативності стратегічного управління діяльністю українських підприємств для них визначені шляхи нейтралізації проблем у формуванні та впровадженні функціонально взаємопов’язаних інноваційно-орієнтованих стратегій, підвищення ефективності інвестицій, що гармонізовані за різними стратегічними горизонтами. Цель. Идентификация связей между основными элементами стратегического набора компании, проблем и возможностей их эффективной реализации взаимодействующими подразделениями предприятий. Методика. В исследованиях элементов и подсистем, подходов и концепций стратегического управления предприятиями, а также возможностей их эффективной интеграции, использованы методы системного анализа и общенаучные, что обеспечило результативность обобщений и конструктивность выводов. Результаты. В исследовании проанализированы широко распространенные проблемы дисбаланса между общей стратегией развития предприятия и его инвестиционной, производственной и функциональной стратегиями, что приводит к снижению эффективности управления и эффективности бизнеса. Статья содержит различные взгляды относительно концепции разработки стратегии технического развития и ее взаимосвязь с инвестиционными, производственными и функциональными стратегиями, которые обычно входят в стратегический комплекс компании. В результате исследования определены возможности комплексной оптимизации стратегической триады в достижении целей общей стратегии развития предприятия. Научная новизна. В результате обобщения данных о системе стратегий предприятия были изучены критические точки их пересечения, а также определены особенности эффективного стратегического управления. Практическая значимость. На основе систематизации и развития теоретических основ, а также анализа результативности стратегического управления деятельностью украинских предприятий для них определены пути нейтрализации проблем в формировании и внедрении функционально взаимосвязанных инновационно-ориентированных стратегий, повышения эффективности инвестиций, которые гармонизированы между разными стратегическими горизонтами.Item Identification of the theoretical aspects of enterprise reputation(Oles Honchar Dnipro National University, 2018) Riepina, Inna; Рєпіна, Інна Миколаївна; Репина, Инна Николаевна; Kovtun, Vita; Ковтун, Віта Петрівна; Ковтун, Вита ПетровнаPurpose – to identify the theoretical aspects of enterprise reputation. Design/Method/Research approach. Authors applied a structural-functional method in the course of systemic investigation and substantiation of the methodological toolset of enterprise reputation assessment and the method of logical generalization when analyzing the evolution of scientific views on the nature of the notion "reputation". The information base of this research is the monographic works and scientific publications on relevant subjects. Findings. Authors have substantiated the theoretical aspects of enterprise reputation, according to which the reputation of an enterprise is formed under the influence of both intangible and tangible factors. Approaches to defining reputation of an enterprise were systemized, with their new classification proposed, which distinguishes the immanent-functional, value, emotional (image), monitoring, market, and integrated approaches. Current methodological toolset of enterprise reputation assessment has been analyzed, and the scope of its application has been determined, as well as the main advantages and disadvantages. An algorithm for evaluating an enterprise reputation has been developed, in accordance with the proposed theoretical approach, a market share, and the totality of consumers values. Practical implications. Results of this study could form the basis for forming a policy of an enterprise concerning the activation of reputation management processes with the purpose of strategic development of the enterprise and in order to faster meet the expectations of its stakeholders, which would provide a synergistic effect. Originality/Value. It has been proposed to define the essence of the notion of an enterprise "reputation", which, in contrast to existing interpretations, focuses on the cognitive-contemplative characteristic of an enterprise, which is formed based on the results of comparing the totality of tangible, intangible, personal, and social values, inherent to its external and internal stakeholders; changing them in time and space indirectly affects positioning of the enterprise in the market as a result of change in the way its stakeholders perceive it. Research limitations/Future research. Results of this study should be laid at the basis of the implementation of the proposed algorithm for assessing reputation in the process of enterprise management. Paper type – theoretical. Мета роботи – ідентифікувати теоретичні аспекти репутації підприємства. Дизайн/Метод/Підхід дослідження. Застосовано структурнофункціональний метод під час системного дослідження та обґрунтування методичного інструментарію оцінювання репутації підприємства та метод логічного узагальнення під час аналізу еволюції наукових поглядів на природу терміну «репутація». Інформаційною основою дослідження слугували монографічні роботи та наукові публікації за відповідною тематикою. Результати дослідження. Обґрунтовано теоретичні аспекти репутації підприємства, згідно яких репутація підприємства формується під впливом як нематеріальних, так і матеріальних факторів. Систематизовано підходи до визначення репутації підприємства та запропонована їх нова класифікація, яка виокремлює іманентнофункціональний, вартісний, емоційний (іміджевий), моніторинговий, ринковий, інтегральний підходи. Проаналізовано сучасний методичний інструментарій оцінювання репутації підприємства та визначено сферу його використання, основні переваги та недоліки. Розроблено алгоритм оцінювання репутації підприємства відповідно до запропонованого теоретичного підходу, частки ринку, сукупності цінностей споживачів. Практичне значення дослідження. Результати дослідження можуть стати основою для формування політики підприємства щодо активізації процесів управління репутацією з метою його стратегічного розвитку та прискореного задоволення очікувань його стейкхолдерів, що забезпечить синергетичний ефект. Оригінальність/Цінність/Наукова новизна дослідження. Запропоновано визначення сутності поняття “репутація” підприємства, у якому, на відміну від існуючих трактувань, зосереджено увагу на когнітивно-споглядальній характеристиці підприємства, що формується за результатами зіставлення сукупності матеріальних, нематеріальних, особистісних і соціальних цінностей, властивих його зовнішнім і внутрішнім стейкхолдерам, зміна яких у часі та просторі опосередковано впливає на позицію підприємства на ринку внаслідок зміни його сприйняття стейкхолдерами. Обмеження дослідження/Перспективи подальших досліджень. Результати дослідження мають бути покладеними в основу імплементації запропонованого алгоритму оцінювання репутації в процес управління підприємством. Тип статті – теоретична. Цель работы – идентифицировать теоретические аспекты репутации предприятия. Дизайн/Метод/Подход исследования. Применены структурнофункциональный метод при системном исследовании и обосновании методического инструментария оценки репутации предприятия и метод логического обобщения при анализе эволюции научных взглядов на природу термина «репутация». Информационной основой исследования послужили монографические работы и научные публикации по соответствующей тематике. Результаты исследования. Обоснованы теоретические аспекты репутации предприятия, согласно которым репутация предприятия формируется под влиянием как нематериальных, так и материальных факторов. Систематизированы подходы к определению репутации предприятия и предложена их новая классификация, которая выделяет имманентно-функциональный, стоимостной, эмоциональный (имиджевый), мониторинговый, рыночный, интегральный подходы. Проанализирован современный методический инструментарий оценки репутации предприятия и определена сфера его использования, основные преимущества и недостатки. Разработан алгоритм оценки репутации предприятия в соответствии с предложенным теоретическим подходом, долей рынка, совокупностью ценностей потребителей. Практическое значение исследования. Результаты исследования могут стать основой для формирования политики предприятия по активизации процессов управления репутацией с целью его стратегического развития и ускоренного удовлетворения ожиданий его стейкхолдеров, что обеспечит синергетический эффект. Оригинальность/Ценность/Научная новизна исследования. Предложено определение сущности понятия «репутация» предприятия, в котором, в отличие от существующих трактовок, внимание сосредоточено на когнитивносозерцательной характеристике предприятия, формируемой по результатам сопоставления совокупности материальных, нематериальных, личностных и социальных ценностей, присущих его внешним и внутренним стейкхолдерам, изменение которых во времени и пространстве опосредованно влияет на позицию предприятия на рынке вследствие изменения его восприятия стейкхолдерами. Ограничения исследования/Перспективы дальнейших исследований. Результаты исследования могут быть положенными в основу имплементации предложенного алгоритма оценки репутации в процесс управления предприятием. Тип статьи – теоретическая.Item Motivational climate as the realization mechanism of young scientists’ potential in business environment(Харківський навчально-науковий інститут ДВНЗ «Університет банківської справи», 2020) Shkoda, Tetiana; Шкода, Тетяна Никодимівна; Шкода, Татьяна Никодимовна; Tepliuk, Mariia; Теплюк, Марія Анатоліївна; Теплюк, Мария Анатольевна; Riepina, Inna; Рєпіна, Інна Миколаївна; Репина, Инна Николаевна; Semenets-Orlova, I.; Семенець-Орлова, І. А.; Domina, O.; Дьоміна, О. МModern young scientists as representatives of the professional community of scientists now need to develop new mechanisms for realizing their potential in a business environment that is experiencing an extremely turbulent period of its development. The main purpose of this article is to comprehensively study the motivational climate as the mechanism for realizing the potential of young scientists in the business environment, which will have a positive aspect for stakeholders. The study found that the scientific achievements of most scientists are undoubtedly important for the formation of theoretical foundations for the development of a motivational mechanism, however, scientists do not single out the motivational tools for realizing the potential of young scientists, although they confirm in their researches the relationship between motivation, motivational climate and education. It is determined that the main tasks of personnel motivation are to involve staff in the organization, retain employees and ensure their loyalty to the business environment where they work, stimulate productive behaviour, control labour costs, ensure administrative efficiency, simplicity and clarity to each employee. The proposals of the authors are formed on a set of criteria for diagnosing the motivational climate of the enterprise, which will lead to constant updating and improvement of operational activities of enterprises, and effective engagement of promising young researchers as employees or partners. The algorithm of evaluating the motivational climate of the enterprise is offered in the work, which includes three stages: preparatory, evaluative, analytical. For making general evaluation it is proposed to use the index of motivational climate, which has such elements as the importance of the i-th criterion of the motivational climate of the enterprise; score assessment of the strength of motivation of the i-th criterion; and score assessment of employee satisfaction with the i-th criterion. Such evaluation of the enterprise motivational climate is important for realizing the young scientists’ potential as it gives them the possibility to evaluate if the enterprise is perspective for the future cooperation. Сучасні молоді науковці як представники професійної спільноти вчених наразі потребують розроблення нових механізмів реалізації свого потенціалу в бізнессередовищі, яке переживає надзвичайно турбулентний період свого розвитку. Основна мета статті полягає в комплексному дослідженні мотиваційного клімату як механізму реалізації потенціалу молодих науковців у бізнес-середовищі, що матиме позитивний аспект для стейкхолдерів. У ході дослідження було встановлено, що наукові здобутки більшості учених є, безперечно, вагомими для формування теоретичних засад розроблення мотиваційного механізму, разом з тим науковці не виокремлюють саме мотиваційного інструментарію реалізації потенціалу молодих науковців, хоча й підтверджують у своїх дослідженнях взаємозв’язок мотивації, мотиваційного клімату і сфери освіти. Визначено, що основними завданням мотивації персоналу є залучення персоналу в організацію, збереження співробітників і забезпечення їхньої лояльності до бізнес-середовища, де вони працюють, стимулювання продуктивної поведінки, контроль за витратами на робочу силу, забезпечення адміністративної ефективності, простоти і зрозумілості кожному працівнику. Сформовано пропозиції щодо набору критеріїв для діагностики мотиваційного клімату підприємства, що призводитиме до постійного оновлення й удосконалення операційної діяльності підприємств та ефективного залучення перспективних молодих науковців як працівників або партнерів. Запропоновано алгоритм оцінювання мотиваційного клімату підприємства, який включає три етапи: підготовчий, оціночний, аналітичний. Для загальної оцінки пропонується використовувати індекс мотиваційного клімату, який має такі елементи, як важливість i-го критерію мотиваційного клімату підприємства; бальна оцінка сили мотивації i-го критерію; оцінка оцінки задоволеності працівників i-м критерієм. Така оцінка мотиваційного клімату підприємства є важливою для реалізації потенціалу молодих учених, оскільки дає їм можливість оцінити, чи перспективне підприємство для майбутньої співпраці та успішної реалізації спільних проєктів.Item Quantity Assessment of the Risk of Investment Projects(Blue Eyes Intelligence Engineering and Sciences Publication, 2019-09) Riepina, Inna; Рєпіна, Інна Миколаївна; Репина, Инна Николаевна; Hrybinenko, Olha; Parieva, Nataliia; Parieva, Oleksandra; Savenko, Igor; Durbalova, NataliaThe key to increasing the value of the enterprise, its competitiveness and profit level, respectively, is a timely and adequate investment in the investment project. However, the risks that have been underestimated can adversely affect the sustainability and financial performance of the enterprise. That is why it is essential to quantify the risk of investment projects. The article covers the issues of quantitative risk assessment of an investment project. The concept and methodology of investment risk assessment are considered. The methods of a quantitative evaluation of risks are presented. The simulation experiment was performed.Item The analysis of venture companies’ rational investment decisions by value criterium(Харківський навчально-науковий інститут ДВНЗ «Університет банківської справи», 2020) Riepina, Inna; Рєпіна, Інна Миколаївна; Репина, Инна Николаевна; Kuzhel, M. Yu; Кужель, Марина Юріївна; Кужель, Марина Юрьевна; Halytskyi, O. М; Галицький, О. М.; Галицкий, А. Н.; Lisovenko, D. V; Лісовенко, Д. В.; Лисовенко, Д. В; Fedchenko, A. V; Федченко, О. В.; Федченко, А. В.The purpose of this article was to investigate the methodological tools for analyzing the rationality of investment decisions of venture capital companies by value criterion. Based on this goal, the state of development of venture business with participation of the corporate market in global venture agreements, global venture financing, the size of the global median of venture financing agreements in the stages of implementation of innovative entrepreneurial idea was analyzed. The result of the article was the systematization of the theoretical and methodological tools for the analysis of the rationality of investment decisions of venture companies by the criterion of value. The main criterion for the rationality of investment decisions is the possibility of return on investment in the future. Therefore, most of the world’s venture capital firms are pursuing an absolute and relative return on investment. The most successful are investments with a threefold increase in the value of repaid capital. However, they usually take up a small proportion of such investment decisions (up to 5%). The rest balance at the limit of zero. Considering the state of development of venture business, the theoretical and methodological toolkit to substantiate investment decisions that can be based on the analysis of their rationality for venture capital companies on the criterion of value and some indicators of evaluating the effectiveness of venture financing research allowed to make the following general conclusions in the following: allows to increase its value in the future; rational investment models take into account two main criteria: profitability and riskiness; there are no clearly stated factors that determine the value of a venture capital firm; all models have some limitations and difficulties in their practical application. Мета статті полягала в дослідженні методичного інструментарію проведення аналізу раціональності інвестиційних рішень венчурних компаній за критерієм вартості. Це пов’язано з тим, що аналізом раціональності інвестиційних рішень саме венчурних компаній у даний час займається невелика когорта вчених. Переважна більшість дослідників аналізують процес створення венчурного бізнесу і його здатність фінансувати розробку інноваційних продуктів і послуг, а питання менеджменту вартості венчурних компаній залишаються нерозглянутими. Виходячи з поставленої мети було проаналізовано стан розвитку венчурного бізнесу за участі корпоративного ринку в глобальних венчурних угодах, глобальному венчурному фінансуванні, розмір глобальної медіани угод венчурного фінансування за стадіями реалізації інноваційної підприємницької ідеї. Результатом статті стала систематизація теоретико-методичного інструментарію аналізу раціональності інвестиційних рішень венчурних компаній за критерієм вартості. Головним критерієм раціональності інвестиційних рішень виступає можливість повернення в перспективі вкладеного капіталу. Тому більшість світових венчурних компаній простежує абсолютну і відносну величини повернення інвестицій. Найбільш успішними вважаються вкладення з триразовим збільшенням вартості повернутого капіталу. Однак вони зазвичай займають невелику частку таких інвестиційних рішень (до 5 %). Решта балансують на межі нульового значення. Розглянувши стан розвитку венчурного бізнесу, теоретико-методичний інструментарій обґрунтування ухвалення інвестиційних рішень, який можна покласти в основу аналізу їхньої раціональності для венчурних компаній за критерієм вартості та окремі показники оцінки результативності венчурного фінансування дослідження дозволили зробити такі узагальнювальні висновки: інвестиційне рішення венчурної компанії є раціональним, якщо воно дозволяє збільшити її вартість в майбутньому; моделі раціонального інвестування беруть до уваги два основні критерії: прибутковість і ризикованість; не існує чітко сформульованих чинників, що визначають вартість венчурної компанії; усі моделі мають певні обмеження і складності щодо їхнього практичного застосування. Проанализировано состояние развития венчурного бизнеса с участием корпоративного рынка в глобальных венчурных сделках, глобальном венчурном финансировании, размера глобальной медианы сделок венчурного финансирования по стадиям реализации инновационной предпринимательской идеи. Результатом статьи стала систематизация теоретико-методического инструментария анализа рациональности инвестиционных решений венчурных компаний по критерию стоимости. Исследование позволило сделать вывод о преимуществах и недостатках отдельных моделей анализа рациональности инвестиционных решений венчурных компаний.Item The influence of Market Risks Upon the Agribusiness Value(Vytautas Magnus University, 2020) Riepina, Inna; Рєпіна, Інна Миколаївна; Репина, Инна Николаевна; Chukhraieva, Nataliia; Чухраєва, Наталія Миколаївна; Чухраева, Наталия Николаевна; Kehrein, EckhardThe activities of agriculture enterprises are those referred to the riskiest types of entrepreneurship, because there exists certain dependence on the risks of production activities and market risks, especially marketing and price risks, each of the above mentioned has its own specific manifestation and impact on the company value in this sector. The aim of the study is to study the origins of the market risks emergence and their impact on the cost of agribusinesses in the new business environment. Farmers do not normally pay attention to market risks and do not analyze the types of products that increase their company value. This problem can be solved by using the ABC-analysis of the agricultural product mix, the “sales as contribution to reimbursement” analysis, the introduction of a restricting system on the use of valuable natural resources and diversification. The use of economic and mathematical methods allows us to find a rational production structure of an agricultural enterprise, to calculate the optimal structure of its crop area or an area of a separate group of agricultural crops.Item Trajectory of development of innovative entrepreneurship in Ukraine in conditions of social and technological changes(Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu, 2018) Riepina, Inna; Рєпіна, Інна Миколаївна; Репина, Инна Николаевна; Riepin, Kirill; Рєпін, Кирило С.Item Venture business development: the Ukrainian context(Liha-Pres, 2019) Riepina, Inna; Рєпіна, Інна Миколаївна; Репина, Инна Николаевна; Kuzmenko, Olena; Кузьменко, Олена Михайлівна; Кузьменко, Елена Михайловна; Yakusheva, N. V.; Якушева, Н. В.Item Агрологістика 2024 та нові технологічні рішення на світовому ринку систем керування транспортом(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-17) Рєпіна, Інна Миколаївна; Riepina, Inna; Репина, Инна Николаевна; Рєпін, Микита СергійовичДосліджено стан та окреслено перспективи розвитку аграрної логістики у 2024 році. Оцінено вплив АІ-технологій на трансформацію підходів до надання транспортно-логістичних послуг в агробізнесі. Розглянуто нові технологічні рішення на світовому ринку систем керування транспортом.Item Акселерація та релокація бізнесу у призмі воєнного часу(Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-10) Рєпіна, Інна Миколаївна; Riepina, Inna; Репина, Инна НиколаевнаПроаналізовано дієвість урядових програм акселерації та релокації бізнесу в Україні в повоєнний час та визначено рівень протиентропійності підприємницького середовища. The effectiveness of government programs of business acceleration and relocation in Ukraine during the war was analyzed and the level of anti-entropy of the business environment was determined.Item Актуальні питання формування амортизаційної політики підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Рєпіна, Інна Миколаївна; Riepina, InnaСтаття присвячена питанням формування ефективної амортизаційної політики спрямованої на розвиток процесів оновлення необоротних активів суб’єктів господарювання.Item Аналіз конкурентоспроможності українських start-up(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019-03) Рєпіна, Інна Миколаївна; Riepina, Inna; Репина, Инна Николаевна; Крижанівська, ОленаДосліджено стан розвитку українських Start-up на світовому ринку інноваційних проектів. Окреслено вектор функціональної активності підприємців при започаткуванні Start-up. Проведено порівняльний аналіз конкурентоспроможності українських Start-up з країнами лідерами Start-up руху у світі. Сформульовано рекомендації щодо покращення конкурентоспроможності вітчизняних Start-up. The state of development of Ukrainian Start-up in the world market of innovative projects is explored. The vector of functional activity of entrepreneurs during launch of Start-up is outlined. A comparative analysis of the competitiveness of Ukrainian Start-ups with the leaders of the Start-up movement in the world has been conducted. Formulated recommendations for improving the competitiveness of domestic Start-up. Исследовано состояние развития украинских Start-up на мировом рынке инновационных проектов. Определен вектор функциональной активности предпринимателей при создании Start-up. Проведен сравнительный анализ конкурентоспособности украинских Start-up со странами лидерами Startup движения в мире. Сформулированы рекомендации по улучшению конкурентоспособности отечественных Start-up.Item Аналіз структури активів підприємств України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-10-12) Рєпіна, Інна Миколаївна; Riepina, InnaДосліджено структуру активів вітчизняних підприємств і виокремлено ключові тенденції щодо її формування.Item Венчурний бізнес як підгрунтя розвитку інноваційного підприємництва(Київський національний університет технологій та дизайну, 2019-04-11) Рєпіна, Інна Миколаївна; Riepina, Inna; Репина, Инна НиколаевнаItem Динамічний аналіз впливу наукової та інноваційної діяльності на формування валової доданої вартості в Україні(ДННУ “Академія фінансового управління”, 2022) Рєпіна, Інна Миколаївна; Riepina, Inna; Репина, Инна Николаевна; Садовник, Олександр Володимирович; Sadovnyk, Oleksandr; Садовник, Александр Владимирович; Чабан, Віталій Григорович; Chaban, Vitalii; Чабан, Виталий ГригорьевичВступ. На розвиток національних економік та формування окремих макропоказників суттєво впливають такі фактори, як наукова та інноваційна діяльність. Проте в Україні вони ще не стали стимуляторами економічного зростання і потребують актуалізації. Проблематика. За допомогою сучасного методичного інструментарію досліджено рівень впливу наукової та інноваційної діяльності на формування валової доданої вартості в Україні, що доводить вагомість цих видів діяльності в забезпеченні сталого розвитку держави. Мета – оцінка впливу наукової та інноваційної діяльності на формування валової доданої вартості, одного з ключових показників розвитку економіки країни. Методи. Використано загальнонаукові та спеціальні методи: статистичний – при дослідженні показників наукової та інноваційної діяльності; порівняння – при зіставленні показників науково-інноваційної діяльності в Україні та розвинутих країнах; кореляційно-регресійний аналіз – для оцінювання впливу наукової й інноваційної складових на валову додану вартість; наукового узагальнення і систематизації – при визначенні напрямів активізації інноваційної діяльності. Результати. Визначено, що порівняно з розвинутими країнами дефіцит фінансових ресурсів на науково-дослідні роботи (НДР) пояснює причини виникнення багатьох проблем вітчизняної науки, а рівень інноваційної активності промислових підприємств в Україні є недостатнім. За допомогою методу кореляційно-регресійного аналізу встановлено, що найбільший вплив на формування валової доданої вартості справляють такі показники, як кількість інноваційно активних промислових підприємств і чисельність працівників, задіяних у виконанні НДР. Висновки. Розв’язання проблем, які гальмують інноваційний розвиток національної економіки, потребує синергії держави, підприємницького та дослідницького середовища. Враховуючи рівень розвитку економіки, стан наукової та інноваційної діяльності, зусилля слід сконцентрувати на пріоритетних інноваційних проєктах у обраних галузях та на формуванні кластера інноваційних технологій. Introduction. Factors such as scientific and innovative activities exert a significant impact on the development of national economies and the formation of individual macro indicators. However, today in Ukraine they have not yet become stimulators of economic growth and need to be updated. Problem Statement. With the help of modern methodological tools, the level of influence of scientific and innovative activities on the formation of gross added value in Ukraine has been studied, which proves the importance of these types of activities in ensuring the sustainable development of the state. Purpose. The purpose of the article is to assess the impact of scientific and innovative activities on the formation of gross added value -one of the key indicators of the country's economic development. Methods. General scientific and special methods are used: statistical - for researching indicators of scientific and innovative activity; comparison - for comparing indicators of scientific and innovative activity in Ukraine and developed countries of the world; correlation-regression analysis for assessing the impact of scientific and innovative components on gross added value; scientific generalization and systematization - for identifying areas of activation of innovative activity. Results. It has been determined that, compared to developed countries, the lack of financial resources for scientific research (R&D) explains the causes of many problems of domestic science, and the level of innovative activity of industrial enterprises in Ukraine is insufficient. Applying the method of correlation-regression analysis, it has been established that the greatest impact on the formation of gross added value is caused by indicators such as the number of innovatively active industrial enterprises as well as the number of employees involved in the implementation of R&D. Conclusions. Solving the problems that inhibit the innovative development of the national economy requires the synergy of the state, business and research environment. Taking into account the level of economic development, the state of scientific and innovative activity, efforts should be focused on priority innovative projects in selected industries and on the formation of a cluster of innovative technologies.Item Діалектичні протиріччя трансформації ресурсів в активи підприємства(Інтернет-холдинг Олега Соскіна, 2012) Рєпіна, Інна Миколаївна; Riepina, Inna; Репина, Инна НиколаевнаСтаття присвячена дослідженню процесу трансформації ресурсів в активи підприємства з виокремленням внутрішніх діалектичних протиріч. Перехід ресурсів в активи суб’єкта господарювання представлено автором у вигляді каскаду з п’яти етапів трансформації, що мають забезпечити сталий розвиток та конкурентоспроможність підприємства на цільовому ринку.Item Економіка підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Швиданенко, Генефа Олександрівна; Shvydanenko, Henefa; Швиданенко, Генефа Александровна; Федонін, Олексій Сергійович; Федонин, Алексей Сергеевич; Мендрул, Олександр Гаррійович; Mendrul, Oleksandr; Мендрул, Александр Гарриевич; Рєпіна, Інна Миколаївна; Riepina, Inna; Репина, Инна Николаевна; Васильков, Володимир Георгійович; Vasilkov, V.; Васильков, Владимир Георгиевич; Клименко, Світлана Михайлівна; Klymenko, Svitlana; Клименко, Светлана Михайловна; Лаврененко, Валентина Віталіївна; Lavrenenko, Valentyna; Лаврененко, Валентина Витальевна; Олексюк, Олексій Іванович; Oleksiyk, Oleksiy; Олексюк, Алексей Иванович; Шергіна, Лідія Антонівна; Sherhina, Lidiia; Шергина, Лидия Антоновна; Норіцина, Наталія Іванівна; Noritsyna, Natalya; Норицына, Наталия Ивановна; Шевчук, Наталія Валентинівна; Shevchuk, Nataliia; Шевчук, Наталья Валентиновна; Дмитренко, Артем Іванович; Dmytrenko, Artem; Дмитренко, Артем Иванович; Дзюбенко, Любов Миколаївна; Dziubenko, Liubov; Дзюбенко, Любовь Николаевна; Ревуцька, Наталія Віталіївна; Revutska, Nataliia; Ревуцкая, Наталия Витальевна; Дуброва, Оксана Станіславівна; Дуброва, Оксана Станиславовна; Приходько, Людмила Миколаївна; Pryhodko, Ludmyla; Приходько, Людмила НиколаевнаУ навчально-методичному посібнику для самостійного вивчення дисципліни «Економіка підприємства» авторського колективу викладачів Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана відповідно до нормативної програми комплексно і послідовно викладено теоретико-методичні та прикладні аспекти формування, функціонування й розвитку економіки підприємства.