№ 3 (102) травень – червень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 3 (102) травень – червень by Issue Date
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
Item Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Квахненко, Катерина; Златова, ІринаУ даній статті представлено пояснення можливостей використовування гейміфікації як засобу комунікацій зі споживачем, а також створення плідного мікроклімату в колективі. Також будуть представлені результати досліджень з експерименту проведеного в Одеському національному політехнічному університеті.Item Вимірюємо рівень сервісу в мультиканальному середовищі обслуговування (огляд сучасної дослідницької методики Real ContactsAudit)(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Ільїна, СвітланаItem Взаимодействие рынка труда и сферы образования – залог успеха формирования института профессиональных управителей(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Максименко, ОльгаItem Женский брендинг: как женщины воспринимают самих себя?(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Пустотин, ВадимItem Мозги на продажу. Как стимулировать ит-разработчиков работать на украинские компании?(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Стельмахова, АлександраItem Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Ільїна, СвітланаItem Повноваження Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у сфері контролю за рекламою, зокрема в частині Ґендерної рівності(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Лебедєва, Тетяна