№ 3 (102) травень – червень
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Взаимодействие рынка труда и сферы образования – залог успеха формирования института профессиональных управителей(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Максименко, ОльгаItem Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Квахненко, Катерина; Златова, ІринаУ даній статті представлено пояснення можливостей використовування гейміфікації як засобу комунікацій зі споживачем, а також створення плідного мікроклімату в колективі. Також будуть представлені результати досліджень з експерименту проведеного в Одеському національному політехнічному університеті.Item Женский брендинг: как женщины воспринимают самих себя?(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Пустотин, ВадимItem Вимірюємо рівень сервісу в мультиканальному середовищі обслуговування (огляд сучасної дослідницької методики Real ContactsAudit)(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Ільїна, Світлана