№ 3 (102) травень – червень
Browse by
Recent Submissions
-
Повноваження Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у сфері контролю за рекламою, зокрема в частині Ґендерної рівності
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) -
Взаимодействие рынка труда и сферы образования – залог успеха формирования института профессиональных управителей
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) -
Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017)У даній статті представлено пояснення можливостей використовування гейміфікації як засобу комунікацій зі споживачем, а також створення плідного мікроклімату в колективі. Також будуть представлені результати досліджень з ... -
Мозги на продажу. Как стимулировать ит-разработчиков работать на украинские компании?
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) -
Женский брендинг: как женщины воспринимают самих себя?
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) -
Вимірюємо рівень сервісу в мультиканальному середовищі обслуговування (огляд сучасної дослідницької методики Real ContactsAudit)
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) -
Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017)