№ 3 (102) травень – червень
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Квахненко, Катерина; Златова, ІринаУ даній статті представлено пояснення можливостей використовування гейміфікації як засобу комунікацій зі споживачем, а також створення плідного мікроклімату в колективі. Також будуть представлені результати досліджень з експерименту проведеного в Одеському національному політехнічному університеті.Item Женский брендинг: как женщины воспринимают самих себя?(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Пустотин, ВадимItem Вимірюємо рівень сервісу в мультиканальному середовищі обслуговування (огляд сучасної дослідницької методики Real ContactsAudit)(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Ільїна, Світлана