Кафедра іноземних мов юридичного інституту
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра іноземних мов юридичного інституту by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 33
Results Per Page
Sort Options
Item Порівняльна характеристика афіксів української та китайської мов(Київський університет імені Б. Грінченка, 2008) Геворгян, Каріна Людвигівна; Hevorhian, KarinaItem Mit kooperativen Lernmethoden einen ganzen Text erschließen(Ukrainischer Hochschulgermanistenverband, Nationale Linguistische Universität Kyjiw, 2012) Tschobitko, Wassyl; Chobitko, Vasyl; Чобітько, Василь ІвановичThis article deals with the question of education in cooperation when in use of learning to read German language texts of economic meaning in the senior forms of the secondary school. У статті розглядається питання про організацію навчання читання текстів економічного змісту з використанням технології «навчання у співробітництві» в малих групах у старших класах середньої школи. В статье рассматривается вопрос об организации обучения чтению текстов экономического содержания с использованием технологии «обучение в сотрудничестве» в малых группах в старших классах средней школы.Item Становлення і фактори розвитку менеджменту глобальних корпорацій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-10) Тітова, Олена Сергіївна; Titova, Olena; Титова, Елена Сергеевна; Лук’яненко, Дмитро ГригоровичУ роботі досліджено генезис концепцій глобалізації, ідентифіковано її витоки і складові, сучасні виміри, позитивні і негативні наслідки. Виявлено передумови, фактори і особливості становлення глобальної економіки. Розкрито природу глобального ринку і на багатокритеріальній основі проведено його цільову сегментацію. Проаналізовано шляхи і форми глобальної трансформації бізнес-структур, узагальнено практику реалізації корпоративних стратегій, методів і прийомів міжнародного менеджменту у глобальному середовищі. Обґрунтовано пріоритетність інноваційного компоненту у менеджменті глобальних корпорацій. Комплексно оцінено інноваційно-креативний потенціал розвитку українського бізнесу з урахуванням тенденцій транснаціоналізації та інноваційної активності міжнародно-орієнтованих фірм і організацій. The thesis focuses on the research of global concepts genesis, its contemporary scientific and technological, informational, political, economic, ecological and socio-cultural factors. The productive, commercial and marketing, investment and financial, migration and labor, infrastructure components of economic globalization had been identified. It's quantitative and qualitative, current and prospect, positive and negative emergences as well as consequences had been analyzed. The preconditions, factors and particularities of global economy evolvement as a subjected, institutional, sectored, division and function structured multileveled system had been revealed. A comparative characteristics to States and Governments, interstate integration formations, official international organizations, transnational corporations, leader-cities, clusters, global networks, influential individuals and personalities, informal groups and organizations as global economic system subjects had been given. It has been shown that the global economic system in the structural aspect is represented by real and financial, speculative and virtual sectors, as well as by manufacturing and servicing, traditional and new industries. It has been argued that the basis for the global economy is the global market (of finance, goods, services, labor, investments, innovations) which acts as a mechanism for balancing global demand and global supply with the increasing interaction of national, regional and transnational markets. It has been proved that the key players on the global market are global corporations which are characterized and identified by their transcontinental activity, direct influence on global market demand and supply composition, mainly by leading motives, deep integration into global business networks, geo-economic and geo-political influence. The unprejudiced preconditions, organizational and economic, informational and technological factors, quantitative and qualitative features of the global management evolution have been identified. Its determinant patterns had been characterized as an unprecedented transcontinental scale of implemented strategies and programs, a network specific nature of fulfilled operations and transactions, coordinative cross-cultural behavioral style, leaders ambitions on the basis of creativity, active branding. Approaches to transnational mergers and acquisitions processes management as leading form of global business consolidation have been developed. It has been shown that the development of internal, external and mixed M&A management is committed not as for the quantity of the corresponding operations but due to the creation of the systematic preconditions by gaining efficient dynamic competencies in this field of professional activity. The priority of innovative component into the management of global corporations based on the concept of creativity formed by the educational system in the complying environment on the personal, group, organizational, national and global levels emerging through the thinking and managerial activity has been substantiated. A multiple estimation of innovative and creative potential of Ukrainian business structures development with the consideration of transnationalisation and innovative activity tendencies limited by the financial and resources, market and behavioral factors on the basis of inter-country comparative analysis has been made. A complex of macro and microeconomic measures for the stimulation of national innovative development model, an international profile of modern and contemporary policies and standards of creative management implementation in Ukrainian corporations has been substantiated. В роботе исследован генезис концепций глобализации, идентифецированы её истоки и составляющие, современные измерения, позитивне и негативне последствия. Определены предусловия, факторы и особенности становлення глобальной экономики. Розкрыта природа глобального рынка и на многокритериальной основе проведена его целевая сегментация. Проанализированы пути и формы глобальной трансформации бизнес-структур, обобщена практика реализации корпоративных стратегий, методов и приемов международного менеджмента в глобальной среде. Определена приоритетность инновационного компонента в менеджменте глобальных корпораций. Комплексно оценен инновационно-креативный потенциал развития украинского бизнеса с учетом тенденций транснационализации и инновационной активности международно-ориентированых фирм и организаций.Item Застосування симуляцій у навчанні іноземних мов майбутніх фахівців у галузі міжнародної економіки(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-02-18) Ножовнік, Олег Миколайович; Ножовник, Олег НиколаевичItem Поповнення словникового складу мови шляхом лексикалізації на прикладі української та китайської мов(Київський національний лінгвістичний університет, 2014-03) Геворгян, Каріна Людвигівна; Hevorhian, KarinaItem Використання аутентичних аудіовізуальних матеріалів з інтернет-ресурсів у навчанні іноземної мови у вищій професійній школі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2015-03-05) Ножовнік, Олег Миколайович; Грицяк, Леся Данилівна; Сабат, Олег МихайловичУ статті розглянуто переваги використання аутентичних аудіовізуальних матеріалів з інтернет-ресурсів під час вивчення іноземних мов для спеціального вжитку майбутніми фахівцями з міжнародної економіки. Представлено досвід оптимізації ефективності проведення практичних занять з іноземної мови шляхом уведення аудіовізуальних матеріалів із зазначеного ресурсу в практику іншомовної підготовки майбутніх фахівців цільового напряму підготовки у вищому навчальному закладі економічного профілю.Item Порівняльна характеристика відображення культурно-національних особливостей в китайській та українській мовах(Київський національний лінгвістичний університет, 2015-04) Геворгян, Каріна Людвигівна; Hevorhian, KarinaItem Методи та способи порівняльного дослідження китайської та української мов(Київський національний лінгвістичний університет, 2016) Геворгян, Каріна Людвигівна; Hevorhian, KarinaItem Інтернаціоналізація освітніх послуг національних вищих навчальних закладів: очікуваний виклик для викладчів англійської мови(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016-03-15) Ножовнік, Олег Миколайович; Ножовник, Олег Николаевич; Грицяк, Леся Данилівна; Грицяк, Леся Даниловна; Сабат, Олег МихайловичУ цій статті проаналізовано як інтерпретація, припущення і очікування впливають на комунікацію в умовах різних культур. Також розглянуто деякі аспекти, в яких функціонує міжкультурна комунікація на різних рівнях лексичного наповнення, граматики, вимови і на менш помітних рівнях особливостей дискурсу, соціолінгвістичного використання мови і рівнях, які включають культурні передумови. Подано висновки про важливість ментальності в міжкультурних ситуаціях, а також про необхідність підвищення поінформованості і розуміння інших культур викладачів вищих навчальних закладів.Item Навчання іноземних мов у профільній школі з використанням інноваційних технологій(Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2017) Чобітько, Василь Іванович; Chobitko, VasylУ статті розглядається проблема засобів профільного навчання іноземної мови і використання новітніх технологій з цією метою. Автор статті зосереджує увагу на формуванні міжкультурної німецькомовної комунікативної компетентності учнів профільних економічних класів. Метою цієї публікації є визначення особливостей організації навчального процесу з формування міжкультурної німецькомовної компетенції учнів економічних класів з використанням навчально-методичного комплексу „Wirtschaftsdeutsch macht grenzenlosen Spaß!“. Стаття містить опис навчальнометодичного комплексу, в якому реалізуються особистісно орієнтовані технології профільного навчання німецької мови. Результатом проведеної автором дослідницької роботи є висновок про те, що використання особистісно орієнтованих технологій, а саме «навчання у співробітництві», метод проектів, професійно орієнтована ділова гра та Мовне портфоліо учня дозволяють підвищити ефективність роботи учнів в навчальному процесі, їх інтерес і мотивацію до вивчення німецької мови. The article deals with the problem of the usage of cooperative teaching of a foreign language and also the use of the modern innovating technologies with this aim. The author of the article focuses his attention on the formation of the intercultural German speaking communicative competence of the students of the profile economic classes. The article deals with the pecularities of educational process organization. One of its main issues is formation of multicultural proficiency in German language for the pupils of Economics classes. This is proposed to be achieved with the usage of the scientific and methodological course „Wirtschaftsdeutsch macht grenzenlosen Spaß!“. The article reveals the description of the course design in which personalityoriented technologies of career-oriented teaching of the German language are realized. The result of the research is that the usage of personality – oriented technologies (such as collective learning, project method, professionally-oriented role play and language portfolio of a student) allow to increase the effectiveness of their studies as well as their motivation and interest in learning German. В статье рассматривается проблема средств профильного обучения иностранному языку, а также использование с этой целью современных инновационных технологий. Автор статьи сосредотачивает своё внимание на формировании межкультурной немецко-язычной коммуникативной компетентности учащихся профильных экономических классов. Целью данной публикации является определение особенностей организации учебного процесса в формировании межкультурной немецко-язычной компетентности учащихся экономического профиля с использованием учебно-методического комплекса „Wirtschaftsdeutsch macht grenzenlosen Spaß!“. Статья содержит описание учебно-методического комплекса, в котором реализуются личностно-ориентированные технологии профильного обучения немецкому языку. Результатом проведённой автором исследовательской работы является вывод о том, что использование личностно-ориентированных технологий таких как «обучение в сотрудничестве», метод проектов, профессионально ориентированная деловая игра и Языковое портфолио учащегося позволяют повысить эффективность работы учащихся во время учебного процесса, их интерес и мотивацию к изучению немецкого языка.Item Інноваційні технології: дистанційна освіта(Національний авіаційний університет, 2017) Аргатюк, Ірина Вікторівна; Arhatiuk, Iryna; Базілевич, Олена Володимирівна; Bazilevych, OlenaItem Three activities aimed to develop students interculturally when teaching a foreign language(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2017-03-21) Nozhovnik, O.; Ножовнік, Олег Миколайович; Hrytsiak, L.; Грицяк, Леся Данилівна; Sabat, O.; Сабат, Олег МихайловичThe article outlines and elucidates the activities aimed at developing the cross-cultural competence while running the courses in English for Specific Purposes. The above mentioned activities represent a variety of approaches to teaching and assessing intercultural competence based on recognized theoretical frameworks on interculturality.Item Гейміфікація в навчанні іноземних мов(Національний авіаційний університет, 2018) Аргатюк, Ірина Вікторівна; Arhatiuk, Iryna; Базілевич, Олена Володимирівна; Bazilevych, OlenaУ статті розглядається роль гри як методу навчання, який активує пізнавальну діяльність студентів і, таким чином, є засобом інтенсифікації навчального процесу. The article considers the role of game as teaching method that activates the cognitive activity of students in the learning process and thus provides a means of intensification of the educational process. В статье рассматривается роль игры как метода обучения, который активизирует познавательную деятельность студентов и, таким образом, представляет собой средство интенсификации учебного процесса.Item Міжкультурна комунікація як складова підвищення ефективності вивчення іноземної мови студентами юридичних спеціальностей вищих навчальних закладів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018-03-15) Мачуський, Володимир Володимирович; Мачуский, Владимир ВладимировичУ статті розглядаються актуальні аспекти формування компетенцій міжкультурної комунікації у студентів-юристів ВНЗ у процесі вивчення ними іноземних мов. Аналізується поняття міжкультурної комунікації. Охарактеризовано особливості професійної підготовки майбутніх юристів, у контексті міжкультурної комунікації.Item Cross-cultural approach in modern foreign language education(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018-03-15) Churkina, Olena V.; Чуркіна, Олена Василівна; Чуркина, Елена ВасильевнаThe article deals with the tasks that higher educational establishments face for improving foreign languages teaching, the importance of the role of a foreign language in crosscultural communication and its real status in the educational system.Item Современные методы преподавания иностранных языков(Белорусский государственный университет, 2018-04-26) Аргатюк, Ирина Викторовна; Arhatiuk, Iryna; Аргатюк, Ірина Вікторівна; Базилевич, Елена Владимировна; Bazilevych, Olena; Базілевич, Олена ВолодимирівнаItem Modern innovative approaches to learning foreign languages. project method(Національний авіаційний університет, 2019) Bazilevych, Olena; Базілевич, Олена Володимирівна; Arhatiuk, Iryna; Аргатюк, Ірина ВікторівнаItem Роль інтерактивних платформ у вивченні іноземних мов(Громадська організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління», 2021) Сливка, Наталія Петрівна; Slyvka, Nataliia; Геворгян, Каріна Людвигівна; Hevorhian, Karina; Горицька, Олена Вікторівна; Horytska, OlenaВ статті розкрито роль інтерактивних платформ, виходячи із їх видової класифікації, у вивченні іноземних мов з позиції практичного підходу їх застосування. Встановлено, що останнім часом для вивчення іноземних мов все частіше застосовуються різні інтерактивні платформи, яким поступаються місцем традиційні методи вивчення іноземних мов. Визначено, що навчання із застосуванням інтерактивних технологій, зокрема інтерактивних платформ, у навчанні студентів – це спеціально обумовлена засада пізнавальної діяльності студентів, в основі якої лежить формування комфортних умов навчання для вивчення іноземних мов. З’ясовано, що на сьогодні для вивчення англійської мови широко використовуються такі інтерактивні платформи, як інтерактивна платформа LinguaLeo, інтерактивна платформа Duolingo, інтерактивна платформа LearnEnglish від British Council, інтерактивна платформа BBCLearning English, інтерактивна платформа Exam English, інтерактивна платформа Livemocha, інтерактивна платформа Bussu, інтерактивна платформа LyricsTraining, інтерактивна платформа Simpler, інтерактивна платформа Memrise тощо. Перевагами впровадження інтерактивних технологій у процес вивчення іноземних є: за умови регулярного використання користувач швидко опановує граматику, покращує лексику та вимову; в період навчання можна постійно вислідковувати рівень здобутих знань, вмінь та навичок; навчання проходить у вигляді гри, огляду відеоматеріалів, прослуховування аудіоматеріалів, спілкування із носіями мови; необмежена доступність до навчальних матеріалів. Визначено, що практичними особливостями інтерактивних платформ у процесі вивчення іноземних мов є: активність учасників (тобто викладачів та тих осіб, що прагнуть вивчити іноземні мови), зворотність зв’язку, креативність побудови навчального процесу, підвищення працездатності тих, що прагнуть вивчити іноземні мови тощо. The article reveals the role of interactive platforms, based on their species classification, in the study of foreign languages from the standpoint of a practical approach to their application. It has been established that in recent years various interactive platforms have been increasingly used for learning foreign languages, which are being replaced by traditional methods of learning foreign languages. It is determined that learning with the use of interactive technologies, in particular interactive platforms, in teaching students is a specially determined principle of students' cognitive activity, which is based on the formation of comfortable learning conditions for learning foreign languages. It has been found that interactive platforms such as LinguaLeo interactive platform, Duolingo interactive platform, British Council interactive platform LearnEnglish, BBC Learning interactive platform, BBC interactive platform, Exam English interactive platform, Livemocha interactive platform, interactive platform are widely used for learning English. Bussu, LyricsTraining interactive platform, Simpler interactive platform, Memrise interactive platform, etc. The advantages of introducing interactive technologies in the process of learning foreign languages are: with regular use, the user quickly masters grammar, improves vocabulary and pronunciation; during the training period you can constantly monitor the level of acquired knowledge, skills and abilities; training takes place in the form of games, video reviews, listening to audio materials, communication with native speakers; unlimited access to educational materials. It is determined that the practical features of interactive platforms in the process of learning foreign languages are: activity of participants (ie teachers and those seeking to learn foreign languages), feedback, creativity in building the learning process, improving the efficiency of those seeking to learn foreign languages and more.Item Історико-правові аспекти становлення кліматичного законодавства в Україні(Запорізький національний університет, 2021) Курило, В. І.; Kurylo, V.; Мачуський, Володимир Володимирович; Machuskyi, VolodymyrУ статті досліджується генезис правового регулювання кліматичних відносин в Україні та світі. Зазначено, що правове регулювання кліматичних відносин в Україні та світі почало формуватися відносно нещодавно у зв’язку з антропогенним впливом на кліматичну систему із середини ХХ ст. Встановлено, що на міжнародному рівні було визнано значний вплив на зміни клімату та виникнення суміжного широкого спектру глобальних проблем, які торкаються здатності екосистем адаптуватися до підвищеної температури. Проаналізовані положення Всесвітньої кліматичній конференції в Женеві (1979 р.), де були закладені основи Всесвітньої кліматичної програми. Досліджено Резолюцію Генеральної Асамблеї ООН № 43/53 6 грудня 1988 р. на основі Всесвітньої метеорологічної організації (ВМО) і Програми ООН із навколишнього середовища (ЮНЕП), де було створено Міжурядову групу експертів зі зміни клімату (МГЕЗК). Встановлено, що заснування Міжурядової групи експертів із питань зміни клімату поклало початок систематизації знань у царині зміни клімату. Досліджено положення резолюції Генеральної Асамблеї ООН про охорону глобального клімату в інтересах нинішнього і майбутнього поколінь (1992 р.) та рамкової Конвенції ООН про зміну клімату, мета якої полягає у стабілізації концентрації парникових газів в атмосфері; Кіотського протоколу, відповідно до положень якого були встановлені кількісні зобов’язання зі скорочення викидів парникових газів; Всесвітньої конференції ООН із клімату в Парижі (2015 р.). Зазначено, що в Україні останнім часом активізувалися дослідження процесів змін клімату та їх можливих впливів на країну, що позначилося ратифікацією Україною РКЗК ООН в 1996 р. та приєднанням до Кіотського протоколу в 2004 р. Зроблено висновок, що правове регулювання та публічне адміністрування кліматичних відносин потребує суттєвого вдосконалення. The article examines the formation of the genesis of legal regulation of climate relations in Ukraine and the world. It is noted that the formation of legal regulation of climate relations in Ukraine and the world began to take shape relatively recently, due to the anthropogenic impact on the climate system from the middle of the twentieth century. It has been investigated that a significant impact on climate change and the emergence of a related wide range of global issues related to the ability of ecosystems to adapt to elevated temperatures has been recognized at the international level. The analyzed provisions of the World Climate Conference in Geneva (1979) laid the foundations of the World Climate Program. Investigated, UN General Assembly Resolution № 43 / 53 of December 6, 1988. based on the World Meteorological Organization (WMO) and the United Nations Environment Program (UNEP), which established the Intergovernmental Panel on Climate Change (IPCC). It has been established that the establishment of the Intergovernmental Panel on Climate Change has initiated the systematization of knowledge in the field of climate change. The provisions of: UN General Assembly resolutions on the protection of the global climate for present and future generations (1992) and the UN Framework Convention on Climate Change, which aims to stabilize the concentration of greenhouse gases in the atmosphere; Kyoto Protocol, which sets out quantitative commitments to reduce greenhouse gas emissions; provisions of the UN World Climate Conference in Paris (2015). It is noted that research on climate change processes and their possible effects on the country has recently intensified in Ukraine, which was reflected in the ratification of the UNFCCC in Ukraine in 1996 and accession to the Kyoto Protocol in 2004. It is concluded that the legal regulation and public administration of climate relations needs to be significantly improved.Item Міжкультурна комунікація як інтегрований компонент юридичної освіти(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-04) Тітова, Валентина Михайлівна; Титова, Валентина Михайловна; Тітова, Олена Сергіївна; Титова, Елена Сергеевна; Мачуський, Володимир Володимирович; Machuskyy, Volodymyr; Мачуский, Владимир ВладимировичУ статті розглядаються актуальні аспекти формування міжкультурної комунікації у контексті розвитку юридичної освіти. Аналізується поняття комунікації, правової комунікації, міжкультурної комунікації. The article deals with the actual aspects of the formation of intercultural communication in the context of the development of legal education. The concept of communication, legal communication, intercultural communication is analyzed.