Кафедра іноземних мов юридичного інституту
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Mit kooperativen Lernmethoden einen ganzen Text erschließen(Ukrainischer Hochschulgermanistenverband, Nationale Linguistische Universität Kyjiw, 2012) Tschobitko, Wassyl; Chobitko, Vasyl; Чобітько, Василь ІвановичThis article deals with the question of education in cooperation when in use of learning to read German language texts of economic meaning in the senior forms of the secondary school. У статті розглядається питання про організацію навчання читання текстів економічного змісту з використанням технології «навчання у співробітництві» в малих групах у старших класах середньої школи. В статье рассматривается вопрос об организации обучения чтению текстов экономического содержания с использованием технологии «обучение в сотрудничестве» в малых группах в старших классах средней школы.Item Навчання іноземних мов у профільній школі з використанням інноваційних технологій(Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2017) Чобітько, Василь Іванович; Chobitko, VasylУ статті розглядається проблема засобів профільного навчання іноземної мови і використання новітніх технологій з цією метою. Автор статті зосереджує увагу на формуванні міжкультурної німецькомовної комунікативної компетентності учнів профільних економічних класів. Метою цієї публікації є визначення особливостей організації навчального процесу з формування міжкультурної німецькомовної компетенції учнів економічних класів з використанням навчально-методичного комплексу „Wirtschaftsdeutsch macht grenzenlosen Spaß!“. Стаття містить опис навчальнометодичного комплексу, в якому реалізуються особистісно орієнтовані технології профільного навчання німецької мови. Результатом проведеної автором дослідницької роботи є висновок про те, що використання особистісно орієнтованих технологій, а саме «навчання у співробітництві», метод проектів, професійно орієнтована ділова гра та Мовне портфоліо учня дозволяють підвищити ефективність роботи учнів в навчальному процесі, їх інтерес і мотивацію до вивчення німецької мови. The article deals with the problem of the usage of cooperative teaching of a foreign language and also the use of the modern innovating technologies with this aim. The author of the article focuses his attention on the formation of the intercultural German speaking communicative competence of the students of the profile economic classes. The article deals with the pecularities of educational process organization. One of its main issues is formation of multicultural proficiency in German language for the pupils of Economics classes. This is proposed to be achieved with the usage of the scientific and methodological course „Wirtschaftsdeutsch macht grenzenlosen Spaß!“. The article reveals the description of the course design in which personalityoriented technologies of career-oriented teaching of the German language are realized. The result of the research is that the usage of personality – oriented technologies (such as collective learning, project method, professionally-oriented role play and language portfolio of a student) allow to increase the effectiveness of their studies as well as their motivation and interest in learning German. В статье рассматривается проблема средств профильного обучения иностранному языку, а также использование с этой целью современных инновационных технологий. Автор статьи сосредотачивает своё внимание на формировании межкультурной немецко-язычной коммуникативной компетентности учащихся профильных экономических классов. Целью данной публикации является определение особенностей организации учебного процесса в формировании межкультурной немецко-язычной компетентности учащихся экономического профиля с использованием учебно-методического комплекса „Wirtschaftsdeutsch macht grenzenlosen Spaß!“. Статья содержит описание учебно-методического комплекса, в котором реализуются личностно-ориентированные технологии профильного обучения немецкому языку. Результатом проведённой автором исследовательской работы является вывод о том, что использование личностно-ориентированных технологий таких как «обучение в сотрудничестве», метод проектов, профессионально ориентированная деловая игра и Языковое портфолио учащегося позволяют повысить эффективность работы учащихся во время учебного процесса, их интерес и мотивацию к изучению немецкого языка.Item Порівняльна характеристика афіксів української та китайської мов(Київський університет імені Б. Грінченка, 2008) Геворгян, Каріна Людвигівна; Hevorhian, KarinaItem Поповнення словникового складу мови шляхом лексикалізації на прикладі української та китайської мов(Київський національний лінгвістичний університет, 2014-03) Геворгян, Каріна Людвигівна; Hevorhian, KarinaItem Порівняльна характеристика відображення культурно-національних особливостей в китайській та українській мовах(Київський національний лінгвістичний університет, 2015-04) Геворгян, Каріна Людвигівна; Hevorhian, KarinaItem Методи та способи порівняльного дослідження китайської та української мов(Київський національний лінгвістичний університет, 2016) Геворгян, Каріна Людвигівна; Hevorhian, KarinaItem Роль інтерактивних платформ у вивченні іноземних мов(Громадська організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління», 2021) Сливка, Наталія Петрівна; Slyvka, Nataliia; Геворгян, Каріна Людвигівна; Hevorhian, Karina; Горицька, Олена Вікторівна; Horytska, OlenaВ статті розкрито роль інтерактивних платформ, виходячи із їх видової класифікації, у вивченні іноземних мов з позиції практичного підходу їх застосування. Встановлено, що останнім часом для вивчення іноземних мов все частіше застосовуються різні інтерактивні платформи, яким поступаються місцем традиційні методи вивчення іноземних мов. Визначено, що навчання із застосуванням інтерактивних технологій, зокрема інтерактивних платформ, у навчанні студентів – це спеціально обумовлена засада пізнавальної діяльності студентів, в основі якої лежить формування комфортних умов навчання для вивчення іноземних мов. З’ясовано, що на сьогодні для вивчення англійської мови широко використовуються такі інтерактивні платформи, як інтерактивна платформа LinguaLeo, інтерактивна платформа Duolingo, інтерактивна платформа LearnEnglish від British Council, інтерактивна платформа BBCLearning English, інтерактивна платформа Exam English, інтерактивна платформа Livemocha, інтерактивна платформа Bussu, інтерактивна платформа LyricsTraining, інтерактивна платформа Simpler, інтерактивна платформа Memrise тощо. Перевагами впровадження інтерактивних технологій у процес вивчення іноземних є: за умови регулярного використання користувач швидко опановує граматику, покращує лексику та вимову; в період навчання можна постійно вислідковувати рівень здобутих знань, вмінь та навичок; навчання проходить у вигляді гри, огляду відеоматеріалів, прослуховування аудіоматеріалів, спілкування із носіями мови; необмежена доступність до навчальних матеріалів. Визначено, що практичними особливостями інтерактивних платформ у процесі вивчення іноземних мов є: активність учасників (тобто викладачів та тих осіб, що прагнуть вивчити іноземні мови), зворотність зв’язку, креативність побудови навчального процесу, підвищення працездатності тих, що прагнуть вивчити іноземні мови тощо. The article reveals the role of interactive platforms, based on their species classification, in the study of foreign languages from the standpoint of a practical approach to their application. It has been established that in recent years various interactive platforms have been increasingly used for learning foreign languages, which are being replaced by traditional methods of learning foreign languages. It is determined that learning with the use of interactive technologies, in particular interactive platforms, in teaching students is a specially determined principle of students' cognitive activity, which is based on the formation of comfortable learning conditions for learning foreign languages. It has been found that interactive platforms such as LinguaLeo interactive platform, Duolingo interactive platform, British Council interactive platform LearnEnglish, BBC Learning interactive platform, BBC interactive platform, Exam English interactive platform, Livemocha interactive platform, interactive platform are widely used for learning English. Bussu, LyricsTraining interactive platform, Simpler interactive platform, Memrise interactive platform, etc. The advantages of introducing interactive technologies in the process of learning foreign languages are: with regular use, the user quickly masters grammar, improves vocabulary and pronunciation; during the training period you can constantly monitor the level of acquired knowledge, skills and abilities; training takes place in the form of games, video reviews, listening to audio materials, communication with native speakers; unlimited access to educational materials. It is determined that the practical features of interactive platforms in the process of learning foreign languages are: activity of participants (ie teachers and those seeking to learn foreign languages), feedback, creativity in building the learning process, improving the efficiency of those seeking to learn foreign languages and more.Item Роль digital-методик у підготовці студентів ЗВО при вивченні іноземних мов(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2022) Курах, Н. П.; Kurakh, N.; Коваль, Л. О.; Koval, L.; Геворгян, Каріна Людвигівна; Hevorhian, KarinaСтаття присвячена розробленню шляхів удосконалення digital-методик в процесі вивчення іноземних мов. Актуальність проведеного дослідження зумовлена тим, що сучасні методики на заняттях з іноземної мови сприяють покращенню якості навчання, забезпечують гармонійний розвиток особистості, залученої до інформаційно-комунікаційних можливостей сучасних технологій. Мета статті – розробити напрями удосконалення digital-методик у навчальному процесі при вивченні іноземних мов в межах закладів вищої освіти України. Для досягнення поставленої мети було встановлено суть поняття «digital-методика». Після визначення основних методик, які використовуються при викладанні іноземних мов, та інтернет-технологій, що є їх обов’язковою складовою, сформульовано роль digital-методик. Розглянуто основні проблеми впровадження digital-методик та підвищення їх ролі у навчанні й розроблені шляхи їх вирішення. Для проведення дослідження використані методи аналізу, синтезу, індукції та дедукції. В статті вперше показані практичні рішення, які сприятимуть вирішенню проблем впровадження digital-методик та підвищенню їх ролі в навчальному процесі під час викладання іноземних мов. В ході проведення дослідження встановлено, що основними digital-методиками є m-learning, проєктна методика та digital storytelling. Завдяки застосуванню сучасних інтернет-технологій, вони здатні реалізувати низку завдань, передбачених навчальним планом, що підкреслює їх важливу роль у вивченні іноземних мов. Після аналізу вітчизняного та зарубіжного досвіду визначено основні проблеми впровадження digital методик в навчальний процес: недостатня підготовка майбутніх викладачів іноземних мов; швидке старіння комп’ютерного обладнання; повільний процес цифровізації вищої освіти; недостатнє врахування зарубіжного досвіду; відсутність можливості у студентів попрактикуватися в реальних умовах. Основними шляхами їх вирішення є залучення фінансування зарубіжних партнерів та донорів на розвиток інтернет-технологій, врахування досвіду зарубіжних закладів вищої освіти, впровадження дуальної форми навчання. Практичне значення дослідження полягає в можливості використовувати отримані результати освітніми закладами України. The article is devoted to developing ways of improving the digital-methods in the process of learning foreign languages. The topicality of the research is determined by the fact that modern methods in foreign language classes help to improve the quality of learning and provide harmonious development of personality, involved in the information and communication opportunities of modern technology. The aim of the article - to develop directions of improvement of digital-methods in the educational process at the study of foreign languages in the institutions of higher education in Ukraine. To achieve the objectives, the essence of the concept of "digital-methodology" was established. After defining the basic techniques used in the teaching of foreign languages and Internet technology, their mandatory component, the role of digital-methods has been formulated. The main problems of implementing digital-methods and increasing their role in learning, developed ways to solve them. For the study methods of analysis, synthesis, induction and deduction were used. The article shows for the first time the practical solutions that contribute to solving the problems of introducing digital-methods and enhancing their role in the learning process of teaching foreign languages. In the course of the study it was found that the main digital-methods are m-learning, project methodology and digital storytelling. Thanks to the use of modern Internet technologies, they are able to implement a number of tasks provided by the curriculum, which emphasizes their important role in the learning of foreign languages. After analyzing domestic and foreign experience, the main problems of implementing digital methods in the educational process are identified: the lack of training of future teachers of foreign languages, the rapid aging of computer equipment, the slow process of digitalization of higher education, lack of consideration of foreign experience, lack of opportunities for students to practice in real life. The main ways to solve them is to attract funding from foreign partners and donors for the development of Internet technologies, taking into account the experience of foreign institutions of higher education, the introduction of dual form of education. Practical significance of the study lies in the possibility of using the results in educational institutions of Ukraine.Item Сучасні методики викладання іноземних мов у ЗВО(Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, 2022) Марєєв, Д. А.; Marieiev, D.; Геворгян, Каріна Людвигівна; Hevorhian, Karina; Колодіна, Л. С.; Kolodina, L.Стратегія здобуття вищої освіти лінгвістичного профілю як основний етап отримання базових мовних навичок і професійних компетентностей повинна зазнавати перманентних реформацій, що мають бути узгодженими із змінами, які відбуваються в умовах глобалізаційних процесів. Саме цифровізація та активізація інноваційної діяльності, зокрема у напрямі створення інноваційних освітніх технологій, можуть бути детерміновані як основні передумови для оновлення педагогічних концепцій. Так, в науковій статті було визначено, що сучасні педагогічні методики викладання іноземних мов виникли саме в результаті діджитал-трансформацій, а потреба у підвищенні автономії навчального процесу студента (зокрема через карантинні обмеження, запропоновані в контексті боротьби із пандемією Covid-19, а також ведення воєнного стану в Україні) актуалізує значення електронних ресурсів, інформаційно-комунікаційних технологій, штучного інтелекту, цифрових платформ як інструментів організації процесів викладання навчального матеріалу. Відповідно, наукова стаття являє собою оригінальне дослідження сучасних, інноваційно-орієнтованих методик викладання іноземних мов у ЗВО України в контексті їх детермінування як факторів, що мають вплив на якість вищої освіти, а також на процеси формування професійних компетентностей студентів та підготовки конкурентоспроможних фахівців. Дослідження проблематики здійснювалось завдяки застосуванню методів порівняння, абстракції, аналізу та узагальнення. В ході дослідження було детерміновано зміст сучасних технологій викладання іноземних мов студентам вітчизняних ЗВО, важливість трансформації традиційної педагогічної практики в умовах пост-пандемічної нестабільності та безпрецедентного для України введення воєнного стану. Авторами було охарактеризовано основні інструменти, засоби і технології, що використовуються для ефективного навчання студентів іноземних мов, а також вдосконалення їх мовних навичок. Досліджено роль цифровізації в контексті зміни традиційних методик викладання, а також узагальнено важливість підтримки діджитал-трансформацій у вищий освіті. Language-training and education strategy as the main pathway, which is required for language skills training or improvement of professional competencies of future specialists, must continuously reform and adapt to a changing environment and new challenges faced in the context of globalization proces. The digitalization and intensification of innovation activity, in particular towards the establishment of innovation educational technology, can be defined as opportunities to reform the higher education system. So, in this science paper was defined that modern pedagogical technologies of language teaching emerged as a result of digital transformation; moreover, the need to increasing autonomy of educational process (first of all, in the context of introducing quarantine measures and martial law in Ukraine) raises the importance of electronic resources, information and communication technologies, artificial intelligence and digital platforms as a tools for organisation of educational process in Ukrainian universities. Accordingly, the article is devoted to the analysis of modern, innovation oriented methods of language teaching students in universities in the context of determined its as a factors, which have an impact of higher education quality and influenced on formation of professional competencies and level of competiveness of future specialists. Comparison, methods of abstraction, analysis and generalization are the research methods which were used in the article. In this science paper the essence of modern pedagogical technologies, which used in teaching foreign language in Ukrainian universities by teachers, importance of transformation of traditional methods of teaching students under post-pandemic instability and martial law condition in Ukraine were determined. The key tools, resources and technologies, which used for increasing the level of effectiveness educational process, in particular foreign languages learning, as well as way for development students’ language skills were described by authors. The role of digitalization as a way for support changes in modern pedagogy and methods of teaching students, first of all, the impact of digital transformation on education process, was researched in this article.Item Інноваційні технології: дистанційна освіта(Національний авіаційний університет, 2017) Аргатюк, Ірина Вікторівна; Arhatiuk, Iryna; Базілевич, Олена Володимирівна; Bazilevych, OlenaItem Гейміфікація в навчанні іноземних мов(Національний авіаційний університет, 2018) Аргатюк, Ірина Вікторівна; Arhatiuk, Iryna; Базілевич, Олена Володимирівна; Bazilevych, OlenaУ статті розглядається роль гри як методу навчання, який активує пізнавальну діяльність студентів і, таким чином, є засобом інтенсифікації навчального процесу. The article considers the role of game as teaching method that activates the cognitive activity of students in the learning process and thus provides a means of intensification of the educational process. В статье рассматривается роль игры как метода обучения, который активизирует познавательную деятельность студентов и, таким образом, представляет собой средство интенсификации учебного процесса.Item Современные методы преподавания иностранных языков(Белорусский государственный университет, 2018-04-26) Аргатюк, Ирина Викторовна; Arhatiuk, Iryna; Аргатюк, Ірина Вікторівна; Базилевич, Елена Владимировна; Bazilevych, Olena; Базілевич, Олена ВолодимирівнаItem Modern innovative approaches to learning foreign languages. project method(Національний авіаційний університет, 2019) Bazilevych, Olena; Базілевич, Олена Володимирівна; Arhatiuk, Iryna; Аргатюк, Ірина ВікторівнаItem Modern methods of teaching English languag(Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2024-02-24) Arhatiuk, Iryna; Аргатюк, Ірина Вікторівна; Bazilevych, Olena; Базілевич, Олена ВолодимирівнаThe article discusses the main modern methods of teaching English. Their main advantages and disadvantages are determined. У статті розглянуто сучасні методики викладання англійської мови. Визначено їх основні переваги та недоліки.Item Історико-правові аспекти становлення кліматичного законодавства в Україні(Запорізький національний університет, 2021) Курило, В. І.; Kurylo, V.; Мачуський, Володимир Володимирович; Machuskyi, VolodymyrУ статті досліджується генезис правового регулювання кліматичних відносин в Україні та світі. Зазначено, що правове регулювання кліматичних відносин в Україні та світі почало формуватися відносно нещодавно у зв’язку з антропогенним впливом на кліматичну систему із середини ХХ ст. Встановлено, що на міжнародному рівні було визнано значний вплив на зміни клімату та виникнення суміжного широкого спектру глобальних проблем, які торкаються здатності екосистем адаптуватися до підвищеної температури. Проаналізовані положення Всесвітньої кліматичній конференції в Женеві (1979 р.), де були закладені основи Всесвітньої кліматичної програми. Досліджено Резолюцію Генеральної Асамблеї ООН № 43/53 6 грудня 1988 р. на основі Всесвітньої метеорологічної організації (ВМО) і Програми ООН із навколишнього середовища (ЮНЕП), де було створено Міжурядову групу експертів зі зміни клімату (МГЕЗК). Встановлено, що заснування Міжурядової групи експертів із питань зміни клімату поклало початок систематизації знань у царині зміни клімату. Досліджено положення резолюції Генеральної Асамблеї ООН про охорону глобального клімату в інтересах нинішнього і майбутнього поколінь (1992 р.) та рамкової Конвенції ООН про зміну клімату, мета якої полягає у стабілізації концентрації парникових газів в атмосфері; Кіотського протоколу, відповідно до положень якого були встановлені кількісні зобов’язання зі скорочення викидів парникових газів; Всесвітньої конференції ООН із клімату в Парижі (2015 р.). Зазначено, що в Україні останнім часом активізувалися дослідження процесів змін клімату та їх можливих впливів на країну, що позначилося ратифікацією Україною РКЗК ООН в 1996 р. та приєднанням до Кіотського протоколу в 2004 р. Зроблено висновок, що правове регулювання та публічне адміністрування кліматичних відносин потребує суттєвого вдосконалення. The article examines the formation of the genesis of legal regulation of climate relations in Ukraine and the world. It is noted that the formation of legal regulation of climate relations in Ukraine and the world began to take shape relatively recently, due to the anthropogenic impact on the climate system from the middle of the twentieth century. It has been investigated that a significant impact on climate change and the emergence of a related wide range of global issues related to the ability of ecosystems to adapt to elevated temperatures has been recognized at the international level. The analyzed provisions of the World Climate Conference in Geneva (1979) laid the foundations of the World Climate Program. Investigated, UN General Assembly Resolution № 43 / 53 of December 6, 1988. based on the World Meteorological Organization (WMO) and the United Nations Environment Program (UNEP), which established the Intergovernmental Panel on Climate Change (IPCC). It has been established that the establishment of the Intergovernmental Panel on Climate Change has initiated the systematization of knowledge in the field of climate change. The provisions of: UN General Assembly resolutions on the protection of the global climate for present and future generations (1992) and the UN Framework Convention on Climate Change, which aims to stabilize the concentration of greenhouse gases in the atmosphere; Kyoto Protocol, which sets out quantitative commitments to reduce greenhouse gas emissions; provisions of the UN World Climate Conference in Paris (2015). It is noted that research on climate change processes and their possible effects on the country has recently intensified in Ukraine, which was reflected in the ratification of the UNFCCC in Ukraine in 1996 and accession to the Kyoto Protocol in 2004. It is concluded that the legal regulation and public administration of climate relations needs to be significantly improved.Item The question of searching for missing and missing persons in the conditions of military aggression in Ukraine(Видавничий дім «Гельветика», 2024) Ostrovskyi, Serhii; Островський, Сергій О.; Зима, Вікторія Миколаївна; Zyma, ViktoriiaThe search for missing persons in the context of the war between Russia and Ukraine has become extremely urgent. The war, which began in 2014 and escalated into a full-scale aggression in 2022, has caused massive human losses and numerous cases of disappearances. A particularly tragic chapter of this war was the battle for Mariupol – a city that endured brutal fighting and prolonged shelling. Under these conditions, many Ukrainians went missing, leaving their families in despair and uncertainty. According to official data, as of October 2023, around 28,000 Ukrainians were considered missing under special circumstances – either in Russian-occupied territories or on the front lines. Out of these 28,000 missing persons, 11,000 are civilians, while the rest are servicemen of the Armed Forces of Ukraine. Every day, the relatives of soldiers receive notifications that their husband, son, or brother is considered missing, which causes tremendous stress and countless questions. They often do not know how to act, whom to turn to for help and support. Military actions and occupation create extremely challenging conditions for the search and identification of missing persons, requiring coordinated efforts from state agencies and international organizations. The war in Ukraine has been ongoing for three years, and with each passing month, the number of missing persons increases. The battles for Mariupol, Bakhmut, Avdiivka, Kherson, Sievierodonetsk, and other cities have become symbols of Ukrainian resistance and profound tragedy. The defenders of these cities demonstrated incredible heroism, but many were captured or killed, significantly complicating the process of identification and return of their bodies. Relatives often remain without comprehensive information about the fate of their loved ones, intensifying the feelings of uncertainty and pain. The lack of information and confirmation about the status of the missing forces people to live in constant tension and hope for the return of their relatives. The situation in temporarily occupied territories also poses numerous challenges for the search for missing persons. Occupation forces often hinder search operations, making it difficult to access information and locations where the missing might be. Relatives of the missing continuously search for the truth, appealing to various state and international authorities. They organize volunteer groups, spread information on social media, and engage the media in an attempt to find any traces of their loved ones. This places a tremendous psychological burden on the families of the missing, but it is also an example of unyielding hope and the fight for justice. Пошук зниклих безвісти осіб в умовах війни Росії з Україною набуває надзвичайної актуальності. Війна, що розпочалася у 2014 році та перетворилась у повномасштабну агресію у 2022-му, спричинила масштабні людські втрати та численні випадки зникнень. Особливо трагічною сторінкою цієї війни стала битва за Маріуполь – місто, яке зазнало жорстоких боїв і тривалих обстрілів. У цих умовах багато українців зникли безвісти, залишивши своїх рідних у відчаї та невідомості. За офіційними даними, станом на жовтень 2023 року близько 28 тисяч українців вважались зниклими безвісти за особливих обставин – на тимчасово окупованих Росією територіях або на фронті. З цих 28 тисяч зниклих, 11 тисяч є цивільними, решта – військовослужбовці Збройних сил України. Щодня рідні бійців отримують повідомлення, що їхній чоловік, син чи брат вважається зниклим безвісти, що викликає надзвичайний стрес і безліч запитань. Вони часто не знають, як діяти, до кого звертатися за допомогою та підтримкою. Військові дії та окупація створюють надзвичайно складні умови для розшуку та встановлення місцезнаходження зниклих, що вимагає скоординованих зусиль з боку державних органів і міжнародних організацій. Війна в Україні триває вже третій рік, і з кожним місяцем кількість зниклих безвісти зростає. Битви за Маріуполь, Бахмут, Авдіївку, Херсон, Сєвєродонецьк та інші міста стали символами українського спротиву і водночас глибокої трагедії. Захисники цих міст проявили неймовірний героїзм, але багато з них були взяті в полон або загинули, що значно ускладнює процес ідентифікації та повернення їхніх тіл. Рідні часто залишаються без вичерпної інформації про долю своїх близьких, що підсилює відчуття невідомості та болю. Відсутність інформації та підтвердження про стан зниклих змушує людей жити в постійному напруженні та надії на повернення своїх рідних. Ситуація на тимчасово окупованих територіях також створює численні виклики для пошуку зниклих безвісти. Окупаційні війська часто перешкоджають пошуковим операціям, що ускладнює доступ до інформації та місць, де можуть перебувати зниклі. Родичі зниклих безвісти залишаються в постійному пошуку правди, звертаючись до різних державних та міжнародних інстанцій. Вони організовують волонтерські групи, розповсюджують інформацію в соціальних мережах та залучають ЗМІ, намагаючись знайти будь-які сліди своїх близьких. Це величезний психологічний тягар, який лежить на сім’ях зниклих, але також це приклад непохитної надії та боротьби за справедливість.Item Виклики мовної освіти під час війни. Психологічні аспекти навчання в умовах воєнних подій(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-24) Лещенко, Інна Петрівна; Leshchenko, Inna; Лещенко, Инна Петровна; Бурлій, Валентина Володимирівна; Burlii, Valentyna; Бурлий, Валентина ВладимировнаItem Виклики мовної освіти під час війни та шляхи виходу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-24) Аргатюк, Ірина Вікторівна; Arhatiuk, Iryna; Аргатюк, Ирина Викторовна; Недільченко, Світлана Борисівна; Nedilchenko, Svitlana; Недильченко, Светлана Борисовна; Чирик, Олена Іванівна; Chyryk, Olena; Чирик, Елена ИвановнаItem Digital diplomacy and conflict resolution(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-24) Steph, Allen; Titova, Olena; Тітова, Олена Сергіївна; Титова, Елена СергеевнаItem Іспанські запозичення в американському варіанті англійської мови(Sci-conf.com.ua, 2022-12) Лук’янова, Альона Ігорівна; Lukianova, Alona; Лукьянова, Алёна Игоревна