№ 6 (52) листопад – грудень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 6 (52) листопад – грудень by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 23
Results Per Page
Sort Options
Item Моделі поведінки споживачів в умовах кризи(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Ситник, ТетянаItem Ризики впровадження CRM-системи у банку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Ровінський, ДмитроItem Уроки нового бізнесу від «MADISON AVENUE». Дорожня карта стратегічних підходів і методів здобуття нових видів бізнесу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Ленгтон, Клів; Langton, CleveItem Висвітлення основних проблем і цілей у розрізі секторів (напрямів) статистики, зазначених у проекті розвитку системи державної статистики для моніторингу соціально-економічних перетворень(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Сидоренко, МаринаItem Презентація нових дослідницьких технологій Synovate BRAND VALUE CREATOR(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Тапінц, ХусейнНаш співрозмовник Хусейн Тапінц - Директор по брендингу та комунікаціям дослідницької компанії Synovate в Центральній та Східній Європі та на Середньому Сході. Працює на ринку маркетингових досліджень з 1990 року. В компанії Сіновейт – з 1994. Досвід в дослідженнях брендів та комунікацій – 14 років. Напрямки спеціалізації: дослідження брендингу, дослідження позиціювання брендів, трекінгові дослідження брендів та комунікацій, тестування ефективності реклами, дослідження брендів та мотивацій.Item Загальноукраїнське дослідження громадської думки(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Кас'ян, МаринаItem Обсяг рекламно-комунікаційного ринку України у 2008 році та прогноз на 2009 рік. Експертна оцінка всеукраїнської рекламної коаліції(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Лазебник, МаксимItem Ставлення російських споживачів до світової фінансової кризи» на основі досліджень, проведених у серпні – вересні 2008 р.(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Ізмаденова, КатеринаItem Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Каніщенко, Олена; Журило, Вікторія; Доця, ТатянаСпецифіка ситуаційної вправи полягає в дослідженні умов формування ефективних стратегій позиціонування національних брендів на світових товарних ринках на прикладі прагнення українських виробників коньячної продукції завоювати прихильність потенційних сегментів споживачів алкогольної продукції. Об’єктом дослідження ситуаційної вправи є міжнародна маркетингова діяльність ВАТ «АПФ “Таврія”»; предметом – розробка ефективної стратегії позиціонування коньячного бренду агропромислової фірми «Таврія» на російському ринку коньячної продукції. Метою опрацювання господарської ситуації є розробка концепції формування, позиціонування, індивідуалізації іміджу коньячного бренду в нтернаціоналізованому ринковому середовищі та обґрунтуванні його міжнародних конкурентних переваг.Item EFFI 2008. Бенкет під час чуми. Маркетинг у кризі: стратегії та перспективи(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Трусов, ГригорійItem Маркетинговий аналіз стану та тенденцій розвитку ринку професійних офісних приміщень м. Києва. Вплив фінансової кризи на зміну ринкових тенденцій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Войчак, Анатолій Володимирович; Лівшиц, ВадимУ статті наведено аналіз ринку професійних офісних приміщень м. Києва до та на початку впливу світової фінансової кризи. Проаналізовані тенденції ринку на різних етапах його розвитку, а особливо упродовж 4 го кварталу 2008р, дають можливість зробити попередні прогнози щодо подальшої розбудови ринку та зрозуміти можливу стратегію поведінки орен дарів у переговорах з власниками бізнес центрів щодо поліпшення (оптимізації) комерційних умов оренди офісних приміщень.Item Сім принципів зміцнення у період кризи(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Длігач, Андрій Олександрович; Dligach, Andriy; Длигач, Андрей АлександровичItem Стратегічне планування в мережі Інтернет(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Пилипчук, Володимир Петрович; Литовченко, ІринаItem Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Зозульов, Олександр ВікторовичЕфективна реалізація стратегій позиціонування вимагає застосування низки тактичних заходів, серед яких одним із головних є визначення типу позиціонування споживчих товарів. Багато українських та зокордонних вчених присвятили свої праці позіціонуванню торгівельних марок [1-7]. Проте у науковій літературі недостатньо висвітлено питання класифікації можливих типів позиціонування марок на споживчому ринку.Item Маркетингове управління базами даних споживачів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Папоян, АрудСучасний споживчий ринок характеризується стійкою конкурентною боротьбою за клієнта. Інформація про споживача та історія його покупок, зібрана у клієнтській базі даних (БД), надають величезну перевагу власникові такої бази у конкурентній боротьбі.Item «Цифра» покоряє зовнішній світ, або рух – це життя!(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Смоляр, Сергій АнатолійовичСмоляр Сергій Анатолійович Директор “DOORS consulting”. Народився у 1962 році в Києві. У рекламному бізнесі з 1997 року. Першим розпочав проводити систематичні дослідження використання зовнішньої реклами в Україні. Основна спеціалізація в дослідженнях – вимір (скоринг) зовнішньої реклами, застосування геоінформаційних систем у зовнішній рекламі. 1997 – 2003 рр. – директор компанії “Український Медіа Монітор”; 2003 – 2004 рр. – медіа директор РА “Форвардс”; від 2004 р. і дотепер – директор компанії “DOORS consulting”.Item Бренд розкоші та ефект країни-виробника(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Скоробогатих, ІринаItem Брендинг у машинобудуванні: стан і перспективи(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Гевко, ОльгаУ статті представлено результати дослідження стану впровадження концепції брендингу на українських машинобудівних підприємствах. Також відображено зарубіжні тенденції у цій сфері.Item Ефективність і креативність(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Аллес, МартинItem Середній бізнес Росії: якісні характеристики та кількісні оцінки(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Берєзін, Ігор