№ 6 (52) листопад – грудень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 6 (52) листопад – грудень by Title
Now showing 1 - 20 of 23
Results Per Page
Sort Options
Item EFFI 2008. Бенкет під час чуми. Маркетинг у кризі: стратегії та перспективи(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Трусов, ГригорійItem Бренд розкоші та ефект країни-виробника(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Скоробогатих, ІринаItem Брендинг у машинобудуванні: стан і перспективи(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Гевко, ОльгаУ статті представлено результати дослідження стану впровадження концепції брендингу на українських машинобудівних підприємствах. Також відображено зарубіжні тенденції у цій сфері.Item Висвітлення основних проблем і цілей у розрізі секторів (напрямів) статистики, зазначених у проекті розвитку системи державної статистики для моніторингу соціально-економічних перетворень(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Сидоренко, МаринаItem Вплив економічної нестабільності на фінансове поводження споживачів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Спориш, ЮліяItem Дослідження очікувань працевлаштованого населення в ситуації економічної кризи(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Житник, Олена; Кепіч, ІринаItem Ефективність і креативність(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Аллес, МартинItem Загальноукраїнське дослідження громадської думки(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Кас'ян, МаринаItem Маркетингове управління базами даних споживачів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Папоян, АрудСучасний споживчий ринок характеризується стійкою конкурентною боротьбою за клієнта. Інформація про споживача та історія його покупок, зібрана у клієнтській базі даних (БД), надають величезну перевагу власникові такої бази у конкурентній боротьбі.Item Маркетинговий аналіз стану та тенденцій розвитку ринку професійних офісних приміщень м. Києва. Вплив фінансової кризи на зміну ринкових тенденцій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Войчак, Анатолій Володимирович; Лівшиц, ВадимУ статті наведено аналіз ринку професійних офісних приміщень м. Києва до та на початку впливу світової фінансової кризи. Проаналізовані тенденції ринку на різних етапах його розвитку, а особливо упродовж 4 го кварталу 2008р, дають можливість зробити попередні прогнози щодо подальшої розбудови ринку та зрозуміти можливу стратегію поведінки орен дарів у переговорах з власниками бізнес центрів щодо поліпшення (оптимізації) комерційних умов оренди офісних приміщень.Item Моделі поведінки споживачів в умовах кризи(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Ситник, ТетянаItem Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Каніщенко, Олена; Журило, Вікторія; Доця, ТатянаСпецифіка ситуаційної вправи полягає в дослідженні умов формування ефективних стратегій позиціонування національних брендів на світових товарних ринках на прикладі прагнення українських виробників коньячної продукції завоювати прихильність потенційних сегментів споживачів алкогольної продукції. Об’єктом дослідження ситуаційної вправи є міжнародна маркетингова діяльність ВАТ «АПФ “Таврія”»; предметом – розробка ефективної стратегії позиціонування коньячного бренду агропромислової фірми «Таврія» на російському ринку коньячної продукції. Метою опрацювання господарської ситуації є розробка концепції формування, позиціонування, індивідуалізації іміджу коньячного бренду в нтернаціоналізованому ринковому середовищі та обґрунтуванні його міжнародних конкурентних переваг.Item Найкрасивіші та найчарівніші чоловіки живуть в Італії. Міжнародне дослідження компанії “Synovate”(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)Item Обсяг рекламно-комунікаційного ринку України у 2008 році та прогноз на 2009 рік. Експертна оцінка всеукраїнської рекламної коаліції(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Лазебник, МаксимItem Презентація нових дослідницьких технологій Synovate BRAND VALUE CREATOR(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Тапінц, ХусейнНаш співрозмовник Хусейн Тапінц - Директор по брендингу та комунікаціям дослідницької компанії Synovate в Центральній та Східній Європі та на Середньому Сході. Працює на ринку маркетингових досліджень з 1990 року. В компанії Сіновейт – з 1994. Досвід в дослідженнях брендів та комунікацій – 14 років. Напрямки спеціалізації: дослідження брендингу, дослідження позиціювання брендів, трекінгові дослідження брендів та комунікацій, тестування ефективності реклами, дослідження брендів та мотивацій.Item Ризики впровадження CRM-системи у банку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Ровінський, ДмитроItem Середній бізнес Росії: якісні характеристики та кількісні оцінки(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Берєзін, ІгорItem Ставлення російських споживачів до світової фінансової кризи» на основі досліджень, проведених у серпні – вересні 2008 р.(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Ізмаденова, КатеринаItem Стратегічне планування в мережі Інтернет(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Пилипчук, Володимир Петрович; Литовченко, ІринаItem Сім принципів зміцнення у період кризи(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Длігач, Андрій Олександрович; Dligach, Andriy; Длигач, Андрей Александрович