№ 6 (52) листопад – грудень
Browse by

Recent Submissions
-
Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)Специфіка ситуаційної вправи полягає в дослідженні умов формування ефективних стратегій позиціонування національних брендів на світових товарних ринках на прикладі прагнення українських виробників коньячної продукції ... -
Середній бізнес Росії: якісні характеристики та кількісні оцінки
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Презентація нових дослідницьких технологій Synovate BRAND VALUE CREATOR
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)Наш співрозмовник Хусейн Тапінц - Директор по брендингу та комунікаціям дослідницької компанії Synovate в Центральній та Східній Європі та на Середньому Сході. Працює на ринку маркетингових досліджень з 1990 року. В ... -
Брендинг у машинобудуванні: стан і перспективи
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)У статті представлено результати дослідження стану впровадження концепції брендингу на українських машинобудівних підприємствах. Також відображено зарубіжні тенденції у цій сфері. -
Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)Ефективна реалізація стратегій позиціонування вимагає застосування низки тактичних заходів, серед яких одним із головних є визначення типу позиціонування споживчих товарів. Багато українських та зокордонних вчених присвятили ... -
Стратегічне планування в мережі Інтернет
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Маркетингове управління базами даних споживачів
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)Сучасний споживчий ринок характеризується стійкою конкурентною боротьбою за клієнта. Інформація про споживача та історія його покупок, зібрана у клієнтській базі даних (БД), надають величезну перевагу власникові такої ... -
Ризики впровадження CRM-системи у банку
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
«Цифра» покоряє зовнішній світ, або рух – це життя!
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)Смоляр Сергій Анатолійович Директор “DOORS consulting”. Народився у 1962 році в Києві. У рекламному бізнесі з 1997 року. Першим розпочав проводити систематичні дослідження використання зовнішньої реклами в Україні. Основна ... -
Обсяг рекламно-комунікаційного ринку України у 2008 році та прогноз на 2009 рік. Експертна оцінка всеукраїнської рекламної коаліції
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Маркетинговий аналіз стану та тенденцій розвитку ринку професійних офісних приміщень м. Києва. Вплив фінансової кризи на зміну ринкових тенденцій
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)У статті наведено аналіз ринку професійних офісних приміщень м. Києва до та на початку впливу світової фінансової кризи. Проаналізовані тенденції ринку на різних етапах його розвитку, а особливо упродовж 4 го кварталу ... -
Найкрасивіші та найчарівніші чоловіки живуть в Італії. Міжнародне дослідження компанії “Synovate”
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Висвітлення основних проблем і цілей у розрізі секторів (напрямів) статистики, зазначених у проекті розвитку системи державної статистики для моніторингу соціально-економічних перетворень
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Дослідження очікувань працевлаштованого населення в ситуації економічної кризи
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Ставлення російських споживачів до світової фінансової кризи» на основі досліджень, проведених у серпні – вересні 2008 р.
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Моделі поведінки споживачів в умовах кризи
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Уроки нового бізнесу від «MADISON AVENUE». Дорожня карта стратегічних підходів і методів здобуття нових видів бізнесу
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
EFFI 2008. Бенкет під час чуми. Маркетинг у кризі: стратегії та перспективи
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Ефективність і креативність
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Сім принципів зміцнення у період кризи
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)