Маркетинг: теорія і практика. Том 1
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Маркетинг: теорія і практика. Том 1 by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 54
Results Per Page
Sort Options
Item Ефективний аналіз інформації у маркетингу за допомогою передових інтелектуальних технологій(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Обіжисвіт, О. В.; Obizhysvit, O.; Обижисвит, О. В.Висвітлені проблеми аналізу корпоративної маркетингової інформації, правила послідовності та зміст його проведення.Item Інноваційно-освітні кластери в розвитку конкурентоздатності регіонів(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-01-23) Бакушевич, І. В.; Bakushevich, I.; Бакушевич, И.; Гощинський, А. В.; Hoschynskyy, A.; Гощинский, А. В.; Слюсарчук, Ю М.; Slusarchuk, Yo.; Слюсарчук, Ю М.В статті розглянуто можливість впровадження мережевих інноваційно-освітніх структур (кластерів) як модель формування конкурентної політики регіону. Запропоновано шляхи взаємодії державного і приватного сектору, неурядових і підприємницьких структур в умовах інтеграції України в європейський економічний простір, що базується на знаннях.Item Маркетинг — у системі підвищення якості життя суспільства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-11-11) Кардаш, Віктор Якович; Kardash, Viktor; Кардаш, Виктор ЯковлевичФормулюються проблеми розвитку маркетингу в умовах індивідуалізації задоволення потреб споживачів, зростання якості життя суспільства та динамічності економічних процесів.Item Термінологічні колізії в теорії та практиці маркетингу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-11-12) Мізрухіна, А. С.; Mizruhina, A.; Мизрухина, А. С.У статті розглядаються проблемні аспекти застосування сучасної економічної термінології у численних випадках понятійної невизначеності та неоднозначності окремих термінів. Аналізуються конкретні випадки такого застосування у законо- та нормотворчості, у навчально-методичній літературі, в практиці роботи підприємств.Item Конкурентоспроможність підприємства та конкурентоспроможність іміджу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-11-15) Пастух, О. О.; Pastuh, O.; Пастух, О. О.Розглянуті теоретичні аспекти посилення рівня конкурентоспроможності підприємства під впливом його іміджу, а також методичні аспекти її оцінки.Item Маркетингові виміри людського ресурсу України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-11-27) Столярчук, Ярослава Михайлівна; Stolyarchuk, Yaroslava; Столярчук, Ярослава МихайловнаРозглянуті проблеми використання людського ресурсу в умовах глобалізації, розвитку конкуренції.Item Дослідження сприйняття реклами лікарських засобів лікарями(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-11-30) Гребньов, Микола Георгійович; Hrebnyov, Mykola; Гребнев, Николай Георгиевич; Вінникова, І. І.; Vinnikova, I.; Винникова, И. И.В статті надано матеріали дослідження щодо визначення ставлення лікарів до реклами фармацевтичних підприємств, а також визначення найбільш ефективних чинників реклами, які впливають на призначення лікарських засобів.Item Дослідження маркетингових інструментів формування контингенту лояльних клієнтів у сфері послуг(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-04) Гончарова, І. І.; Honcharova, I.; Гончарова, И. И.Висвітлюються проблеми впровадження сучасних методів і прийомів, які забезпечують адекватне задоволення потреб людини, соціальних груп з урахуванням ефективного використання наявних ресурсів.Item Стратегія як економічна категорія(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-04) Пилипенко, В. М.; Pylypenko, V.; Пилипенко, В. М.В статті розглядаються етапи розвитку поняття стратегії, різні підходи до формулювання та тлумачення змісту цієї економічної категорії.Item Маркетингове позиціонування: різновиди та взаємозв’язок категорій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-06) Куденко, Наталія Володимирівна; Kudenko, Natalya; Куденко, Наталья Владимировна; Комличенко, К. І.; Komlychenko, K.; Комличенко, К. И.Розглянуті методологічні аспекти маркетингового позиціонування серед споживачів конкурентних позицій підприємства та його продукції.Item Дослідження стану розвитку Інтернет-банкінгу в банківському секторі України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-07) Дима, Олександр Олексійович; Dyma, Oleksandr; Дыма, Александр АлексеевичДосліджуються проблеми розвитку Інтернет-банків у банківському секторі України.Item Подвійна роль цін у ціннісних судженнях споживачів(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-11) Скачков, О. М.; Skachkov, O.; Скачков, О. М.Ґрунтуючись на літературі про ухвалення рішення споживачем, автор досліджує припущення, що ціна виконує дві особливі функції в ціннісних судженнях споживачів. По перше, як атрибут товару, ціна впливає на сприймаєму подібність цільового товару уявлюваному прототипу товару вищої або нижчої якості. По друге, як міра втрат, ціна слугує як порівняльна характеристика для порівняння корисності одержуваної від товару вищого сорту. Однак, такий процес порівняння є динамічним через відносну важливість грошей і змін якості товару в різних ситуаціях споживання даного товару. У даній статті автор представляє модель виявлення сигналів ціннісних суджень споживачів з метою пояснити, як високі ціни можуть збільшити або зменшити бажання придбати товар. Автор також запропонує спосіб використання моделі ціннісних суджень для визначення ситуацій, коли високі ціни можуть збільшити попит.Item Особливості застосування системного підходу в маркетингових дослідженнях(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-12) Федорченко, Андрій Васильович; Fedorchenko, Andriy; Федорченко, Андрей ВасильевичРозглядаються проблеми досліджень споживачів, та характеру споживання, використання при цьому системного підходу.Item Сучасні проблеми маркетинг-освіти в Україні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-12) Бабічева, О. І.; Babicheva, O.; Бабичева, О. И.Розглянуто проблеми взаємозв’язку маркетинг-освіти і бізнес-практики, удосконалення професійної підготовки маркетологів у світлі вимог Болонського процесу і вітчизняної практики на основі прогресивних навчальних технологій.Item Необхідність забезпечення порівнянності показників при переході на сучасні класифікації(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-12) Сидоренко, М. Г.; Sydorenko, M.; Сидоренко, М. Г.У статті розглядаються питання щодо основних міжнародних, європейських та національних класифікацій, їх гармонізація між собою, перехід країни на сучасні міжнародні класифікації та їх адаптація на національному рівні, а також висвітлюються проблеми щодо необхідності проведення розрахунків ретроспективних даних у зв’язку з впровадженням КВЕД як на регіональному рівні, так і в цілому по Україні.Item Основні тенденції в розвитку теорії і практики сучасного маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-12) Василькова, Наталія Володимирівна; Vasylkova, Natalya; Василькова, Наталия ВладимировнаОбґрунтовується тенденція індивідуалізації маркетингу і подальший його розвиток із залученням сучасних технологій та інформатизації.Item Теоретичні аспекти розвитку системи маркетингу інновацій(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-12) Держак, Н. А.; Derzhak, N.; Держак, Н. А.; Аронова, В. В.; Aronova, V.; Аронова, В. В.Розглянуто сучасні підходи маркетингу інновацій, спрямованого на планування виробництва інновацій, дослідження ринку, налагодження комунікацій, установлення цін, організацію просування інновацій.Item Маркетингове забезпечення діяльності вищого навчального закладу на засадах інтернет-технологій(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-13) Ковальчук, С. В.; Kovalchuk, S.; Ковальчук, С. В.; Серцева, І. В.; Sertzeva, I.; Серцева, И. В.Розглянуті проблеми використання інтернет-технологій, інтернет-маркетингу у сфері залучення маркетингових комунікацій ВНЗ для просування освітніх послуг.Item Порівняльний аналіз ринків інновацій різних країн світу та особливості організації маркетингової діяльності(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-14) Олексюк, Олексій Іванович; Oleksyuk, Oleksiy; Олексюк, Алексей ИвановичРозглянуті проблеми ефективності інноваційного розвитку в Україні у співставленні із зарубіжними досвідами.Item Адаптація в Україні світового досвіду діяльності маркетингових дослідницьких агенцій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-21) Лилик, Ірина Вікторівна; Liluk, Iryna; Лылык, Ирина ВикторовнаВ цій статті зроблено спробу проаналізувати основні проблеми при запозиченні прогресивного досвіду західних компаній для українських операторів, а також, зокрема увагу зосереджено на питаннях формування бізнес-середовища для проведення досліджень.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »