Маркетинг: теорія і практика. Том 1
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Маркетинг: теорія і практика. Том 1 by Title
Now showing 1 - 20 of 54
Results Per Page
Sort Options
Item Адаптація в Україні світового досвіду діяльності маркетингових дослідницьких агенцій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-21) Лилик, Ірина Вікторівна; Liluk, Iryna; Лылык, Ирина ВикторовнаВ цій статті зроблено спробу проаналізувати основні проблеми при запозиченні прогресивного досвіду західних компаній для українських операторів, а також, зокрема увагу зосереджено на питаннях формування бізнес-середовища для проведення досліджень.Item Активізація маркетингової діяльності малих підприємств в умовах глобалізації(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-11) Гордєєва, Тамара Федорівна; Hordieieva, Tamara; Гордеева, Тамара ФедоровнаУзагальнюються підходи і світовий досвід використання маркетингових заходів розвитку малих підприємств в умовах глобалізації економічних процесів.Item Впровадження новітніх інструментів на сучасному етапі розвитку маркетингу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-10) Барашкіна, Т. В.; Barashkina, T.; Барашкина, Т. В.Розглядаються питання застосування сучасних технологій рекламного менеджменту, інноваційних заходів для приваблювання споживачів.Item Глобальні макроекономічні системи споживання в маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2007) Шафалюк, Олександр Казимирович; Shafalyuk, Oleksandr; Шафалюк, Александр КазимировичВисвітлюються проблеми ідентифікації споживачів на макрорівні, раціоналізації взаємовідносин між суб’єктами економічної діяльності.Item Двоциклічна модель стратегічного планування(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-03) Длігач, Андрій Олександрович; Dligach, Andriy; Длигач, Андрей АлександровичРозглядається процедура і організація процесу стратегічного планування діяльності компанії, принципи його формалізації.Item До поняття сегментування ринку(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-16) Скибінський, О. С.; Skybinsky, O.; Скыбинский, О. С.Визначено місце сегментування у маркетинговій діяльності підприємства. Наголошено на тому, що у наукових та методичних розробках не приділяється належної уваги практичному сегментуванню, методикам його здійснення та використання сегментування у діях підприємств на ринку з огляду на поточну й довгострокову перспективу. Запропоновано трактування і обґрунтовано його доцільність шляхом роз’яснення його складових елементів.Item Дослідження виробництва та реалізації товарів легкої промисловості Чернігівщини(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-31) Рябова, Г. А.; Riabova, G.; Рябова, Г. А.Проаналізовані проблеми формування та функціонування регіонального ринку товарів легкої промисловості.Item Дослідження маркетингових інструментів формування контингенту лояльних клієнтів у сфері послуг(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-04) Гончарова, І. І.; Honcharova, I.; Гончарова, И. И.Висвітлюються проблеми впровадження сучасних методів і прийомів, які забезпечують адекватне задоволення потреб людини, соціальних груп з урахуванням ефективного використання наявних ресурсів.Item Дослідження очікувань потенційних студентів у секторі вищої школи в Польщі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-24) Сулковські, Лукаш; Sulkovsky, Lukash; Сулковский, Лукаш; Гаврись, Ядвіга; Havrys, Yadviga; Гаврись, ЯдвигаПроведений у цій статті аналіз вказує на специфіку вищих негромадських шкіл у Польщі. Це є, з одного боку, господарські суб’єкти, піддані правилам конкурентної гри, однак, з іншого — вони мають свою ключову суспільну функцію, важливу як у перспективі регіону, так і цілої країни. Дослідження думок потенційних студентів виконують важливу роль у створенні маркетингової стратегії вищих шкіл.Item Дослідження прихильності споживачів до торговельних марок на вітчизняному ринку шоколадних виробів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-10) Решетникова, Ганна Сергіївна; Reshetnikova, Hanna; Решетникова, Анна СергеевнаПроаналізована поведінка споживачів на вітчизняному ринку пондитерських виробів, визначені основні фактори, які визначають їх прихильність до певних торгових марок.Item Дослідження сприйняття реклами лікарських засобів лікарями(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-11-30) Гребньов, Микола Георгійович; Hrebnyov, Mykola; Гребнев, Николай Георгиевич; Вінникова, І. І.; Vinnikova, I.; Винникова, И. И.В статті надано матеріали дослідження щодо визначення ставлення лікарів до реклами фармацевтичних підприємств, а також визначення найбільш ефективних чинників реклами, які впливають на призначення лікарських засобів.Item Дослідження стану розвитку Інтернет-банкінгу в банківському секторі України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-07) Дима, Олександр Олексійович; Dyma, Oleksandr; Дыма, Александр АлексеевичДосліджуються проблеми розвитку Інтернет-банків у банківському секторі України.Item Дослідження та управління розподілом і заощадженням енергоресурсів у процесах рудопідготовки(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-02-01) Сокур, М. І.; Sokur, M.; Сокур, М. И.; Турило, А. М.; Turylo, A.; Турило, А. М.; Сокур, І. М.; Sokur, I. M.; Сокур, И. М.Розглянуті проблеми сформованого використання паливно-енергетичних ресурсів, їх розподілення.Item Економічні механізми екологічного маркування(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-10) Скрипчук, П. М.; Skrypchuk, P.; Скрипчук, П. М.Розглянуті проблеми формування інформаційного забезпечення маркування товарів, інформування населення про їх екологічні та інші властивості.Item Експансія торговців побутовою електротехнікою на ринку України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-30) Пилипчук, Володимир Петрович; Pylypchuk, Volodymyr; Пилипчук, Владимир Петрович; Непша, Павло Вікторович; Nepsha, Pavlo; Непша, Павел ВикторовичПроаналізовано роздрібний ринок побутової електротехніки України та простежено тенденції його розвитку.Item Ефективний аналіз інформації у маркетингу за допомогою передових інтелектуальних технологій(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Обіжисвіт, О. В.; Obizhysvit, O.; Обижисвит, О. В.Висвітлені проблеми аналізу корпоративної маркетингової інформації, правила послідовності та зміст його проведення.Item Засоби радіопротекції: необхідність торгівлі та здійснення маркетингу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-22) Скибінська, З. М.; Skybinska, Z.; Скыбинская, З. М.В статті подано класифікацію засобів радіаційного захисту, а саме внутрішньої та зовнішньої радіопротекції, на основі якої обґрунтовано необхідність торгівлі радіопротекторними товарами та здійснення їх маркетингу. Обґрунтовано необхідність використання засобів радіаційного захисту. Розглянуто концепцію раціонального харчування та місце в ньому продуктів харчування радіопротекторної дії. Проаналізовано динаміку кількості санаторіїв та закладів відпочинку, де проходять реабілітацію постраждалі від радіаційного опромінення та можливість використання маркетингу у розвитку санаторно-курортного лікування. Здійснено порівняння динаміки виробництва дитячих пальт з натурального та штучного хутра в Україні, на основі якого з’ясовано стійку тенденцію до скорочення обсягів виробництва пальт із натурального сировини, яка здатна виконувати роль зовнішнього радіопротектора. З’ясовано нестачу маркетингової діяльності на ринку радіопротекторних товарів.Item Збут в умовах ринкової економіки(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-12) Комяков, О. О.; Komyakov, O.; Комяков, О. О.; Гребньов, Г. М.; Hrebnyov, H.; Гребнев, Г. М.Розглянуті проблеми розвитку збутової діяльності підприємств на різних галузевих та регіональних ринках в умовах конкуренції.Item Конкурентоспроможність підприємства та конкурентоспроможність іміджу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-11-15) Пастух, О. О.; Pastuh, O.; Пастух, О. О.Розглянуті теоретичні аспекти посилення рівня конкурентоспроможності підприємства під впливом його іміджу, а також методичні аспекти її оцінки.Item Концепція формування товарної політики підприємствами України за ринкових умов(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-26) Заблодська, Інна Володимирівна; Zablodska, Inna; Заблодская, Инна ВладимировнаВизначається загальна концепція формування товарної політики підприємств харчової промисловості в умовах конкуренції та форми, методи і засоби, які забезпечують оптимізацію асортименту, впровадження товарів новинок.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »