хом2025 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing хом2025 рік by Subject "business organization"
Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
Item Вдосконалення закупівельної діяльності бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-09) Сорока, Софія Тарасівна; Soroka, Sofiia; Верба, Вероніка АнатоліївнаУ кваліфікаційній бакалаврській роботі досліджено теоретичні засади та практичні аспекти вдосконалення закупівельної діяльності бізнес-організації на прикладі ТОВ «ТК-Домашній текстиль». Визначено ключові положення і методичні підходи до організації закупівельної діяльності, проаналізовано ефективність поточних процесів закупівель в ТОВ «ТК-Домашній текстиль», виявленні напрями покращення закупівельної діяльності шляхом впровадження цифрових рішень, зокрема SRM-системи. Обґрунтовано доцільність автоматизації закупівель для мінімізації ризиків, скорочення витрат і покращення взаємодії з постачальниками. The bachelor's thesis investigates the theoretical foundations and practical aspects of improving the procurement activities of a business organization on the example of LLC «TK-Domashniy Tekstyl». The key provisions and methodological approaches to the organization of procurement activities are identified, the effectiveness of current procurement processes in LLC «TK-Domashniy Tekstyl» is analyzed, and the directions for improving procurement activities through the introduction of digital solutions, in particular, SRM-systems, are identified. The expediency of procurement automation to minimize risks, reduce costs and improve interaction with suppliers is substantiated.Item Удосконалення збутової стратегії бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-11) Мержвінський, Олег Сергійович; Merzhvinskyi, Oleh; Овсієнко, Ольга ВікторівнаУ кваліфікаційній роботі обґрунтовано напрями удосконалення збутової стратегії бізнес-організації на прикладі ТОВ «Нор-Ест Агро». Визначено принципи формування збутових стратегій дистриб’юторів насіння, захисту рослин і добрива на українському ринку. Оцінено ефективність збутової стратегії ТОВ «Нор-ЕстАгро». Проведено SWOT- і PEST-аналіз, встановлено основні проблеми взаємодії з клієнтами. Запропоновано нову модель ціннісної взаємодії через модернізацію CRM, оновлення KPI та інтеграцію бізнес-процесів, розроблено управлінські заходи для її реалізації. Визначено очікувані результати – суттєве зростання лояльності клієнтів і повторних продажів, створення довгострокових конкурентних переваг. The qualification thesis substantiates the directions for improving the sales strategy of a business organization using the case of LLC «Nor-Est Agro». It defines the principles for developing sales strategies for distributors of seeds, plant protection products, and fertilizers in the Ukrainian market. The effectiveness of the current sales strategy of LLC «Nor-Est Agro» is assessed. SWOT and PEST analyses were conducted to identify key challenges in customer interaction. A new value-based interaction model is proposed, involving CRM modernization, KPI updates, and business process integration. Management measures for implementing the proposed strategy are developed. The expected outcomes include a significant increase in customer loyalty and repeat sales, as well as the creation of sustainable competitive advantages.Item Удосконалення управління конкурентоспроможністю продукції бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-09) Сочка, Ксенія Михайлівна; Sochka, Kseniia; Барабась, Дмитро ОлександровичРобота досліджує, як підвищити конкурентоспроможність продукції на прикладі реального підприємства. Вона розглядає сучасні методи управління, інноваційні підходи та стратегії маркетингу. Аналізуючи діяльність компанії, запропоновано конкретні рішення для покращення якості, зниження витрат і розширення ринків збуту. Результати допоможуть підприємствам залишатися успішними в умовах конкуренції. The study explores ways to improve product competitiveness using a real company's example. It examines modern management methods, innovative approaches, and marketing strategies. By analyzing the company’s operations, specific solutions are proposed to enhance quality, reduce costs, and expand market reach. The findings are useful for businesses aiming to thrive in competitive environments.Item Управління диверсифікацією діяльності бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-09) Кутернога, Аліна Юріївна; Kuternoha, Alina; Гончар, Вікторія ВасилівнаУ кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні положення та практичні механізми управління диверсифікацією діяльності підприємства. Розроблено рекомендації щодо розширення присутності компанії на новому регіональному ринку. Прикладним об’єктом дослідження виступає ТОВ «Флекс Дизайн». The bachelor’s thesis explores the theoretical foundations and practical mechanisms of managing business diversification. Recommendations are developed to expand the company’s presence in a new regional market. The applied part of the study is based on the case of LLC «Flex Design».Item Управління запасами готової продукції бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-11) Пальніков, Артем Вікторович; Palnikov, Artem; Данилюк, Вячеслав ОлексійовичОхарактеризовано запаси готової продукції та підходи до їх управління. Досліджено діяльність ТОВ «ФАБЕР» та діагностовано стан системи управління запасами. Обґрунтовано напрями її удосконалення, підтверджені довідкою про впровадження №1/27 від 27.05.2025 р. The finished product inventories and approaches to their management are characterized. The activities of LLC «FABER» are investigated and the state of the inventory management system is diagnosed. The directions of its improvement are substantiated, confirmed by the certificate of implementation No. 1/27 dated 05/27/2025.Item Управління конкурентоспроможністю продукції бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-10) Назарук, Назарій Олександрович; Nazaruk, Nazarii; Гончар, Вікторія ВасилівнаУ роботі досліджено процес управління конкурентоспроможністю продукції бізнес-організації на прикладі ТОВ «Флекс Дизайн».Проаналізовано сучасні теоретичні підходи та конкурентне середовище підприємства. На основі проведеного дослідження запропоновано реалізувати комплекс заходів, зокрема впровадження оновленої маркетингової стратегії, спрямованої на посилення позицій компанії на ринку. The work explores the process of managing the competitiveness of a business organization's products using the example of «Flex Design» LLC. Modern theoretical approaches and the competitive environment of the enterprise have been analyzed. Based on the conducted research, a set of measures has been proposed, including the implementation of an updated marketing strategy aimed at strengthening the company's position in the market.Item Управління цифровізацією бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-10) Недашківська, Єлізавета Вікторівна; Nedashkivska, Yelizaveta; Лазаренко, Юлія ОлександрівнаУ кваліфікаційній бакалаврській роботі досліджено процес цифровізації бізнес-організації на основі ТОВ «Промислова автоматика НВ». Узагальнено теоретико-методичні підходи до управління цифровими змінами, проведено оцінку рівня цифрової зрілості підприємства, обґрунтовано напрями її підвищення. Запропоновані управлінські рішення спрямовані на підвищення ефективності цифрових процесів і забезпечення сталого розвитку компанії. The bachelor’s thesis examines the process of business digitalisation using the case of LLC «Promyslova Avtomatyka NV». The study summarises theoretical and methodological approaches to managing digital change, assesses the company’s digital maturity, and substantiates ways to improve it. The proposed managerial solutions aim to enhance the efficiency of digital processes and ensure sustainable development.Item Формування цифрових конкурентних переваг бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-10) Петренко, Владислав Олександрович; Petrenko, Vladyslav; Барабась, Дмитро ОлександровичУ кваліфікаційній бакалаврській роботі досліджено теоретичні засади та практичні інструменти формування цифрових конкурентних переваг бізнес-організації в умовах цифровізації економіки. На прикладі філії «Старком» ДП «ССМ» проведено аналіз конкурентного середовища, діагностику чинників конкурентоспроможності та запропоновано напрями цифрової трансформації. Розроблено практичні рекомендації щодо оптимізації бізнес-процесів через впровадження інноваційних digital-рішень, що сприятимуть довгостроковій ринковій стійкості компанії. This bachelor's thesis explores the theoretical foundations and practical tools for shaping digital competitive advantages in business organizations under conditions of economic digitalization. Based on the case of the «Starcom» branch of SE «SSM», it analyzes the competitive environment, assesses key competitiveness factors, and proposes directions for digital transformation. Practical recommendations are developed to optimize business processes by implementing innovative digital solutions aimed at ensuring long-term market sustainability.