хом2025 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing хом2025 рік by Subject "client"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Управління взаємодією з клієнтами бізнес-організації в умовах цифровізації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-11) Жовтий, Дмитро Євгенійович; Zhovtyi, Dmytro; Сагайдак, Михайло ПетровичУ роботі розглянуто теоретико-методичні засади управління взаємодією бізнес-організації з клієнтами в умовах цифровізації. Проаналізовано сутність взаємодії з клієнтами, функціональні можливості цифрових інструментів та основні канали комунікації. Проведено загальну характеристику діяльності ТОВ «КАВАСУТРА», аналіз ринку та виявлено ключові проблеми у взаємодії з клієнтами, спричинені відсутністю цифрових рішень. Запропоновано комплекс заходів для покращення обслуговування клієнтів шляхом впровадження сучасних цифрових технологій, а також програму навчання персоналу. The bachelor’s thesis examines the theoretical and methodological foundations of managing business-to-customer interaction in the context of digitalization. It analyzes the essence of customer interaction, the functional capabilities of digital tools, and the main communication channels. A general overview of the activities of LLC «KAVASUTRA» is provided, along with a market analysis and the identification of key problems in customer interaction caused by the lack of digital solutions. The thesis proposes a set of measures to improve customer service through the implementation of modern digital technologies, as well as a staff training program.