Кафедра іноземних мов і міжкультурної комунікації
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра іноземних мов і міжкультурної комунікації by Subject "378.147"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Особливості впровадження інтерактивних методів навчання при викладанні іноземної мови студентам економічних спеціальностей немовних вищих навчальних закладів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2015-03-05) Алейнікова, Марина ГеннадіївнаСучасні тенденції світової інтеграції системи вищої освіти України зумовлюють високі вимоги до викладання у ВНЗ, застосування новітніх інтерактивних методів навчання. Автор проаналізував основні інтерактивні методи викладання фахової іноземної мови студентам економічних спеціальностей, дослідив літературні джерела, визначив основні переваги та недоліки їх використання. Стаття також містить результати експериментального дослідження ефективності застосування інтерактивних методів при викладанні фахової іноземної мови студентам економічних спеціальностей.Item Теоретичний аспект проблеми формування управлінської культури викладача(Київський національний лінгвістичний університет, 2012) Александрова, Наталія Миколаївна; Aleksandrova, Nataliia; Александрова, Наталия НиколаевнаУ статті аналізується науково-педагогічна література з проблеми формування управлінської культури спеціаліста (менеджера, керівника навчального закладу, вчителя). Автор обґрунтовує актуальність і необхідність розробки відповідної методики формування управлінської культури майбутніх викладачів економіки в економічному університеті. The pedagogical literature on the issues of forming the specialist’s governance culture (manager’s governance culture, head master’s governance culture, teacher’s governance culture) is analyzed. The author of the article justifies the necessity and importance of working out the relevant method of forming the lecturer’s governance culture in the economic university. В статье анализируется научно-педагогическая литература по проблеме формирования управленческой культуры специалиста (менеджера, руководителя учебного заведения, учителя). Автор обосновывает необходимость и актуальность разработки соответствующей методики формирования управленческой культуры преподавателя в