2018 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2018 рік by Subject "330.8"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Конкурентна позиція підприємства: протиріччя змістовного наповнення, види та об’єкти спрямування(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Смолін, Ігор Валентинович; Smolin, Ihor V.; Смолин, Игорь ВалентиновичВизначено суть конкурентного позиціонування та його види, ідентифіковано об’єкти конкурентного позиціонування, що обумовило необхідність виокремлення понять споживчого і поведінкового позиціонування підприємства. З’ясовано об’єкти спрямування та змістовне наповнення споживчого і поведінкового позиціонування. Суть конкурентної позиції представлено як результат процесу конкурентного позиціонування, що має різні змістовні форми, які відображають систему управлінських зусиль, спрямованих на формування необхідного підприємству уявлення у цільових об’єктів позиціонування. Доведено змістовну відмінність і прикладну різнорідність застосування понять конкурентної позиції і конкурентоспроможності підприємства, прикладна конкретизація яких виявляється у якісному та кількісному вимірах. Обґрунтовано доцільність диференційованого сприйняття стратегічного і поточного конкурентного позиціонування, що в управлінській практиці трансформуються у відповідні конкурентні позиції і співвідносяться як цільовий та сформований у свідомості об’єктів позиціонування образ підприємства.