Випуск № 41
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 41 by Subject "658.8:339.1:005.2"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Перспективні напрями формування взаємодії між суб’єктами системи дистрибуції(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Гайванович, Наталія Василівна; Hayvanovych, Nataliya; Гайванович, Наталия ВасильевнаУ статті обгрунтовано доцільність актуалізації форм і механізмів реалізації функціональних стратегій у системі дистрибуції товарів (стратегія «прямого продажу», «освоєння ринку», «гарантованого збуту», «довготривалої присутності на ринку», «нарощування масштабів») у межах відповідних моделей дистрибуції (спрощена (пряма) модель, однорівнева, дворівнева, багаторівнева та комплексна модель дистрибуції), сформованих відповідно до завдань і цілей зазначених стратегій. Це дає змогу теоретично і практично обґрунтувати критерії відповідності розвитку систем дистрибуції конкретним стратегіям, вдосконалювати форми реалізації товарів, оптимізувати канали збуту із урахуванням функціональних вимог і особливостей товарів.