Кафедра менеджменту
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра менеджменту by Subject ""internal" and "external" consumer"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Внутрішній маркетинг і маркетинг персоналу: порівняльний аналіз(ВНЗ «Національна академія управління», 2013) Сагайдак, Михайло Петрович; Sahaidak, Mykhailo; Сагайдак, Михаил ПетровичУ статті з метою уникнення неузгодженостей у маркетинговій термінології і неприпустимості ототожнення понять здійснено порівняльний аналіз відносно нових напрямків наукової й прикладної сфери діяльності: маркетингу персоналу та внутрішнього маркетингу. На основі дослідження концептуальної парадигми кожного наукового напрямку визначено основні відмінності та взаємозв'язки між ними. In order to avoid noncompliance in marketing terminology and in order not to equate the notions, a comparative analysis is carried out concerning new directions of scientific and applied activities: personnel marketing and internal marketing. After studying each of scientific approaches, principal differences between them are determined as well as their interrelation. В статье во избежание несогласованности в маркетинговой терминологии и недопустимости отождествления понятий осуществлен сравнительный анализ относительно новых направлений научной и прикладной сферы деятельности: маркетинга персонала и внутреннего маркетинга. На основе исследования каждого научного направления определены основные различия и взаимосвязь между ними.