Кафедра менеджменту
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра менеджменту by Subject "005.21"
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
Item Взаємозв’язок бізнес-моделі та конкурентної стратегії підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09-17) Ліщинська, Вікторія ВалеріївнаУ статті узагальнено теоретичні підходи до розуміння сутності концепції бізнес-моделі та її базових елементів. Визначено взаємозв’язок між бізнес-моделлю та конкурентною стратегією підприємства. Охарактеризовано інноваційну бізнес-модель та інноваційні конкурентні стратегії.Item Виробнича стратегія MC-підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-05-23) Омельяненко, Тетяна Володимирівна; Omelianenko, TetyanaРозкрито сутність концепції «Mass Customization (МС)». Охарактеризовано принципи організації діяльності МС-підприємства. Ідентифіковано характер виробничої стратегії МС-підприємства та визначено інструменти її ефективного втілення.Item Глокальна стратегія конкуренції(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014) Ліщинська, Вікторія ВалеріївнаВизначено поняття «глокалізація» як нова парадигма міжнародного бізнесу і маркетингу. Визначено поняття «глокальна стратегія конкуренції», обґрунтовано актуальність її застосування глобальними компаніями.Item «Коренева система» стратегічного управління: характеристика основних складових і методичних підходів до її використання(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014) Шершньова, Зоя ЄвгенівнаРоботу присвячено дослідженню інструментарію «кореневої системи» стратегічного управління. Обґрунтовано необхідність і можливість технологічного й організаційного об’єднання відомих етапів стратегічного процесу та виокремлено його основні етапи.Item Особливості класифікації змін на підприємстві(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014) Гарафонова, Ольга ІванівнаВ умовах нестабільного економіко-політичного стану країни більшість вітчизняних підприємств опиняться перед вибором виходу із кризи, а саме — вибором процесу впровадження змін в своїх компаніях. В даному випадку проаналізовані різні види змін для підприємств.Item Стратегічне управління підприємством у нестабільному ринковому середовищі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Шатілова, Олена Володимирівна; Shatilova, O.; Шатилова, Елена ВладимировнаРозглянуто актуальні проблеми управління підприємством у нестабільному ринковому середовищі. Здійснено порівняльний аналіз моделей стратегічного управління підприємством. Удосконалено методичний підхід оцінки рівня нестабільності ринкового середовища. Обґрунтовано необхідність вибору моделі стратегічного управління підприємством на основі оцінки рівня нестабільності ринкового середовища.Item Формування стратегічної гнучкості підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Шатілова, Олена Володимирівна; Шатилова, Елена ВладимировнаПодано визначення «стратегічна гнучкість підприємства». Наведено чинники, які впливають на формування стратегічної гнучкості підприємства. Досліджено процес формування стратегічної гнучкості на підприємстві.