Кафедра менеджменту
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра менеджменту by Subject "005.31"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Забезпечення операційної досконалості компанії: теоретичні і прикладні аспекти(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-05-28) Батенко, Людмила Павлівна; Batenko, Liudmyla; Авдєєва, М. Є.; Avdieieva, M.У статті розглянуто ключові аспекти та відповідний інструментарій підвищення ефективності операційної діяльності підприємства на прикладі роботи страхової компанії.Item Прикладні аспекти діагностики та підвищення операційної досконалості у сфері послуг(Тернопільський національний економічний університет, 2016) Батенко, Людмила Павлівна; Batenko, Liudmyla; Батенко, Людмила Павловна; Шаповалова, Ірина Анатоліївна; Shapovalova, Iryna AnatoliivnaВступ. У роботі висвітлено питання ідентифікації та розв’язання проблем в організації процесів обслуговування клієнтів банку за допомогою сучасного інструментарію операційного менеджменту. Мета. Метою дослідження є виявлення ступеня та причин невідповідності характеристик банківських процесів очікуванням клієнтів та розробка рекомендацій щодо підвищення їх ефективності. Метод (методологія). Для дослідження характеристик процесів банківської установі використовувались методи спостереження, аналізу і синтезу, порівняння і узагальнення, систематизації, графічного моделювання. Результати. Дослідження процесу надання кредитів індивідуальним клієнтам банку дозволило виявити його неефективну структуру та значну тривалість, що не відповідає очікуванням позичальників, надано практичні рекомендації з його перебудови, визначено параметри оновленого процесу, що задовольняють споживачів та підвищують ефективність роботи банківської установи.